Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke bruk Unifon!

Omtale av  Bart

For en svindel! Lureri på telefon hvor man ikke opplyser om alle vilkår. Bindingstid på 2 år! Automatisk fornyelse med nye 2 år bindingstid! Har prøvd å heve avtalen, som ikke har startet enda, men helt umulig, dårlig holdning fra kundeservice, ikke tjenesteinnstilt. Skal du ha telenor nettet, bruk Telenor. Ikke bruk Unifon! Ren svindel.

Svar fra Unifon
04.04.2024 09:50

Hei Bart, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Virker

Omtale av  Jack T. L

Virker når det skal virke. Hjelpsomme folk på helpdesk, når vi ikke får noe til å virke. Unifon synes også å jobbe for sikkerhetspolitisk bærekraft: Et redundant nett som skal virke også hvis krise/konflikt rammer. Det blir bare viktigere og viktigere.

Svar fra Unifon
04.04.2024 09:48

Hei Jack, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Sikkerhet og våre kunder er to veldig viktig punkter for oss, og det er noe vi streber etter å være best på. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Laaaang/ingen kundeoppfølging....

Omtale av  Tor A. B. F

Elendig kundeservice og ekstremt lang behandlingstid (10-14 dager fra forespørsel til svar på epost..)..Fakturerte oss for forsinkelser nå de var grunnen til forsinkelsen selv.. Nå er det 21.03.24 og pågående sak med de har foregått siden 20.12.23.. Helt ubegripelig at de fortsatt har kunder.. #PÅVEIBORT

Svar fra Unifon
25.03.2024 08:42

Hei Tor, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Svindel! Gir tilbud de ikke klarer å levere etter du har lagt på telefon med de svarer ikke på tlf!

Omtale av  Glenn

Har 3 bedriftsabenoment igjennom nortel som er blitt kjøpt opp av unifon, selger ringte sendte tilbud som jeg aksepterte MEN !! Unifon kunne ikke levere tilvudet som var sendt så de slettet avtalen (uten å informere meg!) Og de har fortsatt å sende gammle abenoment priser. Dette blir ikke betalt og de svarer ikke på mail ringer ikke opp igjen etter man har snakket med dem på kunde service! Styr unna ! Ren svindel. Jeg har alt skriftelig og de kommer ingen vei med meg!

Svar fra Unifon
25.03.2024 08:41

Hei Glenn, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig spesifisering av ekstra utgifter på regning.

Omtale av  Øystein E

Får ekstra utgifter på tlf. regning på abonnement som de påstår jeg har bestilt. Har avbestilt men ekstrautgiften er fortsatt på regningen

Svar fra Unifon
21.03.2024 15:59

Hei Øystein, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unifon anbefales ikke. Føler meg lurt

Omtale av  Kjell M

Hadde ett bedrift abonement. Så ble jeg ansatt og fikk dekket mobil. Telia ordnet med overføring av nummer. Jeg manglet visst 2mnd av 2 års bindings tid men fikk ikke beskjed om dette før overføring av nummer. Fikk da en regning på 38876kr. Prøvde å klage og si at regning for da manglende mnd. Burde stå i stil slik som andre selskaper opererer med. Men neida. Så for all del ikke bruk Unifon.

Svar fra Unifon
18.03.2024 15:52

Hei Kjell, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Trygt

Omtale av  Geir N

Bra kundeservice og bra dekning til riktige priser

Svar fra Unifon
18.03.2024 15:43

Hei Geir, Takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR