Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Vipps Mobil i ett år nå og er meget fornøyd. EVIG DATA er supert... Får tilgang til ALLE datamengder jeg kjøper (rimelig) og tap ved RollOver er en saga blott. Bruk av data i EU er også veldig ok... 30 GB... En ulempe er at det ble misforstått periode for data-bruken... På forespørsel til dere i Vipps fikk jeg avklart at det gjelder fra betalingsdato til betalingsdato og ikke for hver kalendermåned.. DETTE burde vært avklart for nye brukere. EVT at Vipps la opp til betaling pr. kalendermåned..
Hei Helge! Takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi skal ta dette med oss videre :) /Tonje
Stort sett veldig fornøyd men det som drar ned er at det ikke er mulig å få tvilling sim. I mange mnd har Vipps sagt « Tvilling-SIM tilbyr vi ikke helt enda, men det er på trappene» IKKE HELT ENDA…PÅ TRAPPENE….? Hvor lenge skal dere si det…? Likeså er det dårlig at fakturadato ikke kan endres….? HALLO… vi lever i teknologi året 2022….
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber støtt mot å kunne tilby dette produktet i fremtiden, men per dags dato er det andre tjenester vi ønsker å ha på plass først! Vi håper du blir mer fornøyd med våres tilbud i fremtiden! /Vinjar
Har ved to forskjellige anledninger stått uten data i utlandet på jobb, det har vært utrolig krevende og svært frustrerende. Var i kontakt med kundeservice som var veldig hyggelige og service innstilte, men de fikk ikke løst noen av mine problemer. Når jeg kom hjem skrev jeg en klage og beskrev hvordan det var umulig for meg å sende epost, navigere, bruke mobilen til å dele nett osv, alt dette var jeg avhengig av for å få gjort jobben min. Fikk hyggelig svar som beklaget, men de vet ikke hva feilen er ble kompensert med 20GB noe som tilsvarer 159,60 kr, det syntes jeg var utrolig dårlig. har tidligere anbefalt Vipps pga enkelhet og pris, vervet flere kunder og fått over firma til min samboer. Etter å ha fått så liten kompensasjon når de har feilet så er mitt klare råd å styre helt unna Vipps Mobil desverre.
Hei Marius! Beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse med Vipps Mobil. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding. /Tonje
Aldri noe tull, god dekning også i utlandet. Så kort fortalt, et godt abonnement.
Takk for super tilbakemelding :) /Elisabeth
Ved innlogging til feks legekontor returnerer de et engangs passord for innlogging som koster penger. Dette fungerer ikke på Vipps og ifølge de selv er det ingen løsning i sikte.Forøvrig veldig fornøyd
Hei Jan! Dette er absolutt på ønskelisten, men er ikke teknisk mulig helt enda. Takk for tilbakemeldingen og kjekt at du ellers er veldig fornøyd med Vipps Mobil :) /Marthe
På grunn av dette har jeg massevis av oppsparte data som jeg ikke får brukt, selv om det er betalt for. Problemet er løst med å bytte selskap. Aldri mer vipps mobil!
Hei Jill! Leit at du har opplevd problemer med dekning via Vipps Mobil. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og vårt valg av leverandør er basert på blant annet den gode dekningen de tilbyr. Du kan gjerne se oversikt over deres dekningskart på Telenor sine sider om du ønsker å se status der du bor. /Ann-Kristin
Er helt ok fornøyd med abonnement hos Vipps, men syns det er litt rart at jeg mister dekningen midt i kjukkeste sentrum av Kristiansand. Har hatt andre abonnenter med telenor dekning og merket det samme. Men så gikk jeg over til onecall hbor de har telia dekning, ingen problem. Dere burde byttet til telia sitt nett, i tillegg så burde dere hatt muligheten for å få fri data.
Hei Remi! Takk for omtale. Leit å lese at du har hatt problemer med dekningen midt i sentrum av Kristiansand. Vårt valg av Telenor som leverandør er basert på blant annet den gode dekningen, og ifølge dekningskartet på Telenors hjemmesider skal det være godt utbygget dekning i hele Kristiansand. Sjekk gjerne dekningskartet på telenor.no og se om det er driftsproblemer om du opplever dårlig nettforbindelse igjen. Når det kommer til data, så har vi valgt at de gigabytesene du betaler for er dine - du tar med deg ubrukte gigabytes videre. Det gjør at du kan selv justere hvor mye gigabytes du betaler for hver måned. :) /VippsNina