Mobiltelefoni

Ice.net omtaler og erfaringer

790 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 23 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
228
106
49
76
331
Sorter omtaler etter
Viser av 790 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Solveig B
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Dårlig dekning, får nesten bare 3g og dårlige forhold å ringe fra der jeg bor ved havet.
Men det er billig da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tvilling SIM"

Har litt problemer med å føre over informasjon fra forrige mobil, til den nye, og trenger virkelig en tvilling SIM for å fikse dette... Litt kjedelig når det kun tilbys som datapakke. Er fornøyd ellers, men nå er det nesten som om jeg ikke får det jeg har behov for, i 2017... (Forrige mobil er 17 år og ikke kompatibel med ir, bt el. L)

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.36
Hei, Bjarnus

Takk for en hyggelig tilbakemelding. Per dags dato så tilbyr vi kun Data-SIM, men jeg tar selvfølgelig ønsket ditt videre. Jeg beklager dersom vi ikke klarer å fylle alle behovene dine.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer elendig i utlandet"

Ble flyttet fra Hello, og har vært veldig misfornøyd siden. Hatt flere dårlige opplevelser med kundeservice, og har hatt mye problemer ifm reising til utlandet - både i EU og i USA.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.36
Hei Theresa,

Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Hastigheten er veldig varierende. Ofte under 1Mbps. F.eks. I løpet av et times program på GO stopper programmet flere ganger. Merker også at andre ting ikke fungerer som de skal, bl.a. spill. Det skyldes at nærmeste basestasjon i Kongsvinger er overbelastet. Kundeservice bekrefter dette men har ingen løsning, bare sier at det vil bli bygget ut men ikke når. Så ICE har altså solgt en vare de ikke kan levere.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.35
Hei, Jan

Dette hørtes ikke bra ut. Det blir dessverre vanskelig å kommentere da jeg ikke har kjennskap til saken.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare problemer"

Problemer ved bruk i utland.
Problemer med mms til utland.
Problemer med sim kort.
Kundeservice er hyggelig men det hjelper ikke når systemet ikke fungerer.
Ønsker du å bruke mye tid på å stille inn telefon og å kontakte kundeservice så velg Ice. Ønsker du problemfri telefonbruk, velg annen tilbyder.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.07
Hei Arvid N

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Roaming er ett mareritt HVER GANG"

Roaming er ett problem HVER gang vi er utenlands. Kommer ikke på nett, verken tale eller data. Etter at vi får gang på dette, så blir det nye problemer når vi kommer hjem; da er det en kamp å få gang på mms igjen... Kan det være så vanskelig å få dette til? Kone og barn med ICE, mens jeg har Telenor... Mitt funker hver gang, ICE feiler HVER GANG.

Frederik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker ikke i USA!"

Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett!
Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende.
Det er attpåtil ganske problematisk når man trenger tlf i 2017(hvem skulle trodd?) for å bruke bankapper osv.

Karakter STRYK.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste abonnement jeg har hatt"

Katastrofalt dårlig mobildekning. Umulig å sende SMS, motta samtaler, ringe ut. Bare å bytte selskap, tross straffegebyr.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.07
Hei, Susivei

Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med ditt abonnement hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg ser at du allerede har byttet abonnement så da blir det dessverre vanskelig å feilsøke videre.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Jan E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement-tilbud, god og effektiv kundeservice"

Pluss: Kundeservicen var meget vennlig, effektiv og hadde god responstid på Messenger (som jeg brukte). Det var også bra service på telefon, raskt og bra.
Nettsidene er veldige gode. Enkle og navigere, skillet mellom telefoni og bredbånd var utmerket, og mengden spørsmål på "ofte stilte spørsmål" var bra. Utseende på sidene var også bra.

Minus: Dekningen er ikke spesielt bra der jeg er (Reinsvoll, Vestre Toten, Oppland), og jeg miste totalt signalet (derfor jeg tok kontakt med kundeservice), uten at jeg kunne forstå hvorfor, og uten at beskjeden som dukket opp på mobilen var hjelpsom.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.07
Hei, Jan E. L

Tusen takk for en hyggelig omtale, Jan! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte gebyrer og negative overraskelser"

Vil fraråde folk på det sterkeste å velge Ice.net. Dårligere dekning enn konkurrenter, dyrere enn konkurrenter i utlandet, og «avtalebruddregning» ved avslutning av mobilabonnement på 1350.

Svar fra Ice.net
20.11.2017 11.08
Hei, Olsen

Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Jeg ser at du allerede har byttet selskap og da blir det dessverre vanskelig å feilsøke dekningen din videre.

Årsaken til at du har fått "bruddgebyr" på fakturaen din er fordi du kjøpte telefonen igjennom oss til en rabattert pris.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning der jeg bor og lever"

De viser ikke vilje til service, skryter på seg dekningagaranti og jeg har ofte ikke engang telefonsignal i mitt eget hjem! I 2017!

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.09
Hei Matte,

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på det meste"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var tidligere fornøyd kunde hos Hello, men ble overført til Ice.net da Hello ble oppkjøpt. Fra dagen jeg satte inn det nye SIM kortet fra Ice.net har jeg hatt en merkbart dårligere mobil-opplevelse. I forhold til dekning føler jeg at jeg nå er 10 år tilbake i tid. Jeg bor i Stavanger området, så dekning burde det være på ett sted med over 130.000 innbyggere. Hvis samtalen i det hele kobler opp, opplever jeg nesten hver gang at det begynner å skurre og må tilslutt avslutte samtalen da det ikke lenger går an å høre personen i andre enden. Jeg har ikke testet mobilabonnementet i Europa, men opplevde nettopp at jeg ikke hadde dekning i det hele (!) i USA. Mobilen fungerte rett og slett ikke. Dette stedet har jeg reist til en gang i året de siste 9 årene og har aldri opplevd at mobilen ikke har fungert. Ble nødt til å kjøpe meg en mobil med kontantkort mens jeg var der.
4G opplever jeg støtt og stadig at forsvinner, på områder jeg ikke har hatt problemer før.
I forhold til MMS har jeg følgt MMS oppsettet jeg fikk av Ice.net til punkt og prikke. Likevel får jeg hverken sendt eller mottatt MMS. Hvis noen sender meg en MMS kommer det opp en melding hvor jeg må trykke download, men den blir ikke lastet ned. Hvis jeg sender MMS står den lenge å sender før det kommer opp "fail". Har måttet bruke Messenger i stedet. Ser at Ice.net svarer på mange av omtalene, men dere trenger ikke svare på denne. Jeg kommer til å bytte mobiloperatør i kveld. Vil bare med denne omtalen advare andre mot å velge mobilabonnement fra Ice.net.

Kristine H. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært positivt overrasket over kundeservicen de gangene jeg har ringt. Får sjelden noe ekstra på regningen slik jeg ofte fikk tidligere fra annen leverandør.

Dekningen er noe begrenset på hytten som befinner seg på Hamarøy, men for mitt vedkomne skal hytten være ett fristed, så det er egentlig greit å bli "avklimatisert" fra facebook å alt annet man sjekker titt og ofte.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.09
Hei Kristine H. P

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Du er aldri ferdig"

Det eneste bra er at kunderservicen er veldig bra. Ellers, er de elendige. Var i utlandet og fikk ikke bruke telefonen i nesten hele perioden, altså 21 av 25 dager. Og snakk om å måtte bruke vanvittig mye tid på å fikse det.
Har også fått faktura på gammel adresse, selv om jeg ringte og meldte ifra. Så da måtte jeg betale fordi den var ikke betalt.
Kan si at de beklaget mye og fikk noen måneders gratis på grunn av alt, men det var ikke verdt det. Kommer aldri tilbake.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.09
Hei Martin,

Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net" husk å ta med navn og telefonnummeret det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og juks"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning over alt. Kravet om roaming gjør at man plutselig får regning på 500kr uten i det hele tatt å ha hatt dekning på telefon. Utrolig dårlig kundeservice! Her bytter alle vekk fra ice.net.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.09
Hei Caroline,

Dette hørtes ikke særlig bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning i distriktet"

Rabatten på nesten tusenlappen når jeg kjøpte telefonen fristet, så jeg ble ice.net kunde. Dessverre er dekningen, spesielt mobildata utenfor sentrum (Sunnmøre og Sogn) såpass dårlig at etter ei uke dro jeg til butikken for å heller betale den tusenlappen, og gå tilbake til min forrige operatør. Dette gikk smertefritt siden ice.net har dekningsgaranti, så det får de pluss for!

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.10
Hei Trygve,

Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg for deg.

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Har gått flere timer nå, å jeg kan ikke ringe ut / motta samtaler eller meldinger. Dette er ikke første gangen.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.10
Hei, Tor

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Nettverk"

Et dårligere nettverk skal du se langt etter. Stadig brudd dersom du er så heldig å komme gjennom til dit du skal. Ice.net skylder på min mobil selv om vi har flere telefoner hvor nettverket er like dårlig på alle. Coincidence, I think not!!!
Hold dere unna!!! Laaaangt unna....

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.10
Hei Arild L

Det er dumt å høre at dekningen ikke lever opp til forventning. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke dette videre for å se om det er noe vi kan gjøre.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig operatør"

Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.10
Hei Malin,

Dette hørtes ikke så bra ut.. Dersom fakturaen er høyere en hva abonnementet koster så skylder det som regel kjøp av bussbilletter eller samtaler til utlandet osv.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemene du opplever med dekningen.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig!"

Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom.

Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe.

Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale.

Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger.

Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre...

Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt.

Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 15.08
Hei Morten,

Det er beklagelig å lese alle problemene dere opplever. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal jeg se hva vi kan gjøre her.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!

Svar fra Ice.net
13.11.2017 15.48
Hei, Christer

Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke dette videre.

Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatører!"

Tegnet 12 GB abonnementet i juni, dette skal koste 449,- Frem til dags dato har jeg betalt rett i underkant av 8000,- da en regning som ble betalt 4 dager over forfall hadde gått til inkasso og ble lagt på 500,- dette fikk jeg ikke beskjed om når jeg da ringte inn hverken første, andre eller tredje gangen, jeg fikk derimot beskjed om at jeg var ajour med alt av regninger. Først etter tvangsavvikling av nummeret (hvilket jeg ikke fikk beskjed om, da sms var sendt til et helt annet nummer) måtte jeg ut med flere tusen for å få åpnet det igjen. Sendte beskjeder, kvitteringer og kontoutskrifter frem og tilbake, fikk til syvende å sist beskjed om at det ikke ville være mulig å få samme nummer å at jeg måtte bestille nytt. Jeg gikk deretter lei, å spurte om logger og lydopptak av samtalene for dette skulle sendes forbrukerombudet å plutselig så gikk det visst å åpne abonnementet med samme nummer igjen! Måtte til syvende å sist betale i dyre dommer å true dem før de kunne innse at det har "skjedd en feil" hos dem. Kommunisere kan de hvertfall ikke. Etter å ha lest en del andre kommentarer her var det bare et lykketreff at de i det minste var hyggelige skjønner jeg!

Svar fra Ice.net
13.11.2017 15.48
Hei, E

Dette hørtes veldig rart ut. Kun 4 dager etter forfall så får du kun en SMS varsel om at fakturaen har forfalt. Det tar 14 dager før det første gebyret blir sendt ut etter forfall. Fakturaen blir ikke overført til inkasso før 30 dager etter forfall og på den 48 dagen blir abonnementet sperret.

Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net" husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt skuffet, dårlig dekning og dårligere tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi gikk over til ice i sommer i den tro at det skulle være så god dekning. Veldig feil, har ikke opplevd dekningproblemer som dette siden tidlig på 90'tallet.

Vi mister daglig samtaler med kunder pga brudd og oppkoblingproblemer og det er mange områder hvor vi alltid mister kontakten. Det er heller ikke lenger mulig å f eks sjekke e-post eller sende sms samtidig som man er i en samtale. ALT har blitt mye dårligere enn tidligere, vi flyttet mobilabonnement fra Phonere og Telia hvor ingen av oss har opplevd lignende. Problemene begynte i det øyeblikket sim-kort fra ICE var på plass.

Vi er et lite firma med to brukere i Oslo og det skal vel ikke være mulig å tilby en så elendig mobiltjeneste i 2017, i Norges hovedstad. Må si vi føler oss lurt, fordi ICE ikke tar ansvar men gjør som så mange andre store selskap med dårlige produkter. De setter opp en dårlig førstelinje kundeservice, sikkert outsourcet, som ikke kan hjelpe deg og som bare gir vage svar om at du skal sende en mail og de vil se på det. NOT!

Det er ingen sammenheng mellom det ICE markedsfører og det man faktisk får, skam dere!

Svar fra Ice.net
10.11.2017 21.13
Hei, Thomas

Dette hørtes særdeles ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å ta saken din videre å undersøke hva problemet kan være her. Men for at jeg skal få gjort det så trenger vi litt mer informasjon fra deg.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med firmanavn og telefonnummer det gjelder så skal jeg få teknisk avdeling til å undersøke saken snarest.

Hører fra deg!

Mhv
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, frekk og ufordragelig kundeservice. Elendig tilbud, elendig dekning. Leverer ikke WIFI-tale"

Frekk kundeservice som ikke svarer på meldinger på flere timer, bytter kundebehandler 3-4 ganger i samtalen.
Driver med løgn og er generelt sett svært frekke.
Sender ut sim-kort som ikke fungerer og nekter å ordne opp etter seg. (måtte vente 7 dager på nytt sim-kort)
Leverer ikke wifi-tale, selv om de selv mente de gjorde det.

Anbefaler absolutt ikke dette firmaet videre til noen.

Svar fra Ice.net
15.11.2017 10.03
Hei Eirik,

Dette hørtes ikke bra ut, Eirik! Jeg ønsker å se nærmere på saken din men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal jeg undersøke denne saken nærmere.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"MMS til kjentfolk i Sverige"

Ble overført fra Hello i høst. Trudde at ICE hadde utviklet sitt samarbeid i Sverige siden jeg hadde abonnement fra dem for litt over et år siden. Byttet det ut da pga rot med MMS meldinger til og fra svenske mobilnumre. Dette er ennå ikke på plass og det bør kundene opplyses om! Jeg er nødt til å finne meg en ny operatør igjen!

Svar fra Ice.net
10.11.2017 21.12
Hei, Bård R

Dette hørtes ikke bra ut, vi har samarbeid med Sverige og dette skal egentlig gå automatisk.. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal jeg undersøke problemet videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no