Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
915
328
199
277
948
Sorter omtaler etter
Viser av 2667 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, veldig bra kundeservice og ingen tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke hvoefor folk klager? Jeg har ikke hatt noe tull med ice i det hele tatt. Ice+ dekningen fungerer som pokker uansett hvor jeg er henne omtrent, og der jeg ikke har ice+ så får jeg telia dekning. Super fornøyd med ice. Kommer ikke til å bytte i det hele tatt. Kundeservice får 10/10 hos meg.

Emeline1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Emeline Forstår godt din frustrasjon i dette tilfellet! Jeg ønsker å ta en nærmere kikk på saken din så det er fint om du kan sende oss en e-post til bytt.no@ice.no Husk å legge ved ditt navn og telefonnummer så skal vi få sett på dette sammen. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplevelse i butikken på Sandvika"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandling!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til bytt.no@ice.no Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må være på Ice+ nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.

Svar fra ice
21.01.2021 15:16
Hei, Malin Det her må vi finne ut av! Vi liker dårlig at ikke ting fungerer som det skal. Kan du få sendt oss en e-post til bytt.no@ice.no med navnet og mobilnummeret ditt? Jeg er sikker på at vi finner en løsning på dette :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.

Svar fra ice
21.01.2021 09:18
Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"100 gb på 9 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....

Svar fra ice
01.01.0001 00:00
Hei, Linda Dette hørtes voldsomt ut. Send oss en e-post med kundenummer og telefonnummer og fullt navn til bytt.no@ice.no, så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Når ingen systemer virker!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til bytt.no@ice.no Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svare på henvendelser, men følger ikke opp avtaler."

Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til bytt.no@ice.no hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"15GB oppbrukt på 2 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!

Svar fra ice
11.01.2021 15:02
Hei, Lisa Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"lav pris og null tull, men følg med på hva de har av tilbud ;)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet Ice for å endre abonnement. Fikk da mulighet til et abonnement med binding i 12 mnd og da ble prisen like lav som for Ice Ung. Ingen stress å binde meg til noen jeg i utgangspunktet har vært happy med og jeg ser de har konkurransedyktige priser og ordninger. Fornøyd :)

Svar fra ice
11.01.2021 13:53
Hei, Maria Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår årsavtale. Det kan absolutt lønne seg å følge med på våre gode tilbud. :D Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Begrenset dekning i flere land"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.

Svar fra ice
08.01.2021 08:54
Hei Sharif, Det er veldig leit å høre at du ikke får en optimal tjeneste på oppgitt plassering. :-( Jeg ønsker at du og din familie skal bli værende kunder hos oss, i hvert fall etter så mange år. Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til Bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser, man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.

Svar fra ice
08.01.2021 08:54
Hei It D, Dette var en veldig fin omtale fra deg! Tusen takk for at du støtter oss. Det settes veldig stor pris på. :-D Det er veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Jeg håper også at du forblir fornøyd! Du kan alltid nå oss på chat/telefon/e-post dersom du opplever noen problemer, eller for generelle spørsmål. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra serice"

Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Per L, Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale fra deg! At du er fornøyd med tjenesten og kundeservicen vi gir, gir meg ro i sjelen. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en riktig fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
""Audio Sreaming""
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Nouria, Dette ønsker jeg selvsagt å hjelpe deg med! "Audio Streaming" går under kategorien innholdstjenester og det er fullt mulig å legge inn en sperre mot dette, eller en beløpsgrense. Ta gjerne kontakt med oss på chat, slik at vi kan gi deg videre informasjon. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk, startet bra men er blitt elendig!"

Nærmest umulig å få hjelp ved problem, henviser til forhandlere/butikker som Power etc. der det heller ikke er nevneverdig teknisk kompetanse.

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Geir, Det er veldig leit at du føler det slik. :-( Vi ønsker selvsagt å gi deg den beste hjelpen! Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til Bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""4G+ som dekker 98% av befolkningen""
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skaffet meg ice da en meget hyggelig selger valgte å tilby en ganske god mengde gigabytes til en mye rimeligere pris enn forventet, i et prøveabonnement som varte i to måneder. To måneder senere er jeg sikker på at jeg ikke skal ha ice igjen. 4G+ fikk jeg fri bruk på disse månedene, men største problemet mitt var at dette bare funket mitt i sentrum av diverse byer. Selv om det står at det er 2-3 streker av 4 med 4G+ betydde ikke at det funket i det hele tatt. Jeg ble også overrasket over at det var så mange plasser der dekning skulle være god, men endte opp med å være ikke eksisterende. Skjønner dette med at det er begrensning på 10mb/s, men erlig talt, det må da kunne gå an å laste inn VG på en normal måte uten å vente 5 minutt. Er du på jakt etter noe som hovedsakelig skal brukes til ringing og være ganske billig, bytt til ice. Er du interessert i dekning som gjør at du kan laste inn en nettside, velg noe annet. Eneste positive var kundeservicen.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei, Tusen takk for din omtale! Vi setter pris på ærligheten din og tar til oss det du skriver. Det skal sies at dekningskartet vårt er teoretisk, men det skal absolutt ikke være en unnskyldning fra vår side. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på dekning din. Så hvis du ønsker, kan du gjerne sende meg en e-post til Bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Det er godt å høre at du syns kundeservicen var positiv, så tusen takk for det. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan anbefales"
2 syns denne omtalen er nyttig

Positivt overrasket over ice. Kort ventetid hos kundeservice og egen dekning har tydelig blitt mye bedre de siste årene. Kan selvfølgelig ikke måle seg med de to største men absolutt godkjent. Kan anbefales, særlig om du har dekning fra ice sitt eget nett (ice+), da er datafrihet en nyttig tilleggstjeneste. Datahastigheten kan være lavere enn hos de andre to, men det er av liten betydning.

Svar fra ice
08.01.2021 08:42
Hei Martin, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette er kjempegøy å lese. :-D Data Frihet er en fantastisk tilleggstjeneste hvis du har ice+ dekning. Da kan jeg nesten garantere at du aldri går tom for mobildata, hehe! Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg og dine en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre dekning enn Telenor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått bedre dekning og hastighet med Ice Net enn jeg fikk med Telenor. Men som med andre leverandører får man minimalt med data, med mindre man betaler blodpriser. Hva skal man med høy hastighet når man bruker opp all dataen på bare et par dager (5g er en gimmick). Ice Net støtter heller ikke e-SIM, så hvis du har en smartklokke, kan du bare glemme å bruke den uten mobilen.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei Kevin, Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med dekningen vi gir. :-) Hvor større abonnementet man har, blir prisen dyrere. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på forbruket ditt og prisen du betaler i dag. Send meg gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no med navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Til slutt ønsker jeg å bekrefte at vi tilbyr eSIM. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid god hjelp å få fra kundeservice. Dekningen er god, der det ikke er ice+ kan man gratis bruke Telia sitt nett, vil si at man kan bruke to nett. Prisene er gode. Egne abonoment for ungdom/barn. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei Johannes, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette setter jeg virkelig stor pris på. :-D Jeg håper du forblir fornøyd med oss og jeg takker for at du er kunde hos oss. Ha en strålende dag videre, Johannes! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning uten varsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Rune, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Trolig finnes det er forklaring på dette. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mobiltelefon ikke sendt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Milan K, Det er veldig leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. Dette ønsker jeg å beklage for. Jeg ønsker å ta nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, ren svindel!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Ali J, Så leit å høre at du har oppfattet oss slik. :-( Jeg syns det er veldig synd at det tok nokså lang tid, med telefonen du bestilte hos oss. Vår vanlige leveringstid er på 3-5 virkedager. Dessverre kan det oppstå forsinkelser, er jeg redd. Jeg ønsker å beklage dersom du føler deg urettferdig behandlet. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Mvh. Cecilie ice.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Redusert hastighet ved binding"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet

Svar fra ice
16.12.2020 09:31
Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til bytt.no@ice.no, om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR