Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Ice.net omtaler og erfaringer

619 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 19 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
186
86
34
62
251
Sorter omtaler etter
Viser av 619 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning. Bor midt i Oslo sentrum!"

Har hatt OneCall i alle år. Byttet til icenet da jeg måtte hastekjøpe ny telefon. Butikken sa det var samme vilkår og dekning som abonnementet jeg hadde i OneCall. Stemmer virkelig ikke. I min egen leilighet midt i Oslo sliter jeg nå med dekning. Siden jeg jobber som flyvertinne er jeg ofte på reise og sliter med det som alle skriver om at jeg må forandre på innstillingene hele tiden. Skal til Kina nå og tiden vil vise om jeg kommer til og ha dekning det i det hele. I tillegg lurer de kundene med at LTE er det samme som 4G noe som ikke stemmer! Eneste grunnen til at jeg gir de to stjerner i stede for 1 er at de fikset raskt opp da jeg ringte og spurte hvorfor jeg hadde blitt belastet 500kr i roaming for verden når jeg kun hadde vært i Kroatia. Så det er lurt å følge med på regningen. Blir dessverre til at jeg kommer til og bytte tilbake til OneCall når den tiden blir mulig.

Siri H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Veldig god service
raske tilbakemeldinger og god hjelp som er lettvint når man kan bruke messenger.
Så jeg kommer til å bruke ice.net sine tjenester fremover.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Store dekningsproblemer og lave hastigheter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Chess (Stavanger by), merkbart langsommere nedlastinger/opplastinger i forhold til Chess. Ookla Speedtest bekrefter også dette tydelig når jeg sitter sammen med Telenor/Chess brukere. 23 juli mistet jeg alle signaler (ingen tjeneste) 2 ganger på Oslo S. Skulle tro dette var et av landets mest trafikkerte steder (?)

Min samboer har iphone 6 og her er tjenestene enda mer ustabile med Ice. Net

I utlandet fungerer ingen tjenester før en manuelt har foretatt en rekke korrigeringer i oppsettet på telefonen selv. Og til og med da er tjenestene til tider ustabil hvor MMS/SMS ikke virker som det skal. Tidligere har jeg ikke behøvet tenke på dette, alle omkonfigureringer skjedde automatisk ved annkomst i nytt land.

I 2017 bør det heller ikke være behov for å foreta endringer i telefonens oppsett flere steder om en passerer en landegrense (og stille alt tilbake ved hjemkomst).

Kjersti B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt Telenor abonnement og dette har fungert godt både hjemme og på hytta. Ble fristet til å skifte til ICE nett pga. pris. Angret bittert! Dårlig dekning både hjemme (Oslo) og på hytta. Har stort sett blitt henvist ut i hagen for å kunne snakke med andre på telefon. Har løpt rundt i hagen for at mottaker av samtalen har kunnet høre hva jeg sier. Det har vært en kald vinter! Da jeg etter mye frem og tilbake på tlf. og mail, fikk jeg beskjed om at jeg dessverre lå i en blindsone (teknisk avdeling), og dette er i storbyen Oslo!! Også på hytta hadde jeg store problemer. Prøvde da å få til en avtale der jeg kun betalte telefonen og ikke abonnementet jeg hadde bundet meg til i år, men det var ikke mulig. Måtte pent betale hele summen, selv om jeg måtte ut av huset for å få kontakt på tlf. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg må få kontakt med legevakt raskt, og da har jeg ikke mulighet til å løpe rundt ute for å få kontakt! Har nå byttet til Telenor igjen. Kommer aldri til å velge ICE.net igjen.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rimelige men ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er gode, men mobildata-tjenesten er svært ustabil og som regel treg. Ofte er hastigheten så lav at det tar et halvt minutt å gjøre et enkelt google-søk.

Jeg kommer dessverre til å bytte leverandør så snart bindingstiden er over.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i Norge, ingen dekning i utlandet"

Jeg har hatt ice.net i omtrent et halvt år nå, og har aldri hatt verre dekning. Jeg var nylig i Japan i 2 uker, og hadde ingen dekning der, og det til tross for at de nylig satte opp abbonementet mitt 100kr i måneden slik at det kunne fungere i utlandet.

Skal bytte så fort bindingstiden min går ut.

Svar fra Ice.net
21.07.2017 12.04
Hei, Hanne S

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Japan. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedrebest"

Fabelaktig produkt, holder prisene de oppgir, rimelig og helt rå på datafart i forhold til konkurrentene jeg hadde tidligere. Meget fornøyd kunde.

Svar fra Ice.net
21.07.2017 11.35
Hei, Frode

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Frode! Det er godt å høre at du er fornøyd.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en strålende sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelsestid med portering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sier du opp abonnementet ditt i god tid før måneden er omme, blir porteringstiden avgjørende om hvorvidt du må betale en hel ny måned. Som for oss gled porteringstiden inn med 2 dager i neste måned og en hel ny måned måtte betales. Det hevder ice.net de er i sin fulle rett til å gjøre. God kundeservice ikke sant?

Svar fra Ice.net
21.07.2017 11.34
Hei, Ivar

Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Det er veldig dumt dersom du føler at kundeservicen du mottok av oss, ikke var til nytte for å løse problemene du nevner.

Dersom du sender en e-post til "SoMe@ice.net" slik at vi kan se hva vi kunne gjort annerledes i saken din. Ber deg oppgi følgende informasjon:
- Telefonnummer
- Mobiltype
- Fullt navn

Håper virkelig at du tar kontakt, slik at vi kan lære av denne saken. Ser at du har byttet selskap, men vit at du alltid er velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning og tjeneste i USA"

Jeg og 2 andre i familien min har ikke noen tjeneste i USA. Det har virket helt fint i EU og EØS.

Mobilen prøver å søke etter en mobiltjeneste hele tiden, men finner ingen. Abonnementet det er snakk om er Mobil 2GB.

Svar fra Ice.net
21.07.2017 11.34
Hei, Håkon

Når du er i USA må du endre på innstillingene på SIM-kortet ditt.

Gjør følgende:
Gå inn på Innstillinger - Telefon - SIM programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Roamingnett

Viktig at du aktiverer "Roamingnett" når du er i utlandet.

Når du kommer tilbake til Norge, må du endre tilbake til "Hjemmenett" for å få tilbake dekningen i Norge.

Da kan det være mulig dere befinner dere i ett område som er uten dekning.

Men har dere forflyttet dere til ett nytt land må dere legge inn innstillingen på nytt. Så forsikre deg om at dere endrer til Roamingnettet igjen.

Står dere koblet på roamingnettet nå, kan du skru telefonen helt av og på igjen.

Vi jobber hele tiden for å forbedre våre tjenester og vi VET at denne metoden er slitsom. Vi takker for din tilbakemelding og tar med oss dette videre.

Om du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "some@ice.net"

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og god service"

Er stort sett veldig fornøyd med icenet. Prisene er veldig gode, og dekninga er god. Servicen kunne vært lettere tilgjengelig. En chat integrert i nettsiden, og i app gjør kommunikasjon veldig enkelt, og ikke minst mer tilgjengelig.

Svar fra Ice.net
21.07.2017 11.33
Hei, Kjersti

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og din en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Anita R. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tips til bedre kommunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

* Chat med kundeservice er bra, da jeg må være tilgjengelig på telefon i arbeidstid. Får også informasjonen skriftlig.
* Kundekonsulenter kan bli flinkere til å bekrefte informasjonen som legges inn i systemet deres. Påse at det er riktig bruker, eier, telefonnummer, porteringsdato etc. IKKE TA NOE SOM EN SELVFØLGE! Aller helst skulle jeg lagt informasjon inn i systemet deres selv slik at jeg visste det ble riktig.
* Sjekket skjemaet på nett, det var utfyllende, men manglet mulighet for selv å kunne sette porteringdato. OneCall krever at måneden betales i sin helhet. Derfor ønskes porteringsdato siste dag i måneden. Slike vilkår bør det tilrettelegges mer for.
* Bekreftelse på e-post med utfyllende informasjon. Bestilte en portering til bedrift. Kontraktsdokumentet som kom på e-post der er et godt eksempel på hvordan det også bør være på bedrift. Denne e-posten bør komme FØR man bekrefter portering slik at man kan sjekke at informasjonen er riktig og i henhold til avtale med kundekonsulent, før man bekrefter noe som helst. Fikk en e-post, men der stod det blant annet ikke hvilket telefonnummer det gjaldt. Vi fikk oppklart det, og det viste seg at tidligere kundekonsulent hadde lagt inn feil telefonnummer. Heldigvis var dette nummeret overført til min jobb, og portering ble stoppet pga. jobben var eier. Hadde det ikke vært for dette hadde vi ikke merket noe til feilen før gammelt sim-kort hadde sluttet å virke. DET hadde vært krise.

Basert på feil i porteringen på mitt tlfnr. til jobbens operatør, OG den ene feil-bestillingen her, gjør at jeg stoler mindre på kundekonsulenter, noe som igjen gjør at jeg stiller ekstremt høye krav til konsulentens kommunikasjonsevner.

Nå krysser jeg alt jeg har for at det tredje telefonnummeret jeg administrerer blir portert til dere uten problemer.

Ha en fortreffelig dag videre.

Svar fra Ice.net
21.07.2017 11.32
Hei, Anita

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og din tilbakemelding er viktig for oss.

Om du ønsker så kan vi ta å dobbelsjekke om alt er i orden med porteringen din. Send oss en e-post til "some@ice.net" med telefonnummeret det gjelder så undersøker vi videre.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning USA"

Er meget misfornøyd med Ice sin dekning her i USA.
Var her på jobb i 14 dager, fleste av dagene uten dekning.
Tok kontakt, fikk vite at det var noen spesielle innstillinger vi måtte gjøre.
Burde fått bedre info om innstillinger og kostnader for USA og Europa ellers.

Svar fra Ice.net
17.07.2017 12.31
Hei, Egil

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i USA. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service, men mindre god tjeneste!"

Kundeservicen hos ice.net er fantastisk bra! Rask respons og hyggelige kundebehandlere. Det er ikke deres feil at det dessverre har blitt ganske mange irritasjonsmomenter på det året jeg og datteren min har hatt ice.net som leverandør. Bl.a. meldinger som ikke har kommet frem, ikke 4G-dekning før vi selv tok kontakt, og innstillinger som ikke har blitt automatisk endret ved utenlandsreise samt ved hjemkomst. Sistnevnte måtte jeg bruke masse tid med prøving og feiling ift å legge inn ulike koder osv selv. Det vil man jo helst slippe, spesielt på ferie.

Svar fra Ice.net
17.07.2017 11.54
Hei, Janne

Tusen takk for din omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ice i en måned. Måtte bytte da dekningen var svært dårlig og forsvant ofte. Fikk heller ikke inn Telianett da ice.net forsvant. Ga bare opp og byttet. Og dette er sentralt området utenfor Oslo.

Virker som mye for pengene når det fungerer ,men har man ikke signal er jo det vanskelig.

Svar fra Ice.net
17.07.2017 11.54
Hei, Christian

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utbygge dekningen vår og målet er 80% populasjonsdekning innen 2018.

Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post på "some@ice.net" slik at vi kan undersøke om det kanskje er noen annet som utgjør at du mister dekningen.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Begrenset roaming data hastighet"

Har oppdaget at internett hastigheten er sterk begrenset i roaming med Vodafone RO (Romania). Det spiller ingen rolle hvor jeg befinner meg, hastigheten kommer sjelden over 1Mbps selv om det er 4G+ områder. Har testet med lokalt Vodafone sim kort og på samme sted og har fått «normalt» hastighet, dvs mellom 25-43 Mbps. Det er veldig vanskelig å finne en sted som leverer under 1Mbps selv i Romania med lokalt simkort.

Har vært i kontakt med kundeservice og sier at de er kjent med problemet og har ingen forventet rettetid per idag.

Det er synd at dere annonserer fri bruk i EU men ikke sier at hastigheten skal være begrenset i roaming. Skal teste om det er et sjelden problem som gjelder bare et land eller er det bare en modalitet for å begrense bruk av datapakke i utlandet.

Svar fra Ice.net
17.07.2017 11.54
Hei, Julian

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere dekning"

Har nettopp byttet fra Telenor til ice og opplever dårligere dekning mange steder, spesielt i steder hvor du kommer litt på utsiden av de litt større byene. I Kragerø f.eks er det ikke spesielt god dekning, kan oppleve å miste dekning inne i butikker.

Svar fra Ice.net
17.07.2017 11.35
Hei, Stine

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utbygge dekningen vår og målet er 80% populasjonsdekning innen 2018.

Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post på "some@ice.net" slik at vi kan undersøke om det kanskje er noen annet som utgjør at du mister dekningen.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god kundeservice... Vennlige ansatte, rask svar og sterk beredskap for å hjelpe kundene. Lykke til fremover!

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.49
Hei, Eugen

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Per-Erik 1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice TOPP!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk over til ice.net fra starten pga god pris, men er mest opptatt av god behandling. Det har det vært hele tiden, og kundeservicen blir om mulig stadig bedre. Er ikke billigst i dag, men absolutt blant de, men skifter ikke når service er sååååå BRA!

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.48
Hei, Per-Erik

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Slike tilbakemeldinger motiverer oss til å jobbe enda hardere og bli enda bedre. Vi er super heldig som har deg som kunde!

Ønsker deg en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Odd R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lav kapasitet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kapasiteten på internettforbindelsen er lang fra det Ice oppgir i annonsene. Selv om routeren indikerer signal styrke til 5 av 5 mulige, opplever jeg ofte så dårlig nett at det forbindelsen stenger ned pga av inaktivitet. Måler med speed test, og har mange målinger mellom 0. 01 og 0. 05 Mb/s. Da er forbindelsen så dårlig at det ikke går å sende e-mail til Ice for å klage en gang! Unner ikke min verste fuende så dårlig internett forbindelse. Jobber med å få en bedre erstatning.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.48
Hei, Odd R. H

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"I utlandet (spania) er data dekningen veldig varierende"

Veldig fornøyd med data rollover og at jeg kan bruke data i utlandet uten ekstra kostnader. Det eneste problemet er at på mobilen min varier det fra LTE og 3G. LTE er rask og veldig solid, men når det står 3G kan det enten fungere veldig raskt eller ikke fungere i det hele tatt. Jeg har alltid god dekning, 4 eller 5 prikker.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.48
Hei, Rasmus

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med tjenesten data rollover.

Problemet du opplever kan du løse med å låse telefonen din til 4G (LTE) om du er usikker på hvordan du gjør det på telefonen din så kan du ta kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Kundeservicen til Ice.net er veldig bra, de svarer raskt og er alltid behjelpelig. Topp! Veldig fornøyd med Ice.net.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.48
Hei, Charlotte

Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok tjenester, mye tull i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Funker per i dag ok i Norge, men mye kluss i utlandet. Kan ikke sende mms, og må til tider inn og endre innstillinger manuelt for å få til mobildata.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.47
Hei, Jens

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene?

Send oss gjerne en e-post til "some@ice.net" så skal vi se nærmere på saken din.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For dårlig system og funksjonalitet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ice.net fungerer ikke når man er på reise og krysser landegrenser- da faller innstillinger ut og må legges inn manuelt. Slik kommer det til å fortsette å være i overskuelig fremtid, ut fra hva ice. Net sier selv. De bør prioritere å bruke penger på å få systemer til å fungere fremfor reklamekampanjer. Jeg ga opp for ett år siden, og sjekket med dem nå i juli-17. Ifølge ice. Net selv har det ikke skjedd noen endring av dette, og det kommer ikke til å skjevendring med det første. Jeg har aldri opplevd lignende med andre leverandører. Hvis man aldri er utenfor Norges grenser, kan man sikkert være fornøyd med ice.net, men er man ofte på reise utenlands, er dette håpløst - og uakseptabelt. Tommel ned 👎.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.47
Hei, Mia

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Opplevd at man får god hjelp. Selv om problemet ikke blir helt løst, viser det seg at det er forsøkt å løse.

Svar fra Ice.net
14.07.2017 14.46
Hei, Birrah

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"For mye GB"

Jeg har bestilt 1 GB også skulle jeg bestilte to mer GB. Men dere plusset 3gb og 2gb slik det ble 5gb. Jeg ønsker meg 3gb. De to ekstra GB må slettes.

Svar fra Ice.net
12.07.2017 13.03
Hei, Samson

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap