Meny

ice omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 34 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
882
314
180
241
808
Sorter omtaler etter
Viser av 2425 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fullstendig elendig søppel"

Var kunde i tre år. Elendig dekning, elendig kundeservice, dobbelfakturering, flere i familien har lignende erfaring, osv. Orker ikke skrive mye, dette holder, Folkens ligg unna dette firmaet. :-)

Svar fra ice
26.03.2020 16.07
Hei Peter,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke var bra nok, hos deg. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grusom kundebehandling"

Styr unna. Ice er ikke noe jeg ønsker min argeste fiende. Ice har en forferdelig mentaliten til kundene sine. Service og imøtekommenhet prioriteres ikke av ice. Selv valgte jeg og betale flere tusen kroner i bruddgebyr for å slippe ice noe mer. Gjør deg selv en tjeneste. Styr unna. Dårlig dekning har de også veldig mange steder.

Svar fra ice
23.03.2020 16.01
Hei Christoffer,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din og er usikker på hva som har skjedd/hva slags problemer du har hatt, med abonnementet. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice.net sliter med pris på mobilabonnement, lite data samt mms"

Skiftet nylig mobilabonnement fra ice.net til annet fordi ice.net skrur opp prisene mens andre skrur ned eller er stabil. Verifiserte etter bytte funksjonalitet i bl.a. mms. Det funker utmerket bortsett fra til flere bekjente med ice.net abonnement. Der tok leveringstid for mms mange timer. Det er verken tillitvekkende, akseptabelt eller funksjonelt. Slik jeg forstår foregår levering av mms slik: Mms går fra telefon--->avsenders mmsc--->mottalers mmsc--->mottaker Ice.net sliter

Svar fra ice
23.03.2020 15.58
Hei Reidar,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med MMS. :-( Slik skal det selvsagt ikke være.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært bra tilbud."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har Ice 6GB + Data frihet på 1000GB i mnd. Abonnementet er 10mbps, som er helt ok i en husstand der 2 ser tv/film samtidig. Har trillingkort, 2 i mobil, 1 i en router, og betaler 466,- /mnd. Suvvvvverent!. Har ikke hatt noe problemer av noe slag. Er SVÆRT fornøyd med at det endelig kommer mobilabonnement som har samtale + mye data. (At det ellers skilles mellom vanlig abb. og breddbånd-abb. har vel ikke noen annen grunn enn å melke folk for penger) Håper tilbudet varer! Har anbefalt ICE (samme abonnement) til flere venner, som også er strålende fornøyd :)

Svar fra ice
23.03.2020 15.55
Hei Lars A,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med tjenesten vi tilbyr. Så kult at du har anbefalt oss videre. Tusen takk for at du er kunde hos oss. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service men prisen øker fort"

Selv om Ice har god service har jeg sagt opp abonnementet. For 2 år siden betalte jeg 99 pm, nå er det 149 pm. Det går fort i svingene. Ice: prøv kanskje en pensjonistabonnement!

Svar fra ice
20.03.2020 22.44
Hei Robertb,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har et AS med en ansatt (meg selv) og ble ringt opp av en selger fra Ice om tilbud på et gunstig bedriftsabonnement med priser bare han kan tilby. Jeg startet samtalen med at mobilabonnementer (3 stk) vi har i dag betaler jeg privat. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke ord han brukte, men jeg forsto det slik at vi kunne få samme betingelser privat siden jeg eier en bedrift. Jeg har dummet meg ut og godkjent avtalen på e-post mens jeg snakket med han uten å lese gjennom. Jeg trodde vi var enige. Han var behjelpelig med å fjerne barnas tel numre fra opplysningstjeneste. Da jeg hadde mulighet til å lese gjennom avtalen på nytt 1,5 time senere skjønte jeg at dette er feil og jeg har inngått en bedriftsavtale og har sendt Mail til selgeren(uten å få svar) og har ringt kundeservice som har opprettet en klagesak. Vi har ikke kommet til enighet og snakker forbi hverandre. Mine poeng er at abonnementer var private og mine to barn er ikke ansatte i bedriften. Jeg føler meg lurt og i tillegg er det bindingstid på 24 måneder ellers må jeg betale bruddgebyr på kr 3.000 eks mva. Kundekonsulent som er den øverste klageinstans hos Ice står ved at jeg har sagt at «Jeg kan ta avgjørelse på veine av bedriften» og at de finner det rimelig at siden jeg har åpnet e-post og bekreftet avtalen så hadde jeg mulighet til å lese gjennom. Og det er helt riktige påstander dratt ut av konteksten. Jeg hadde større forventninger til Ice-kundeservice. Ønsker at de skal være mer løsningsorientert og prøve å gjøre kunden mer fornøyd. Vi kunne møtes halvveis, men jeg føler meg presset til å beholde avtalen og betale den privat hvis ikke jeg får noen gode tips på hvordan jeg kan løse dette. Greie priser, men etter en slik kundeservice vil ikke jeg ha det gratis og kommer til å forbanne Ice hver gang jeg tar i telefon.

Svar fra ice
23.03.2020 15.55
Hei Galina,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du føler deg lurt og at du sitter igjen med en slik oppfatning av oss. :-( Dette ønsker jeg selvsagt å ta en nærmere titt på.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og oppjustering av priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble for en god stund siden tvunget over til Ice etter at de kjøpte opp kundebasen til Komplett Mobil. Ikke bare måtte jeg betale litt mer i måneden, men jeg fikk elendig dekning innendørs, og det i Sandefjord! Jeg hadde forventet mer av Ice, spesielt etter all skrytinga de har gjort av den "gode" dekningen deres. Har allerede byttet operatør fordi Ice øker prisene i april. Ikke bare sparer jeg penger, men jeg har nå full dekning innendørs. En skikkelig vinn-vinn-situasjon, spør du meg.

Svar fra ice
20.03.2020 22.33
Hei Olav,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Husk at du er hjertelig velkommen tilbake til oss. :-) Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra og er billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ice mobil abonnement i flere år nå. Har til og med kjøpt telefon hos de. Alt funket som det skal.

Svar fra ice
12.03.2020 12.43
Hei Iva,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så fint å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med oss som operatør. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nå blir det for dyrt igjen, da bytter jeg våre anbonnent"
2 syns denne omtalen er nyttig

Innen 1. april byttet jeg våre abonnement, trist at dere blir dyrere, det er flere som er billigere enn dere også idag.

Svar fra ice
09.03.2020 12.11
Hei Frida,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god kundeservice på chat"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tatt kontakt med ice på telefon og chat mange ganger ila de siste 7 årene, da jeg har vært kunde av og på, på både mobil og mobilt bredbånd. Har aldri hatt noe problem med å avslutte abonnement, oppgradere, nedgradere båndbredde, bestille sim kort, etc. Kanskje jeg bare er heldig, men de er utrolig raske til å svare på chat. Disse folka kan kunde support etter min mening!

Svar fra ice
09.03.2020 12.11
Hei Torbjørn,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårligste kundeservicen jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Søsteren min ble nektet iPhone som vi hadde betalt for og bestilt. Vi forsto ikke hvor telefonen ble av, og da vi tok kontakt med Ice fikk vi beskjed om at hun ikke kunne få telefonen fordi vi hadde registrert abbonomentet på vår mor. Vi trodde det var nødvendig siden hun er under 18 år, og hadde forventet å få beskjed dersom bestillingen ikke gikk igjennom. Veldig merkelig at de trekker penger fra kontoen for en ugyldig bestilling også.😤

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei Marita,

Tusen takk for din henvendelse! Nå kjenner ikke jeg til saken, men dette høres utrolig merkelig ut. :-O

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer, slik at jeg får undersøkt saken, nærmere. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og greit abonnement, oversiktlig app. Mangler litt dekning ifht. Tidligere abonnement med Telenor nett på hytta spesielt. Blir dyrere nå så er ikke blant de rimeligste lengre. Vurdere å bytte til f.eks. Hudya.

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei J,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, god dekning, laveste pris."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ingenting negativt å si. Alltid en strålende kundeservice, og alltid god dekning på fast land som på havet.

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei Filip O,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.

Svar fra ice
09.03.2020 12.09
Hei,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke ringe og skrive sms samtidig, som er det største problemet. (hvis du skal sende mld om at du er på tlf, ringer snart tilbake) Startvansker med nettet i over en uke som de ikke så noe til selv, og ikke dekning overalt. Ekstrem tabbe å la elkjøp-fyren overtale meg til overpriset 12 mnd bindingstid som jeg teller ned til at tar slutt. Jeg trodde ikke det var risiko å bytte fra chess/telia, men der tok jeg feil.

Svar fra ice
09.03.2020 12.09
Hei Ingrid,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en videre titt på saken din!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Villedende markedsføring"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt flere ganger av selger. Han lovet meg ingen ekstra kostnader ved bytte. Jeg takket ja, men fordi abonnement startet 12 dager før månedsskiftet må jeg betale to operatører for de samme to mnd. Konfronterer kundeservice med dette, men da gjelder plutselig ikke lovnaden om de dekker utgiftene så jeg slipper å betale dobbelt. Angreretten min kunne jeg heller ikke bruke, den gikk ut dagen før. Jeg byttet til Telia som faktisk holder lovnaden om å betale det Ice krever av meg.

Svar fra ice
09.03.2020 12.08
Hei Sebastian,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du har fått en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg ønsker så klart ikke at du skal bli dobbeltfakturert!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og bra dekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke si noe gærent eller vondt om Ice. Har kun opplevd god kundeservice og aldri hatt noe problemer med dekning, uansett hvor jeg har vært. Til og med stort sett vært bedre enn feks Telenor sin dekning på forskjellige steder. God kundeservice, bra dekning og god pris ++, hva mer kan man egentlig be om?

Svar fra ice
09.03.2020 12.08
Hei Daniel,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Det er meget hyggelig å høre at du er så fornøyd med både tjenesten og kundeservicen vi gir! :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her ble jeg jammen lurt. Har akkurat inngått nytt bedriftsabonnement med ICE som i følge selgeren skulle inkludere WiFi tale, tilsvarende Telenor sin. Dette viser seg å være feil, noe jeg ikke fant ut før aktivering av abonnementet. Jeg er prisgitt at dette virker da jeg i jobbsammenheng tidvis er langt unna mobildekning og må bruke oppkobling via wifi. I kontakt med kundeservice så anerkjenner ikke ICE problemet og forlanger en liten formue for å avslutte kundeforholdet (6000,-). Dette finner jeg veldig urimelig all den tid jeg tok kontakt umiddelbart og at dette kun er et rent abonnement uten noen form for tilleggsytelse. Tar nå saken videre til Forbrukertilsynet og anbefaler andre om å styre unna ICE.

Svar fra ice
09.03.2020 12.08
Hei Kjell,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter det som at vi har prøvd å lure deg. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken, men jeg ønsker at vi skal finne en løsning på dette!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Zulfiqar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedragerske selgere, inkompetent teknisk avdeling og idioter på kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

De fortjener ikke en eneste stjerne egentlig. Ble lurt av deres pågående selger til å gå over fra Telia til ICE. Misledende sammenligninger og lovet gull og bedre dekning. Gikk over med 5 brukere til ICE i juli 2019. Etter overgang har det bare vært problemer. Blant annet simkort som plutselig ikke lenger fungerer. Så man må vente flere dager på å få tilsendt nye i posten. Vi holder til i kjerneområder ved Oslo/Akershus. Likevel stadig ustabil dekning med jevne utfall! Har aldri opplevd såpass med nedetid hos noen annen leverandør. Til og med nisje selskapene lebara og mycall vil være ett bedre alternativ i alle tilfeller. Her vet du aldri når du går glipp av noe viktig kommunikasjon. Eller står der med en app helt uten dekning. Daglig utfall og nødvendig restart av enhetene. Hver gang man ringer inn for å si fra om problemet får man tilsendt ett standard svar. Hvor man må loggføre en hel del bullshitt som de allerede har greie på. (Se skjema nederst). Det er ganske krevende i en hektisk arbeidshverdag hvor man er helt avhengig av at mobilen fungerer som den skal! Samtidig krever de skyhøyt bruddgebyr for å si opp tjenesten som de faktisk ikke har klart å levere i over 6 mnd nå. Har mye interessant korrespondanse utvekslet med dem som jeg gjerne skulle ha gjort offentlig kjent. Dette forholdet vil sannsynligvis ende hos forliksrådet. Hold dere for all del unna dette møkkaselskapet. Bedragerske selgere, inkompetent teknisk avdeling og idioter på kundeservice. Følgende skal de ha oss til å loggføre daglig nå i flere mnd. Det burde ikke være slik! A-nummer (Nummeret til den som ringer ut): B-nummer (Nummeret til den som mottar samtale): Dato og tidspunkt for samtalen som feilet(DD.MM.ÅÅ og klokkeslett): Adresse(Stedet du var når du opplevde problem): Hva slags adresse er dette(Hjem/Reise/Annet): Feil/problem du opplevde(Kort beskrivelse): Hvilket telefon merke bruker du(Eks: Apple): Hvilken telefon modell bruker du(Eks: IPhone 5): Dersom du har mulighet ber vi også om at følgende ting sjekkes og fylles ut: Hvor ofte oppstår problemet(Daglig/Ukentlig/Månedlig): Har andre problemer i samme område: Opplever du problemer flere steder: Er det problemer med 2G, 3G eller 4G: Hva skjer når du prøver SIM i annen telefon:

Svar fra ice
09.03.2020 12.08
Hei Zulfiqar A,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken, men jeg ønsker selvsagt å ta en nærmere titt.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pris på 1 GB økes fra 99 til 149 på 6 mnd !"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trodde meningen var å sette prisen NED for småforbrukere. Hjelper nok lite å bytte, etter 6 mnd er alle på samme nivå, -på'n igjen

Svar fra ice
09.03.2020 12.01
Hei Knut,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra greier, men nå har det blitt for dyrt! 149,-/mnd/1GB frå 1/4-20."
2 syns denne omtalen er nyttig

God app som har blitt bedre og bedre. Bør ha flere ab.-alternativer for de med mindre databruk. Frem til nå har det vært bra, men nå stiger mnd-prisen for 1GB for mye. Bytter leverandør!

Svar fra ice
09.03.2020 12.01
Hei Frank,

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding! Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Slitt med dårlig nett en stund, og ved 10 dager siden ønsket jeg å si opp avtalen da 200 GB ble utfaset. Gikk over i 300 GB og lovet bedring, og fikk en gratis mnd og utsatt binding. Nå er jeg litt inn i ny binding på 300 GB uten at de fører noen som helst logg på samtaler. PS husk å få ting skriftlig på mail fra dem "dette med bakgrunn for og sikre din avtale. Rett og slett lureri alt sammen. Svært frustrerende og en skam.

Svar fra ice
09.03.2020 12.00
Hei Olav,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter det som lureri. :-( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på dekningen din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice har mange gode løsninger, jeg liker ekstra godt det at man kan dele rolloverdata med andre. Prisene er også ok. Dessverre så feiler på det viktigste, dekning og hastighet. Stabiliteten på ice+ nettet er dårlig. Jeg har et par apper som jeg har brukt lenge som henger etter at jeg byttet til ice, og har blitt ubrukelige når jeg ikke er på wifi. Og dekningen.. i sentrale strøk er det fremdeles mange sorte hull, ikke bare i ice+ men også hos Telia. Utenfor sentrale strøk er det helt håpløst...

Svar fra ice
09.03.2020 09.15
Hei Ove,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med hastighet og dekning. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 256 Mbit/s, med 4G. Dekningen kan variere blant annet som følge av antallet personer som ringer og surfer samtidig i det aktuelle området.

Hvilken mobiltelefon man har vil også ha betydning for hvordan dekningen og hastigheten oppleves. Nedlastingshastighet kan i tillegg være begrenset av hvilket mobilabonnement man har.

Jeg ønsker å undersøke saken videre. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke mulig å ha en bedre kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å ha en bedre kundeservice ! Bare positivt hele veien! Betaler nå 50 kr mer pr mnd til ICE enn Telia pga service !!! Ga avkall på 6 GB til Telia for 249kr som eg er 379!

Svar fra ice
09.03.2020 09.15
Hei Tom L,

Tusen takk for en utrolig hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Hallgeir
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er ganske bra, men går opp i pris fra 1 mars. Har 3 abonnement der.... 1GB går opp med 20 kr."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noe problemer med Ice. Men kunne tenkt meg familieabonnement, ettersom jeg har til meg og mine 2 barn.

Svar fra ice
07.03.2020 08.42
Hei Hallgeir,

Tusen takk for din henvendelse! Vi har tre forskjellige "barne"-abonnement som vi tilbyr: iceUng 10 GB, iceUng 5 GB og iceJunior. :-) Du kan lese mer om alle de forskjellige abonnementene, på hjemmesiden vår. Hvis du oppretter deg en Min Side bruker, kan du styre og holde kontroll på alle abonnementene derfra. Også på appen vår, som du kan kan laste ned på telefonen din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR