Meny

ice omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 28 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
806
275
115
149
535
Sorter omtaler etter
Viser av 1880 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste noen gang. Store problemer med dekningen, spesielt i utlandet."

Dersom du ønsker pålitelig dekning, unngå ICE. Vært ute og reist og tlf må stilles om i hvert eneste land, noen ganger funker ikke det heller. Jeg ba om et billigere abonnement mens jeg var ute og reiste, noe de ikke gav meg, fortsatte med kr 399,- selv om tlf og roaming ikke ble brukt. Værste abonnement noen gang siden mobiltelefonen kom. De som jobber på service er veldig hyggelige, derimot en dame på tilbakebetalingen hadde 0 forståelse og ingen service innstilling.

Trond H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegreit"

Fungerer strålende, en bør vel undersøke før en handler, det gjorde jeg. Er kjempefornøyd med bredbåndsdekninga og mobilabonnementet. Fungerer bedre enn Telenor m flere her i Mo i Rana😂👍

Kjetil H. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og abonnementoversikt i app/nettside"

Presis og rask kundeservice. God dekning for det meste. Ryddig oversikt over abonnement på nettside og i app.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Olejohny
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Intet positivt resultat"

Dårlig kompetanse på mitt spørsmål 🙋 forsøkt mange ganger, men ingen ting hjelper. Må skifte nett leverandører til uken tror jeg, men vil gjerne vente så lenge som mulig å verksette.

Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sier de sender mail om inkasso, men gjor ikke det"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sendte i begynnelsen ut regningen på sms og email så jeg skiftet ikke postadresse i den tro at de skulle fortsette å sende regningen på sms eller email jeg fikk en regning på 102 som jeg trodde jeg hadde betalt for jeg for ingen påminnelse om forfall på hverken email eller SMS da kommer det regning pa 450 kroner plutselig på SMS og de har lagt pa 350 kroner i inkasso gebyr de påstår at de har sent varsel på email noe de ikke har gjort fordi jeg har sjekket hele innboksen å spam, de har heller ikke sent noe regning på sms, de nekter a ta vekk gebyret som er 350 kroner på en 102 kroners regning. Jeg kommer til å avslutte abonnementet pga at de påstår de har sent e-mail men de har ikke det. Jeg hadde jo selvfølgelig skiftet post adresse hvis jeg hadde vist at de ikke sender varsel om inkasso på email men i posten. Syns også det er dårlig kundeservice når de nekter å ta av gebyret når jeg forklarer at jeg forventet å få alt på sms og de forteller selv at SMS ikke alltid fungerer hos de og attpaatil påstår at de har sendt en email om det da jeg spurte de om de kunne sende regningen på epost sender de i tillegg feil regning, ikke den jeg spurte om. Utrolig at de vil miste en kunde fordi de nekter å ta bort et gebyr på 350 kroner. Mobilnettet sluttet å fungere også i 3 uker noe jeg ikke gadd å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ifølge ice, så har min 79 årige far lastet opp 5.5 giga om dagen i 7 dager på rad. Dette skjer merkelig nok i fra den første i måneden. Dette har skjedd flere ganger. Ice nekter for at dette er feil. Selv om jeg kan bevise at det er en feil på ruteren. Når ingenting annet enn routeren er på så fortsetter den å laste opp og ned data. Den lever sitt eget liv. Da jeg prøver å få hjelp hos kundeservice, så tror de tydelig vis at jeg er en idiot som ikke skjønner noen ting. De nekter for at feilen ligger hos deres utstyr og sier bare at han må kjøpe mer data. Hvis ikke 15 giga er nok til å lese nettaviser i en uke så begynner det å bli alvorlig dyrt..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette produktet må ingen kjøpe. Overbelastet sender, umulig å åpne alle sider på nett. Kundeservice sier overbelastet sender er mitt problem. Jeg sitter bare med eit stk modem som ikke virker å en faktura hver måned på noe som ikke kan brukes. Ligg langt unna ice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lokketilbud med liten skrift"
1 syns denne omtalen er nyttig

Deres "Bli kjent" kampanje gjelder ikke tidligere kunder, men det opplyser de ikke om på sine nettsider. Dette er trolig i strid med markedsføringsloven.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe behandling"

Fikk plutselig beskjed telefonen var stengt. Fikk lånt en telefon å ringte kundeservice. Dette var fredag morgen. Jeg informerte at alt var på avtaletrekk, men at banken ikke hadde startet trekket, men de kunne sendt en melding eller Mail på å gjort meg oppmerksom på at de ville stenge. Jeg betalte umiddelbart, sendte skjermbilde av nettbanken. Deretter åpnet de telefonen, men stengte den lørdag, akkurat når kundeservice avsluttet for helga. Jeg var helt avhengig av telefonen, og endte opp med å kjøpe et nytt abonnement hos en annen kunde for å ha telefon. Fly forbanna, og etter betalt regning, sendt skjermbilde. Det verste er at jeg spurte dem Fredag, er det noen andre regninger som ikke har gått igjennom, så send det på melding så skal jeg betale alt umiddelbart. Nei det gikk ikke. Hele familien meldte seg ut av ice etter den helga. Aldri mer et selskap som lyver deg oppi ansiktet. Anbefaler alle å gå for noe annet

Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er ikke til å stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk 399,- i gavekort på annen vare i butikken hvis jeg byttet til ICE da jeg kjøpte tlf. kontant uten abonnement. Sjekket at ICE hadde god dekning der jeg bor men dette stemte overhodet ikke!!! Får ikke løse ut bindingstiden selv om ICE ikke leverer produktet. Må da betale 1000,-. HELT HÅPLØST med telefon uten dekning og ELENDIG AV ICE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Strexx belaster mobilregningene vanskelig å se hva du betalet (svindel) Skuffende opplegg ICE Mobil"

Byttet abonnement til Ice for min mor. Det ble litt frem å tilbake men jeg endte opp som juridisk eier på hennes mobilnr. Ingen tenkte på at nr burde sperres for handling/kjøp på tlf regningen, som jeg ender opp med å betale. Vi var fornøyd i 2 mnd, men så dukket det opp en regning med tillegg kr 800,- fra Strex på mobilfakturaen. Det viser seg at min mor har meldt seg inn kr 125 i uken på noe som kaller seg Vinnersquiz. Trolig noe pop up greier som hun kan ha klikket på ved en feil. Leser på nettet at dette er flere som mener er svindel. Har hatt dialog med Ice og Strex, men de anser ikke dette som noe svindel og henviser meg til ett tlf nr 40****73, ring flere ganger du står lenge i kø før det blir brutt. Kommer til å prøve å politi-anmelde dette, evnt ta det med forbrukertilsynet. Jeg fikk lite gehør på min klage både til Strex og Ice, som toer sine hender og videreformidler pengene til svindlere. Vinnerquiz er egentlig et selskap registrert i UK navnet er : LTT Mobile Media Ltd (de sa i hvert fall det i en mail som de faktisk svarte på, Svada? mailadressen er: no@mobi-help.cc, helt klart en useriøs aktør som lurer til seg pengene dine og Ice og Strex er med på notene.

Øyvind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett som hele tiden detter ut"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig nett som hele tiden detter ut. Får bare beskjed om å resette modemet, som funker en gang i blant. Alt for mye å betale for dette drittnettet. Er jo så dårligt, får jo ikke brukt opp datakvoten sin engang! Bor midt i byen. Sef. oppsigelstid som er hinsidiges.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Data frihet"

Meget bra har aldri hatt noen problemer med ice. Kommer ikke til og bytte til noen andre selskaper. Anbefaler ice på det sterkeste.

Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaler for ingenting"

Har Ice nett på hytta. Når det er ferietid, jul, vinter og påske fungerer det ikke i det hele tatt. Vi betaler full pris for ingenting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice.no sin 129 kr i mnd med en 1gb"
7 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna ice folkens Jeg og min kone har begge de og får alltid en regning mellom 345 og 360 Selv om regningen burde vært på 258 når vi ikke bruker over 1 gb. Vi spør hvorfor og spør om de kan sende en utskrift hvorfor ekstra kostander men det kan de ikke?? Det har ikke kundeservice rett til å gjøre..? WTF!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oppringningsproblem"

Mange som ringer meg kommer ikke igjennom ved første forsøk. Telefonsvarer som sier jeg ikke er tilgjengelig for øyeblikket, men ved andre opprigning kommer de igjennom. Lang tid før jeg får opprigningstone når jeg ringer noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt nett og god dekning"

Raskt nett og god dekning i Oslo. Var litt i tvil før jeg byttet til ice pga negative kommentarer om dekningen, men har ikke hatt noen problemer hittil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefon dekning funker ikke i usa"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er ingen tjeneste på mobilen i USA.... de andre som har Telia i familien fungerer det helt fint. Har skrudd av og på mobilen flere ganger. Trenger tjeneste til å ringe/sende SMS til de andre + overføre penger på DnB... Dette er for dårlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Et ubrukelig abonnement"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har problemer med at folk ikke får tak i meg når de ringer, hele familien min har ice og med dem virker det som det skal. Får oppdaterer sim kort hele tiden og får ikke med meg ubesvarte anrop lenger. Har fått nytt sim kort og telefon, men akkurat det samme skjer da også. Har spurt ice hva det kan være men de har ikke peiling...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker ikke med wifi tale i nordsjøen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke bruke wifi tale i nordsjøen på Plattform når jeg er på jobb. Skal mobilen brukes kommer kun Telenor maritim opp som alternativ noe som er svindyrt å bruke. Hadde telenor før å da kunne jeg bruke telenor wifi her ute i havet. Håper dere kommer opp med noe liknende.

Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har aldri før hatt problemer med mobil i de andre selskaper som jeg har hatt abonnement i. Byttet til Ice i høst og er meget misfornøyd. Bor midt i byen i Sandefjord, og har fått meget dårlige forhold på mobil inne i huset mitt. Tok kontakt med Ice, og de innrømmet dårlig dekning. Tilbød meg å leie en smartcelle til 99 kr per måned for å få bedre dekning. Dette mener jeg er et dårlig tilbud, da jeg kan få MYE bedre mobilnett til en bedre penge hos konkurrenter av Ice. Resultat er at jeg bytter til Onecall isteden da de har et bedre mobilnett, og også billigere :)

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kontakt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig veldig ofte så kommer man ikke igjennom, noen ganger får man ikke ringt heller. Dette er et problem som har skjedd ofte og er veldig ustabilt til tross for at man har nett.... Har hatt ICE i en mnd tid ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke fornøyd med dekningen til ICE. Det er så vidt at det er noen dekning i hele tatt. Har sendt sms som ikke motager har mottatt. Det har skjedd flere ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye bra, men kan utsette tiden det tar for å fikse når nettet er ustabilt og informasjonen om status kunne vært noe bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God helhetsopplevelse og konkurransedyktig"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning hjemme og i utlandet, smidig app-tjeneste, hyggelig kundeservice, gode datapakker. Trekk for å ikke være billigst på markedet. Alt i alt hatt lite problemer med ice og svært fornøyd.

Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR