Meny

ice omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
818
285
134
180
610
Sorter omtaler etter
Viser av 2027 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Holder ikke det de lover"

Når de første GB er oppbrukt, er man avhengig av dekning på icenettet, som jeg har. Problemet er at hver gang man snakker i telefonen, koples man over på Telia, og det går da 10-15 min før man koples tilbake. Man kan da f.eks ikke slå opp noe på nettet mens man er i tlf, og om noen ringer mens man holder på med noe blir det 10-15 min avbrudd. I tillegg har jeg flere ganger opplevd at Internett fortsetter å være strupet, på tross av at det er full icenett-dekning. Da hjelper det noen ganger å restarte tlf, andre ganger ikke. Support er høflige, men har ikke kunnet hjelpe, og er heller ikke villige til å legge på GB på «Telia-delen» av abonnementet mens de finner ut av det. De selger med andre ord et produkt de ikke kan levere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplastingshastighet / Lavere ytelse"

Hadde Komplett Mobil hvor VideoOpplastingshastigheten var upåklagelig, dvs bare noen minutter på en HD-Video på alt fra f eks 4 - 25 minutter eller mer. Etter at Ice kjøpte opp Komplett og jeg ble flyttet over til Ice ble det andre boller. Opplastingshastigheten gikk fra lett og hurtig medvind til kald sirup i motvind. En 5-minutters videoopplasting tok i går ca 10 ganger lengre tid enn hos Komplett - omtrent 30 minutter istedenfor 3-4 minutter. Ringte kundeservice som innrømte at Ice bruker lavere frekvens på sitt nett og at det derfor går tregere. Dette er nesten svindel da Ice aldri har forespeilet noen opplysninger om dette eller informert meg som kunde på forhånd eller fått godkjent noe slikt fra meg som kunde. Det finnes ingen avtaleinngåelse på disse Ice-premissene om elendig opplastingshastighet. På samtaler ofte dårlig lyd og lydkvalitet + samtaler som detter ut, kanskje fordi det svitsjes mellom Ice og Telenor-nettet under samtaler. Jeg mener dette kvalifiserer for å få pengene tilbake. Alle som selger noe er forpliktet til å levere et produkt som oppfyller formålet uten plynder for kunden. Selger de et produkt som har svakheter og bakdeler skal dette opplyses tydelig på forhånd slik at en kunde eller potensiell kunde kan styre unna på forhånd - og slippe å bli ført bak lyset i kanskje måneder med irritasjoner og plynder og tull og slippe å dedikere betydelige deler av hverdagene til å løse problemer man aldri ville valgt - og i tillegg bli avkrevd betaling for makkverket. Dette holder ikke, - pengene tilbake + kompensasjon for tapt tid irritasjoner og livskvalitet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"helt ok"

Har ikke hatt noen problemer med ICE, liker ikke at det blir dyrere,da jeg bruker lite data.Dere burde da sette ned abbonement prisen for disse kundene.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende dekning og hastighet når jeg har dekning."

Fikk Ice når de kjøpte opp komplett mobil. Nå har jeg som regel ikke lenger brukenes dekning. Når jeg har dekning så er datahastighetene elendige og samtale kvaliteten er dårligere. Batteriet på mobilen tømmes også mye fortere nå pga. dekningen. De har prøvd å ringe meg fra Ice,3 ganger, for å verifisere kontaktinfo etter overtagelsen. Samtalen har blitt brutt alle 3 gangene. Har ikke hatt noen problemer med de utenom det tekniske.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mine erfaringer"

Ikke bestandig tilfredstillende dekning, og problemer med mms. Rollover og fakturaoppstilling er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra opp til nå"

Gode dekninger, OK pris opp til nå. Har mottatt informasjon om at billigste alternativ nå fjernes, og erstattes av ny, litt dyrere løsning. Vurderer derfor å skifte leverandør selv om jeg er svært fornøyd.

Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"

Har ikke dekning i utlandet. Aldri kunnet bruke nett utenlands. Aldri vært tilknyttet 4G, selv i Norge.

Henning R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Begrenset loggføring på samtaler inn på kun en mnd.!"

Jeg kan ikke se samtaler som er kommet inn til meg, som er over en mnd.gammel. Det er ekstremt dårlig. Jeg snakket med kundeservice i dag, da jeg trengte å finne ett nummer fra en som ringte meg 9-10 mai og det har ikke de ikke mulighet til? samtaler som er satt opp for 1,5 mnd siden og de har ikke logg? hva om jeg ønsket spesifiserte faktura, for mai hvordan løser de det? Så lenge man kan se en mnd, kan man fint se 3 mnd. det handler om hvordan grensen settes i forhold til visning. Dette er for dårlig ICE. Jeg har telenor på jobbtelefon og der er det ikke den begrensningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svak dekning"

Måtte gå over til Ice da Komplett Mobil la ned. Dekingen kunne vært bedre. På hytta er det ikke deking i det hele tatt og har opplevd flere plasser der det kun er EGDE som fungerer. Men der jeg bor fungerer den godt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dekning"

Dekning, dekning og dekning. Forferdelig. 4g (LTE) kan ikke brukes samtidig med telefonsamtaler. Mister plutselig dekning selv om det står full dekning. Er i en jobb hvor jeg trenger total dekning hele tiden. Anbefaller derfor ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hvor er sveiva til Internett boksen ?"

Har så tregt Internett hastighet så jeg lurer på hvor er sveiva til routeren så den kan gå fortere ? Har vært inne på surfometer å målt hastigheten både dag og nattestid . 0,7 - 2.1 Mbps . Det er den hastigheten jeg får her jeg bor .

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

1GB holder i massevis til mitt bruk, kjøper ekstra data kun 1-2gg i året. Lett å sjekke forbruk på mine sider, og får rimelig raskt svar hvis jeg en sjelden gang må kontakte kundeservice. God valuta for pengene!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"meget begrenset til utlandet, kanskje bare brukbart i Norge"

Fikk ingen opplysninger om manglende mulighet å sende mms til utlandet til tross for utenlandpakke, bare mulig til ÉN operatør i Danmark...absolutt tyllete!! Avsluttet abonnementet etter noe få dager

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Er skeptisk over tilbakeført fra Komplett"

Ble flyttet over fra Komplett til Ice. Skulle aktivere bankid på mobil, men det gikk ikke. Er feil på noen teleoperatører. Så leser jeg på tilbakemeldingene at mange er misfornøyd med dekning og en har problemer med Ice i i USA. Vel det var helt like mine erfaringer fra før med ICE og årsaken jeg gikk til Komplett. En time etter at jeg ble koblet på så begynnte første problem med bankid på telefon. Så det spørs jo hvor lenge jeg blir her dersom det jeg leser av andre tilbakemeldinger også oppleves av meg.Prøvde å ringe kundeservice der tok ingen telefonen. Brukte chatten, der visste de ikke hvor lang tid det tar å årdne dette med bankid på tlf. Altså litt surt at problem starter med en gang ICE blir aktivert. Hadde håpet at ting var bedre, men det ser ikke slik ut når jeg leser andres erfaringer.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble «tvangsflyttet» fra komplett til ice! Har full dekning på mobilen stort sett hele tiden! Men hjælpes så tregt det går, tror jeg må bytte til noe annet...

Jan T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og telefonsamtaler som bare faller ut"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig dekning der vi bor og kundeservice spør om de samme tingene gang på gang. Vi ble tvangsoverført fra Komplett Mobil med Telenordekning og det har vært helt forferdelig etter overgangen. Vi angrer veldig på at vi ga dem en sjanse. Styr unna!

Svar fra ice
21.06.2019 11.59
Hei Jan T. H,

Dette var veldig leit å lese. :-( Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken, men det blir vanskelig å kommentere den, uten ytterligere kjennskap. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no, slik at vi får feilsøkt videre. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten.

Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
Vito L. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning ikke LTE noen steder"

Rett og slett forferdelig. Ingen får ringt meg og jeg får ikke ring noen. LTE funker ikke noen steder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svar fra Ice"

Viser til svaret Ice kom med i forbindelse med at jeg ikke kan bruke Ice i USA: "Hei Moorten, Så leit å høre at du opplever manglende dekning i USA. Mest sannsynlig trenger vi å tvinge SIM-kortet til å få dekning i utlandet, og under finner du en guide på hvordan du gjør dette. Merk at det ikke er meningen at du skal utføre alt, men at du trinnvis starter øverst, og jobber deg nedover om du fortsatt ikke får dekning. På iPhone: Gå inn på Innstillinger - Telefon - SIM programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. Om du har den nyeste IOS-oppdateringen, så må du trykke på Innstillinger - Mobilnett - SIM programmer. På Android: Gå på alle apper og trykk på ice.net (Egen app, SIM-kort med et tannhjul) - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. På Windows Phone: Innstillinger - Nettverk og trådløst - Mobiltelefon og SIM-kort - SIM-kortinnstillinger - SIM-programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. Telefonen din skal da automatisk koble seg til et nettverk. Merk at det kan ta noen minutter, men om det ikke skjer noe automatisk, kan du skru telefonen din av og på. Dersom den ikke gjør det, forsøk å søke opp nettverket manuelt og koble til operatørene du har tilgjengelig. Hvis dette ikke hjelper skrur du telefonen din av, tar ut SIM-kortet, skrur telefonen din på (uten SIM-kort) og når telefonen din har vært på i omtrent 2-3 minutter setter du i SIM-kortet på nytt før du restarter telefonen din en siste gang. Dette "tilbakestiller" signalene SIM-kortet mottar. Fungerer det fortsatt ikke, kan du forsøke å deaktivere 4G på telefonen din og forsøke å koble til operatørene du har tilgjengelig en gang til. Da skal du lettere få dekning på telefonen din. Når du er i Norge igjen må du gå tilbake der du valgte “Manuell” og endre det tilbake til “Automatisk”. Dersom det fortsatt ikke fungerer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til bytt.no@ice.no, slik at vi får undersøkt det nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh ice.no" Alt det som står beskrevet her ble prøvd. Det fungerte ikke. Jeg prøvde alt og lette over alt på nettet for å finne alternative løsninger - det fungerer ikke. Problemer med simkort og utland har vaert i mange år for ICE. Det at ICE ikke fungerer i USA - er også kjent. ICE må snart få gjort noe, slik at SIM kortene deres fungerer like bra som andre simkort. ICE er forøvrig et bra valg - men, det er ikke bra at man plutselig blir en uke uten telefon.

Sigbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning/hastighet/samtaler/batteri?"
2 syns denne omtalen er nyttig

For 3 år siden fant jeg det jeg vil påstå være det beste mobilabonnementet jeg noen gang har hatt. Komplett mobil. De hadde priser og betingelser ingen andre kunne måle seg med. Dagen de valgte og selge kom med en stor sorg. Har nå hatt ice i 2 uker og er ikke fornøyd. Allerede første dagen hadde jeg problemer å måtte legge inn innstillingene for mobilnett og mms inn manuelt. Kvaliteten på samtaler er svært dårlig spesielt når du kjører og er i bevegelse, og det er generelt veldig dårlig dekning overalt, men spesielt merkbart ved øde plasser. Når du mottar en samtale, uavhengig hvor du er, kobler mobildata seg direkte over på gamle 2G/3G linjer. Jeg har også merket en merkbar forandring i batteri forbruket på telefonen etter bytte, og jeg benytter meg verken mer eller mindre av telefonen nå, enn hva jeg tidligere har gjort. Ice sin mobil app er sikker grei, men valgte å slette den allerede etter første stund fordi den krever at du logger inn med enten fødselsnr eller bank id. Det hadde vært bedre om en bare kunne fått logget seg inn med mobil nr. Ice er sikkert helt kurrant for noen, men jeg velger nå å avslutte avtalen for å prøve meg på Fjordkraft Mobil. Jeg er en gresshopper men trives best med Telenor dekning. Har vekslet mellom flere abonnenter opp igjennom årene, men de siste 7 årene så er det Telenor dekning som har vært mest stabilt for min del.

Svar fra ice
20.06.2019 12.36
Hei Sigbjørn S,

Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-(

Vi benytter oss av Telia sitt nett, i tillegg til vårt eget 4G-nettverk, ice+. Samtaler skjer per i dag via Telia sitt nett i alle tilfeller hvor telefonen ikke har støtte eller dekning for 4G-tale i vårt eget nett. Det er altså derfor du kanskje mister 4G-dekningen, når du er i en samtale. For mer informasjon om hvilke telefonmodeller som støtter 4G-tale, kan du se her:
https://www.ice.no/produkt/4g-tale/

Det er ellers beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med ice. Da du allerede har skiftet operatør, blir det vanskelig å feilsøke saken videre. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Krever betalt for abonnement vi ikke har"

Byttet abonnement til junior fri i månedskiftet, fikk alikevel regning på 299,- for det tidligere 6gb abonnementet. Fikk beskjed om at regninga ikke går å forandre så lenge den er sendt ut. Styr unna!!

Svar fra ice
20.06.2019 07.52
Hei Ole K,

Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, så skal vi se på saken din. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i e-posten.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ice før. Byttet til komplett pga Ice sin dårlige dekning. Nå har de kjøpt opp komplett mobil og dårlig dekning tilbake... Velger å gå til Fjordkraft som har Telenor dekning. Ice sin dekning er faktisk krise og anbefales ikke!

Svar fra ice
20.06.2019 07.51
Hei,

Så leit å høre at du opplever dekningen vår som dårlig. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia.

Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, så skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i e-posten.

Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virker ikke i USA"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært uten telefon i en uke nå på grunn av at jeg har ICE, Har prøvd å endre innstillingene til international roaming, men det fungerer ikke. Synes å huske at det var slik siste gang også.

Svar fra ice
19.06.2019 14.19
Hei Moorten,

Så leit å høre at du opplever manglende dekning i USA. Mest sannsynlig trenger vi å tvinge SIM-kortet til å få dekning i utlandet, og under finner du en guide på hvordan du gjør dette.

Merk at det ikke er meningen at du skal utføre alt, men at du trinnvis starter øverst, og jobber deg nedover om du fortsatt ikke får dekning.

På iPhone: Gå inn på Innstillinger - Telefon - SIM programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett.
Om du har den nyeste IOS-oppdateringen, så må du trykke på Innstillinger - Mobilnett - SIM programmer.

På Android: Gå på alle apper og trykk på ice.net (Egen app, SIM-kort med et tannhjul) - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett.

På Windows Phone: Innstillinger - Nettverk og trådløst - Mobiltelefon og SIM-kort - SIM-kortinnstillinger - SIM-programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett.

Telefonen din skal da automatisk koble seg til et nettverk. Merk at det kan ta noen minutter, men om det ikke skjer noe automatisk, kan du skru telefonen din av og på. Dersom den ikke gjør det, forsøk å søke opp nettverket manuelt og koble til operatørene du har tilgjengelig.

Hvis dette ikke hjelper skrur du telefonen din av, tar ut SIM-kortet, skrur telefonen din på (uten SIM-kort) og når telefonen din har vært på i omtrent 2-3 minutter setter du i SIM-kortet på nytt før du restarter telefonen din en siste gang. Dette "tilbakestiller" signalene SIM-kortet mottar.

Fungerer det fortsatt ikke, kan du forsøke å deaktivere 4G på telefonen din og forsøke å koble til operatørene du har tilgjengelig en gang til. Da skal du lettere få dekning på telefonen din.

Når du er i Norge igjen må du gå tilbake der du valgte “Manuell” og endre det tilbake til “Automatisk”.

Dersom det fortsatt ikke fungerer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til bytt.no@ice.no, slik at vi får undersøkt det nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i e-posten.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Hans M. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ved henvendelse til Ice var det klart at vårt område har meget god dekning..."

Ved henvendelse til Ice var det klart at vårt område har meget god dekning. Tilbudet ville oppnå tilsvarende, eller bedre, hastighet enn hva jeg hadde hos tidligere leverandør. Under prøveperioden ble kundeservice kontaktet og vi fikk til svar at de ikke visste hvor senderen var og hva optimal plassering av router er. Videre informasjon var at utvendig antenne ville øke hastigheten. Etter å ha flyttet routeren rundt utallige ganger viser den tilsvarende dekning. Kundeservice kontaktes igjen, og etter endt prøveperiode er beskjeden kort og grei: Kapasiteten er sprengt, det er det ikke noe å gjøre med og du har akseptert en bindingstid. Dette er måten ICE bygger kundegruppe og relasjoner på. En kan lure på hvor lenge det varer. Jeg tviler ikke på at ICE kan levere kvalitet i områder de har kapasiteten i orden. Dessverre er ikke det tilfelle for oss. ICE har fått tre stjerner på dekning, men dekning viser seg å hjelpe lite når de ikke har kapasitet til dette.

Svar fra ice
20.06.2019 07.51
Hei, Hans M. W.

Det er beklagelig å høre at Mobilt Bredbånd ikke har fungert optimalt for deg, som forventet. Det blir vanskelig å kommentere saken her, uten ytterligere kjennskap. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og kundenummer, så skal vi få undersøkt det nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og grei"

Billig og grei. Men når man er utenfor tettbebyggelse så er dekningen litt svak eller ingen dekning. En trygghet å vite at det ikke er overfakturering.

Svar fra ice
17.06.2019 13.18
Hei Mach,

Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, utenfor storbyene. Uten ytterligere kjennskap, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke dele internett fra mobil"

Har 15GB abonnement, men kan ikke dele internett slik at jeg innimellom kan bruke PC. Trenger dette i jobbsammenheng og er derfor ikke fornøyd. Ble overført fra komplett.no til ICE automatisk når ICE overtok komplett.no sine kunder. På komplett kunne jeg dele internett via mobil.

Svar fra ice
17.06.2019 13.18
Hei Ståle,

Dette skal jeg selvfølgelig hjelpe deg med. Kunne du gått gjennom veiledningen i lenken under, for å se om det kan løse problemet? :-)

https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/iphone/?ref=3564

Dersom du fortsatt opplever problemer med å dele internett, til en annen enhet, så kan du sende oss en e-post til bytt.no@ice.no. Da skal vi få sett nærmere på det. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR