Meny

ice omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 30 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
839
297
155
201
670
Sorter omtaler etter
Viser av 2162 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Markant overgang fra forrige operatør til Ice. Nær sagt alt er påvirket og fungerer dårligere. Dårlig dekning overalt, forsinkede sms og mms. Når folk ringer meg så hører jeg dem ikke. Når jeg ringer folk hører de ikke meg. Utrolig irriterende når den eneste telefonen man har tilgjengelig ikke virker. Så jeg må bytte tilbake til gammel operatør.

Svar fra ice
23.08.2019 13.32
Hei, May

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar ikke inn samtaler fra Telenorabonnenter"

Har hatt ICE-mobil med routing fra et gammelt Telenor fastnummer i ca halvt år. Telenorabonnementer som ringer får gjerne "opptattmelding". ICE kjenner problemet, men klarer ikke løse det!

Svar fra ice
23.08.2019 11.51
Hei Einar,

Så leit å høre at du opplever dette problemet. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Kundeservicen er helt utmerket også prisen på abonnementet. Ikke den beste dekningen i Finnmark på fjellet.

Svar fra ice
20.08.2019 14.50
Hei Tom,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, samt abonnementpriser. :-) Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg krysser fingrene for at vi kan tilby optimal dekning på dine områder, i nærmeste fremtid. :-)

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Eremitten
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

De har dårlig dekning men bedre enn Telenor. De har ikke wifi tale. Billig er de, men dekning er viktigere.

Svar fra ice
20.08.2019 15.30
Hei Eremitten,

Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Uten kjennskap til saken, er det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å bruke"

Ofte priset for lavt i forhold til databruk, går du over blir det fort veldig dyrt, ellers er det bra dekning i området der jeg bor.

Svar fra ice
19.08.2019 13.28
Hei, Toregil

Det er ingen overfakturering hos oss,, slik at du kan være sikker på at du ikke får noen overraskelser på fakturaen. :-) Det eneste som vil skje, når du har brukt opp din inkluderte datakvote, er at hastigheten din settes ned til 64 kBmp/s. Ellers har vi også noen av de mest gunstige prisene på våre abonnementer, som finnes på markedet. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i Tromsø"

Jeg er en av kundene som ble overført fra komplett mobil i Mai 2019. Er rimelig fornøyd med ICE i forhold til kundeservice app og ikke minst prisen, men dessverre mistet jeg Telenor dekning etter ICE tok over og det er rett og slett ikke tilstrekkelig her i Nord. Føler meg derfor tvunget til å bytte igjen.

Svar fra ice
19.08.2019 13.18
Hei Peter L,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men det er imidlertid trist å lese at du opplever dårlig dekning med oss. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Telia dekning"

ICE har Telia dekning som jeg merker er begge dårligere og med lavere hastighet hvertfall i mitt område.

Svar fra ice
19.08.2019 13.18
Hei Janis,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen i ditt område. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på det. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjøpte iPhone, mottok den aldri. De har ræva dekning også!"

Jeg kjøpte og betalte (fullt beløp på dagen) en iPhone gjennom ICE sin nettside for kort tid siden. Da jeg aldri mottok telefonen i posten, og heller ikke noen oppdatering i form av mail, tlf, melding etc. på hva som foregikk, tok jeg saken i egne hender og ringte dem selv. En av deres halv-oppegående kundebehandlere svarte, og jeg begynte å stille spørsmål om hvor tlf min ble av. Han brukte LANG tid på å i det hele tatt finne min bestilling, og enda lengre tid på å finne ut hva som faktisk hadde skjedd med tlf min: De hadde gått tom for fargen jeg hadde bestilt i, så dermed hadde ingen tlf blitt sendt. HVA!? Dere må jo sende meg en Mail eller kontakte meg på noen som helst måte for å informere meg om dette!!! Og ikke nok med det, de kunne ikke bare sende meg tlf SOM JEG ALLEREDE HADDE BETALT OG OVERFØRT FULLT BELØP FOR i en annen farge, de kansellerte hele kjøpet og sa jeg måtte gå inn på nettsiden eller ringe på nytt for å bestille ny tlf!! Selvom jeg allerede var på tlf med en kundebehandler! Hadde allerede vært 15 min i kø for å få snakke med ham. Det er så forferdelig dårlig. Og ikke har jeg dekning på tlf min heller. Ikke en gang i leiligheten min MIDT i Oslo sentrum. IKKE VELG ICE!!! Hele familien min og meg er kunder hos ICE, men vi skifter alle sammen. (Beklager at omtalen er dårlig skrevet, men jeg gidder ikke legge mer energi i dette (og ICE) enn jeg allerede har.)

Svar fra ice
16.08.2019 12.42
Hei, Benedicte

Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn og telefonnummeret, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er pålitelig, gir oversiktlige regninger og har lite feil på nettet"

Ice hadde et billig og veldig godt abonnement for de som bare brukte telefon og sms/mms. Men jeg synes nå at prisøkning fra kr 99,- til kr 129,- blir vel mye pr mnd for det samme behovet som jeg har. Databruk på 0,5 GB er nok dersom du bruker mye Wifi... Ellers er Ice et godt mobilselskap med grei kundeservice og oversiktlige regninger og priser.

Svar fra ice
16.08.2019 12.42
Hei, Jim A

Så leit å høre at du er misfornøyd med avviklingen av 500MB-abonnementet. På en annen side, tilbyr vi dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden.

Jeg håper du forblir kunde hos oss, slik at vi får vist deg hva vi virkelig er gode for. Jeg krysser fingrene for at vi i fremtiden, vil kunne tilby noe som passer bedre for deg og dine behov. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice har elendig dekning her jeg bor og omegn"

Helt elendig dekning. Bytter videre til Talkmore. Skummelt å ha så dårlig dekning når en skal ut og reise og ikke kan finne opplysninger en til vanlig stoler på å finne på nettet; fordi man ikke har nett. Trodde til å begynne med at det var innstillingene på mobilen som var feilstilt. Hadde Telenor før og var da veldig fornøyd.

Svar fra ice
16.08.2019 11.23
Hei Karin,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Dersom du er redd for å ikke ha dekning utenlands, så kan du sende meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har. Da vil jeg sende deg en veiledning du kan gå gjennom, dersom uhelelt skulle være ute.

Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det er ikke mulighet til å bruke wi-fi tale og dekning er dårlig enkelte plasser."

Relativt greit selskap, det er ikke mulighet for wifi tale så dette vil være hovedsakelig til å skifte abonnement for meg. Veldig greit med to sim kort, men ekstra kortet virker ikke i utlandet, dette begrenser bruket betraktelig på nettbrettet.

Svar fra ice
16.08.2019 12.11
Hei Ronny,

WiFi-tale er noe som kunder etterspør med jevne mellomrom og helt klart en tjeneste som hadde vært fint å kunne tilby. Vi tilbyr dessverre ikke dette enda, men jeg håper vi vil få det etter hvert!

Jeg har dessverre ikke informasjon om når dette eventuelt skal komme, men jeg vil tro at det er noe som vurderes fra høyere hold. Dessverre får jeg ikke vite det før i siste liten eventuelt. :-(

Er det et tvilling-/data-SIM du forresten refererer til her? I så fall skal dette fungere helt fint i utlandet også. :-) Dersom du opplever problemer med dette, så send oss en e-post til bytt.no@ice.no, så skal vi sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg kutter ut ice når de kutter ut 0,5 data"

Jeg kutter ut ice når de kutter ut 0,5 data. 30% prisstigning når du må gå fra 0,5 til 1GB og ikke trenger det.

Svar fra ice
16.08.2019 12.42
Hei Ole F,

Så leit å høre at du ikke er fornøyd med at 500MB-abonnementet nå avvikles. Dette beslutningen er blitt tatt, grunnet at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Jeg håper at du likevel ønsker å forbli kunde hos oss, så skal vi vise hva vi virkelig er gode for. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig oppsett"

Byttet til Ice for mer enn en måned siden, får fremdeles ikke MMS til å virke. Videoen på hjemmesiden deres, og beskrivelsene der er det umulige å bruke på min Huawei 10 Lite. Kundeservicetelefonen kan du bare glemme.

Svar fra ice
16.08.2019 12.09
Hei Rolf C,

Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og informasjon om hvilken type telefon du har.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Etter mange år som kunde er det slutt. Har aldri opplevd et kundeservice som ikke innrømmer tekniske feil på ice sine tjenester som datadeling, fart på kjøpt/inkludert data ol. Så neglisjerer de kunden og i tillegg er frekke på telefonen og mener det er kundens feil. Styr unna. Så jo bare oppslagene/svarene til kunder som ikke fikk brukt telefon/data under Norway cup, da skjønner man at Ice er en skikkelig dårlig mobilleverandør. Billig og dårlig.

Svar fra ice
16.08.2019 09.52
Hei Vidar J,

Så leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og tjeneste. Slik skal det naturligvis ikke være.

Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke saken din nærmere, for å se om jeg kan få rettet opp i inntrykket ditt av oss. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bjørnar M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd, men med dårlig erfaring i dataforbruk"

Jeg er egentlig fornøyd med ICE etter at vi ble overført fra Komplett. Jeg har hatt Komplettabonnement i noen år og var veldig fornøyd. Jeg bruker svært lite data og klarer meg med 1GB i måneden. Men etter at ICE tok over så har mitt dataforbruk økt med kanskje det dobbelte. Jeg har samme telefon og samme bruken av telefonen slik jeg hadde det hos Komplett. Ellers er jeg meget fornøyd, er det kanskje flere som opplever økt forbruk av data etter at man har gått over fra Komplett til ICE?

Svar fra ice
16.08.2019 12.42
Hei Bjørnar M,

Det skal ikke være noen forskjell på oss og andre mobiloperatører, når det gjelder hvor fort mobildataen din brukes. Dersom du har lastet ned eller oppdatert noen apper eller lignende, kan det være at de bruker mer data enn det de tidligere har gjort. Mange telefoner gir deg også muligheten til å se omtrent forbruk - fra app til app.

Inne på Min Side, kan du også under "Forbruk" - "Data" - huk av "Vis inkludert forbruk", se hvilke tidspunkter dataen er blitt brukt. Kanskje dette kan gi deg en liten pekepinn? :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kristinehp
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei kundeservice, dårlig dekning"

ICE har grei kundeservice (både god og mindre god service). Bor i Nordnorge og har dårlig eller ingen dekning flere plasser. I det siste har det vært problematisk å ringe inn og ut til ICE kunder.

Svar fra ice
15.08.2019 10.05
Hei, Kristinehp

Så leit å høre at du opplever manglende/dårlig dekning. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt det nærmere. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Elisabeth T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"MMS og nettverk"

Får ikke brukt MMS uten nettverk, har fulgt ice sine instrukser. Dårlig dekning og tregt til tider. Har iPhone XS. Så telefonen skal ikke være problemet. Fornøyd med avtalen ved kjøp av mobil med abonnement. Og pris.

Svar fra ice
15.08.2019 10.05
Hei, Elisabeth T

Dette må jeg få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg se på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og ikkje muligt sende mms til sverige"

Kundeservice er oppdatert og raske. Nettet er til tider før seint og det går ikkje å sende eller motteke mms til Sverige.

Svar fra ice
15.08.2019 10.04
Hei Erik,

Så godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på dine problemer tilknyttet mobildata. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Til informasjon, er det dessverre ikke mulig å sende MMS til Sverige/utenlandske numre.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, og dårlig internett hele tida"

Vi var på ferie i Danmark og der fikk ikke vi bruke data som vi har på mobil. Men på havn kom internett tilbake. Her i Norge også får vi dårlig dekning og internet.

Svar fra ice
15.08.2019 10.03
Hei Hala,

Så leit å høre at du opplevde problemer med mobildata i Danmark, og dekning her hjemme i Norge. Dette ønsker jeg å undersøke nærmere. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stort sett bra, men har byttet til Sponz pga. en del små-tekniske feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var kunde av Ice i to år, men byttet for noen måneder siden til Sponz. Stort sett var jeg fornøyd med Ice. – Det er en av de billigste operatørene på månedspris. – Prisene på ekstra datapakker og prisene i utlandet er greie. De er langt fra dyrest, men heller ikke billigst. – Dekningen er stort sett god (selv om Telenor og ren Telia er litt bedre). – Kundeservice svarer stort sett raskt og godt. – De var de første som begynte med brukervennlige tjenester som (1) å strupe hastigheten istedenfor å overfakturert kundene når datakvoten blir brukt opp og (2) data rollover – to tjenester jeg er evig takknemmlig for at de brakte til markedet i Norge – De har ofte avtale med de beste nettverkene i utlandet og setter de øverste i listen over prioriterte nettverk! Grunnen til likevel har byttet fra Ice, er at jeg ofte har opplevd en del små-feil som ikke er kritisk, men likevel ganske irriterende. F.eks. funker ofte ikke MMS på iPhone fordi de ikke har lagt inn MMS innstillingene på sim-kortet. Dette må man sette opp manuelt, men iPhone har en bug som gjør at MMS innstillinger som settes opp manuelt slettes når operativsystemet blir oppdatert. Om det er Ice eller Apple som bør klandres mest er jeg ikke sikker på, men resultatet er i hvert fall at MMS rett som det ikke fungerer når pappa av og til prøver å sende meg et bilde fra en tur han er på. En annen feil jeg har opplevd var at SMS-er av og til ikke kunne sendes. Det hente også av og til at en SMS jeg hadde mottatt for flere år siden av og til ble mottatt på nytt når jeg slå på telefonen. Disse feilene har gjort at jeg har byttet til Sponz som har avtale med Telenor. Siden det er Telenor som drifter nettverkene har de færre tekniske problemer. I tillegg er dekningen litt bedre. Prisene på datapakker er dog litt dyrere enn Ice, og hvis man ønsker datakontroll må aktiveres manuelt og datakontroll fungerer heller ikke i utlandet. Dermed er ikke Sponz veldig mye bedre enn Ice, men litt bedre for mitt bruk.

Svar fra ice
15.08.2019 10.02
Hei Jon,

Det er veldig hyggelig at du - stort sett - var fornøyd med ice som mobiloperatør. Grunnet manglende avtale med Apple, så er det slik at MMS- og mobildata-innstillingene av og til må legges inn manuelt. Jeg forstår at det ikke er helt optimalt. Dette løses dog på en smidig og lett måte, ved å følge denne veiledningen:

https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/iphone/?ref=3564

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, Jon. Da skal vi få vist deg hva vi virkelig er gode for! :-D

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Ole H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk!"

Jeg har bra dekning. Jeg liker det at de kombinerer deres egene antenner og Telia sine. Av og til har jeg kunnet koble meg på Telia sine antenner der hvor ice ikke har dekning. Det er fantastisk. Jeg har også snakket med kundeservicen dems, den er fantastisk. Det var ett problem og jeg fikk the fikset raskt samtidig som jeg fikk mer data den måneden. Ingenting å klage på!

Svar fra ice
15.08.2019 10.02
Hei Ole,

Tusen for en slik positiv tilbakemelding fra deg! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er veldig gledelig å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-D

Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig dekning"

Dekningen har alltid vært dårlig med stadige avbrudd og problemer med at én i samtalen ikke hører hva den andre sier. Den siste tiden har det ikke vært mulig å ringe inn til meg i det hele tatt, og meldinger kommer i klynger dagen etter at de er sendt. Kundeservice er hyggelige, men får ikke gjort annet enn å sende nye SIM-kort.

Svar fra ice
15.08.2019 10.01
Hei Ida,

Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken din nærmere. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Jeg har testet Ice i to omganger det siste året. De har fornuftige priser og virker utad som de har bra dekning. Det har de ikke!! I Oslo sentrum så sliter de med dekningen. Surfing går veldig tregt og selv om de har hyggelig kundeservice, så tar det uffattelig lang tid å få svar.

Svar fra ice
15.08.2019 10.00
Hei Michael,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen i Oslo. Selv har jeg aldri opplevd dårlig dekning her. :O

Om du ønsker en ny gjennomgang av saken din, ønsker jeg at du sender oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplevde. Da skal jeg få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Appen fungerer fint, å det er lett med bruk av data, rollover og overføring av data. Ser også saldo, hvis den er høyere finner jeg fort og enkelt ut hvorfor. Dekning er bra i Østfold, Sverige og Danmark.

Svar fra ice
07.08.2019 13.42
Hei Ronny M,

Så godt å høre at du er en fornøyd kunde hos oss! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de beste produktene og tjenestene til våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Jeg har prøvd Ice i 2mnd nå og sms kommer tidligst 10 minutter etter at avsender har gitt melding om noe. Barnet ditt må opprette mailkonto og eller ha hypermoderne tlf. der du kan laste ned en APP. Gratis eller ikke det må være mulig å forvente at smser blir levert raskere. Styr unna folkens. Det er bra med gratis og det at div. er låst for at barnet ditt kan kjøpe div via nett på mobil. Men som overnevnt pluss at 4G dekningen ikke er treg og ustabil. Styr unna Folkens!

Svar fra ice
07.08.2019 13.42
Hei Tea,

Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du/dere opplever, så skal vi få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR