Jeg skjønner ikke hvoefor folk klager? Jeg har ikke hatt noe tull med ice i det hele tatt. Ice+ dekningen fungerer som pokker uansett hvor jeg er henne omtrent, og der jeg ikke har ice+ så får jeg telia dekning. Super fornøyd med ice. Kommer ikke til å bytte i det hele tatt. Kundeservice får 10/10 hos meg.
Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.

Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.

Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!

Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.

Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.

Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....

Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!

Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.

Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!

Kontaktet Ice for å endre abonnement. Fikk da mulighet til et abonnement med binding i 12 mnd og da ble prisen like lav som for Ice Ung. Ingen stress å binde meg til noen jeg i utgangspunktet har vært happy med og jeg ser de har konkurransedyktige priser og ordninger. Fornøyd :)

Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.

Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.

Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.

Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(

Nærmest umulig å få hjelp ved problem, henviser til forhandlere/butikker som Power etc. der det heller ikke er nevneverdig teknisk kompetanse.

Jeg skaffet meg ice da en meget hyggelig selger valgte å tilby en ganske god mengde gigabytes til en mye rimeligere pris enn forventet, i et prøveabonnement som varte i to måneder. To måneder senere er jeg sikker på at jeg ikke skal ha ice igjen. 4G+ fikk jeg fri bruk på disse månedene, men største problemet mitt var at dette bare funket mitt i sentrum av diverse byer. Selv om det står at det er 2-3 streker av 4 med 4G+ betydde ikke at det funket i det hele tatt. Jeg ble også overrasket over at det var så mange plasser der dekning skulle være god, men endte opp med å være ikke eksisterende. Skjønner dette med at det er begrensning på 10mb/s, men erlig talt, det må da kunne gå an å laste inn VG på en normal måte uten å vente 5 minutt. Er du på jakt etter noe som hovedsakelig skal brukes til ringing og være ganske billig, bytt til ice. Er du interessert i dekning som gjør at du kan laste inn en nettside, velg noe annet. Eneste positive var kundeservicen.

Positivt overrasket over ice. Kort ventetid hos kundeservice og egen dekning har tydelig blitt mye bedre de siste årene. Kan selvfølgelig ikke måle seg med de to største men absolutt godkjent. Kan anbefales, særlig om du har dekning fra ice sitt eget nett (ice+), da er datafrihet en nyttig tilleggstjeneste. Datahastigheten kan være lavere enn hos de andre to, men det er av liten betydning.

Jeg har fått bedre dekning og hastighet med Ice Net enn jeg fikk med Telenor. Men som med andre leverandører får man minimalt med data, med mindre man betaler blodpriser. Hva skal man med høy hastighet når man bruker opp all dataen på bare et par dager (5g er en gimmick). Ice Net støtter heller ikke e-SIM, så hvis du har en smartklokke, kan du bare glemme å bruke den uten mobilen.

Alltid god hjelp å få fra kundeservice. Dekningen er god, der det ikke er ice+ kan man gratis bruke Telia sitt nett, vil si at man kan bruke to nett. Prisene er gode. Egne abonoment for ungdom/barn. Anbefales på det sterkeste.

Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!

Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.

Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.

Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!

Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet
