Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 39 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
943
339
212
296
1029
Sorter omtaler etter
Viser av 2819 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kontaktet kundeservice for en del uker siden men der var ikke noe hjelpe å få etter ca et quarter på telefon. Jeg får dekning på noen få apper men ikke alle. Jeg kan ikke sjekke e-post eller går i nettbanken osv. Jeg kontaktet kundesenteret så ba de meg slår mobilen min av og på igjen, men det hjalp jo ikke. Noen som vet om seriøse folk som jeg kan abonnere hos?

Svar fra ice
01.12.2021 10:52
Hei, Victoria Beklager virkelig for at du ikke fikk den hjelpen du forventet da du var i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne undersøke dette nærmere for deg og hjelpe deg med å få alt til å fungere som det skal. Derfor ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med navnet og telefonnummeret ditt så vi kan finne ut hva som er feil. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Leonora D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sms- meldinger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sender sms men mottaker får ikke sms-jeg sender, Dette har foregått siden torsdag morgen, har ringt Ice flere ganger men til ingen nytte

Svar fra ice
01.12.2021 10:52
Hei, Leonora Slik skal det selvfølgelig ikke være og beklager for at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare ligg unna ice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

ice er faktisk veldig useriøse. Jeg må bare skrive det rett ut slik det er altså. Det er noen par mnd siden nå hvor jeg sendte en e-post til ice angående noen faktura som hadde gått til inkasso. Tror du jeg noen gang fikk svar i fra ice? Nei, kundeservice er totalt borte hos ice noe som er veldig kritikk verdig spør du meg. Jeg må si meg skuffet over ice hvordan de behandler sine kunder. Jeg ber folk ligge langt unna ice det er noe av det mest useriøse mobilselskapet i Norge. Greit at jeg ikke var kunde hos ice lengre da jeg fikk inkassosakene fra ice, men det går faktisk ann å gi kundeservice. Jeg kommer aldri til å bli kunde hos ice igjen så lenge jeg lever på denne jord <3 hilsen en jævli misfornøyd kunde. Visma sin kundeservice var ikke noe bedre, men det trenger jeg ikke ta opp på deres her, men sakene løste seg etter mye om og men. Jeg elsker at både inkassoselskapet som ice bruker og ice har ansatte som gir faen i kundeservice. Tjener vel penger for å sitte på ræva foran en pc og ikke gjøre en dritt.

Svar fra ice
26.11.2021 14:19
Hei, Marius Så synd å lese at du aldri fikk noe svar på henvendelsen din! 😔 Vi behandler alle mail vi får og svarer de fortløpende, med en behandlingstid på 1-2 virkedager. Men det kan dessverre skje at noen mailer aldri kommer frem til oss av forskjellige årsaker. Det kan f.eks ha vært en skrivefeil i e-postadressen, feil ved utsending, systemfeil, osv. Når man sender oss en e-post, får man ett automatisk svar tilbake med ett saksnummer, som viser at vi har mottatt e-posten man har sendt. Dette også for at vi enklere kan finne frem dersom du skulle ta kontakt ang. den bestemte saken, eller for å tilføye mer informasjon. Det er derfor fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret det gjelder, samt saksnummer på e-posten du sendte den gangen, slik at vi kan prøve å finne årsak til hvorfor du aldri mottok svar på denne. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd. (249,- for 10GB + 1000GB for 99,-)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får 1TB for kr 99,- ekstra pr. mnd. Bra dekning i store deler av Trøndelag som er testet.

Svar fra ice
25.11.2021 13:24
Hei, Knut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det stemmer, hos oss får du tilleggstjenesten Data Frihet med 1000GB til kr. 99,- ekstra per mnd. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Alf A. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hat ice i mange år, kona og ungene også, i løpet av denne tiden har det fungert som forventet og dekningen i området har blitt gradvis bedre, må nevne at dekningen til de "store" har vært på samme nivå så ikke noe og utsette der. Enkelte plasser (samme sted) hender det samtalen bryter når en kjører bil. Jeg har aldri opplevd og bli oppringt fra selgere til ice, har fiber bredbånd fra en av Norges største leverandører som helle tiden ringer og spør om jeg ikke skal bytte til deres fantastiske mobilabonemang. Setter veldig pris på at ice ikke har sunket så dypt og respekterer meg som forbruker.

Svar fra ice
22.11.2021 15:21
Hei, Alf A. Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene!😁 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Operatøren drive å hoper på telia sitt dekning, sellom at i området er ice+ dekning. Ringte til kundeservice å klaget fikk svar at det går ikke an velge fast operatør. Det 1000 Gb er ubrukelig rett og slett. Har byttet til chilli allerede. Aldri mer ice

Svar fra ice
22.11.2021 15:21
Hei, Alfred Veldig synd du har opplevd problemer med Data Frihet. Vårt eget nett (ice+) er det foretrukne nettet og telefonen skal derfor velge dette nettet i alle områder hvor dette er tilgjengelig. Men noen ganger kan dessverre telefonen tulle og hoppe over på Telias nett selvom ice+ skal være tilgjengelig. I disse tilfellene kan man "låse" nettet på telefonen til ice+. Om du sender oss en epost med fult navn og mobilnummeret dette gjelder, til [email protected], så kan vi sjekke om du skal ha ice+ tilgjengelig i området du oppholder deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ren lureri! Hold dere unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud på fribruk data, men ble ikke informert om at det er kun ice+ områder som har tilgang på 1000gb. Dette ble jeg ikke informert om av selger! Fikk melding om at jeg har kun 3 gb igjen, gikk noe sekunder Fikk jeg melding igjen og finn beskjed om at det er 1 gb igjen og gikkå noen sekunder fikk jeg beskjed om at jeg hat brukt opp (surfet ikke på nettet). Spørsmålet er hvordan det er mulig å bruke 3gb på noen få sekunder! Det dere driver med er ren LUEREI og SKAM dere virkelig! Det dere driver med er ikke greit!

Svar fra ice
19.11.2021 09:10
Hei, Arian Veldig leit å høre at det ble unnlatt å fortelle deg om at Data Frihet kun kan benyttes i vårt eget nettverk. Det er tilgjengelig i områder hvor vi har bygd ut nettet vårt, som igjen betyr kun i Norge. Her kan du lese mer om Data Frihet: https://www.ice.no/produkt/data-frihet/ Jeg tar gjerne en kikk på abonnementet ditt for å se om det er noe vi kan gjøre for deg i dette tilfellet. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Vladimir
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pen fasade men dårlig teknisk løsning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Litt om min historie, er kunde for ca 4 måned nå, før skiftet til data frihet undersøkt om dekning i mitt området, frekvenser, om dekning er stabilt nok, jeg bor ganske sentralt på Flesland, fikk svaret at alt skal fungere som den skal. Etter tre måned og kanskje 15 ganger jeg har ringt i ice sin kundestøtte jeg kan si bare enn ting, ICE forstår ikke selv hva de selger ofte heilt inkompetente teknisk kundebehandling, jeg forsøkt selv å benytte tre forskjellige sim kort også brukte sim i to forskjellige enheter med samme resultat, enheten mister koblingen med ICE+ sin ruter og bruker i den tid den vanlige data gjennom Telia sin nettverk, når 10gb som jeg bruker på vanlig data er brukt opp får du kjempe ustabilt nettverk som kobles av hver 6min og MÅ kobles tilbake manuelt gjennom nettverket valg, den passer ikke hvis du velger ice data frihet som hotspot hjemme for å bruke kontent med barn, se serier og filmer. Kundeservice har ikke nokken løsning på dette utenom å fylle opp vanlig data med nokken få ekstra gb som er bare midlertidig løsning. Hver eneste gang jeg har ringt de prøver å peke fingeren på min telefon og innstillinger på den og bare en av ti i kunde konsulent er jeg snakket med forklart at det er 800mhz koblingen og hvis den mister kontakten da bruker den vanlig data de 6min den er frakoblet fra ice+ nettverk og verste tid er i kveldene når flere brukere er i systemet og data kapasitet på ice+ nettverket er for høyt. Med en gang du brukte opp sin vanlige data, systemet ser deg som "BRUKTE OPP DATA BRUKEREN" og gir deg meget lavt prioritet i systemet. Jeg generelt er meget misfornøyd med den løsningen og ice som selger den. Håper det blir bruk for de som er allerede kunder eller vil være kunder hos ICE.

Svar fra ice
17.11.2021 12:32
Hei, Vladimir Dette var ikke noe gøy å lese! Jeg beklager så mye for problemene du har opplevd, og ønsker gjerne undersøke saken for deg. Våre kundebehandlere gjør alt for å yte god service hver dag, så dette syns jeg ser merkelig ut.. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg, så jeg ber deg om å sende meg en mail til [email protected] med nummer, navn og en kort forklaring av problemet, slik at jeg kan finne en løsning for deg :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hastighet på internett, samt ett dataforbruk jeg aldri har sett maken til. Responstid på kundeservice er også langt fra det som var lovet.

Svar fra ice
16.11.2021 11:17
Hei, Ove T Dette må vi få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"STYR UNNA!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fakturerer feil beløp nesten hver eneste måned, fakturerer forskuddsvis, så hver faktura er vanskelig å gå i gjennom for å finne feilen, og man må betale ekstra for å komme ut av avtalen (uten bindingstid). Har på grunn av dette brukt utallige timer med kundeservice, som er gjennomgående nedlatende og lite hjelpsomme, samt bruker mye tid på å prøve å selge deg andre produkter i tillegg. Aldri igjen, styr unna!

Svar fra ice
16.11.2021 11:17
Hei, Karoline Aller først må jeg beklage for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg ønsker å undersøke dette for deg da det høres ut som noe har vært riv ruskende galt. Du skal naturligvis komme deg ut av avtalen uten bruddgebyr dersom du ikke har noe bindingstid, så dette må jeg se på! Vi gjør alt for å gjøre våre kunder fornøyd, så jeg trenger at du sender meg en e-post på [email protected] med fullt navn, fødselsdato samt nummeret det gjelder. Skriv også en kort forklaring på problemet, så skal jeg se på saken for deg :-) Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer fint i byen, ryker når man er på tur på fjellet eller landet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettdekningen til ice, detter ut noen gang eller går automatisk over til telia sitt nett. Fin priser og god dekning så lenge man bor i byn. Nettet kan forsvinne om man e ute på biltur eller på fjelltur osv. God kundeservice.

Svar fra ice
10.11.2021 08:15
Hei, Randi Dette hørtes ikke helt bra ut, da ice+ dekker 94% av Norges befolkning. Nettverket skal ikke falle ut uansett om dekningen bytter over til Telia heller, så lenge det faktisk er dekning der man er. Jeg vil gjerne undersøke dette nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, og gjerne hvilken type telefon du har. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig tungvint å si opp abonnementet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ICE mobilabonnetment et par måneder for å ha midlertidig internett hjemme. Da jeg fikk fiber i hus, brukte jeg opptil 2 timer i chat, ventekø, telefonsamtaler osv. for å få til å si opp abonnementet. Hva med å legge til en knapp under mine sider " Si opp abonnement " ???

Svar fra ice
10.11.2021 08:15
Hei, Harald Først og fremst vil jeg beklage for at du måtte vente så lenge for å få svar og at det opplevdes tungvint å få sagt opp. Ved en oppsigelse må vi snakke juridisk eier av abonnementet på grunn av personvern, slik at ingen andre skal ha muligheten til å avslutte noe som ikke er deres. Jeg skal sende forslaget ditt med en "Si opp"-knapp på min side videre med engang. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE ER KJEMPEBRA OG GOD KUNDESERVICE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt ICE i fleire år og er kjempe fornøyd. Eneste problemet er ustabilt nettverk i spania. Da vi meir eller mindre bor der. Som kan skyldes samarbeids leverandøren der. Opplever til tider at d ikke er dekning. Kommer og går. Er avhengig av dekning, da vi er eldre og ting kan skje med oss. Skal prøve en med telenordekning. Og hvis d er d samme. Er d Ice igjen. Billig. Kjempe suport. Super kundeservice.

Svar fra ice
08.11.2021 17:45
Hei, Geir Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene. Har du allerede byttet selskap, så vit at du er mer enn velkommen til å bli kunde hos oss igjen! =) Er du fortsatt kunde hos ice, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, så skal jeg undersøke om noe kan gjøres for å forbedre den ustabile dekningen dere har i Spania. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konge kundeservice, ekstremt snille priser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig lett å bytte, og ekstremt snille priser på abonnement. Ice har overrasket meg på en positiv måte. PS: deres kundesenter fortjener en klapp på skulderen. Virker sykt grei.

Svar fra ice
08.11.2021 17:45
Hei, Anders Takk for en super tilbakemelding, og ikke minst for at du er kunde! Det er morro å høre at du har fått god hjelp tidligere, og at du er fornøyd med kundeservice. Ikke nøl med å kontakte oss om du lurer på noe, eller om du skulle trenge hjelp med abonnementet ditt. Vi er her for å hjelpe! =D Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde jeg hatt aksjer i ICE hadde jeg solg meg ut"
1 syns denne omtalen er nyttig

Denne Bedriften driver ikke seriøs kundeservice meget skuffet over måten jeg har blitt behandlet av ice jeg skal avslutte mitt forhold når kontrakten er ferdig og alldri vende tilbake.

Svar fra ice
08.11.2021 13:02
Hei, Lars Dette var utrolig leit å høre. Jeg vil gjerne se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Kan du vennligst sende meg en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer? Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tilbakemedling ved kjøp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke kjøp telefoner gjennom de! Har bestilt telefon gjennom Ice og angrer på det valget! De trekker pengene med en gang og support sier de kun reserverer beløpet noe som ikke stemmer. Har nå ventet i over 6 uker uten noen info fra Ice. Jeg har tatt kontakt flere ganger men får den samme informasjonen hver gang. De vet ingenting og beløpe er kun reservert :( Har de to siste ukene også sjekket Telia og Telenor og de har akkurat samme utgave på lager og kan levere innen en uke. Med andre ord så finnes det å få tak i men ikke via Ice.

Svar fra ice
08.11.2021 13:02
Hei, Trond Dette syns jeg var veldig leit å høre. Send meg gjerne en e-post med til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så skal jeg se nærmere på det. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Leverer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice gir det de lover, kontakt til kundeservice er enkel. Jeg vurderer å bytte da jeg vil sjekke om det er andre leverandører som kan gi meg billigere og bedre abonnement.

Svar fra ice
08.11.2021 13:02
Hei, Terje Det er morro å høre at du er fornøyd med oss! Slik håper jeg det forsetter. Du kan gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret ditt, så skal jeg se om vi har et abonnement som bedre passer deg og ditt forbruk. Mvh Jonas ice.no
Lilliane
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å motta anrop"
2 syns denne omtalen er nyttig

kundeservice god å hyggelig,å gode priser. men dekning er dårlig,å til tider får ikke folk til å ringe meg, spesielt om jeg slår av internett

Svar fra ice
05.11.2021 14:32
Hei, Lilliane Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår Kundeservice og prisene våre :-D Når det kommer til dekningen, så ønsker jeg naturligvis å undersøke dette da det høres ut som det kan være noen problemer med innstillingene dine. Har du muligheten til å sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og nummeret det gjelder? Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Av og på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har Ice mobilt bredbånd., som til stadighet, slår seg av og på, og dårlig dekning, selv om jeg bor i Oslo. Veldig misfornøyd.

Svar fra ice
05.11.2021 14:32
Hei, Pål Slik skal det ikke være! For å kunne hjelpe deg, trenger jeg litt mer informasjon for å feilsøke. Kan du sende meg en mail på [email protected] med fullt navn, fødselsdato samt et kontaktnummer? Jeg har troa på at vi finner en løsning på dette :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Syns Ice er bra og veldig rimelig pris."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement på 3 GB til meg selv og Ice ung 3 Gb til min sønn . Det fungerer utmerket og er meget rimelig. Vi bruker sjelden noe mer enn det. Vi er superfornøyd. 😀👍

Svar fra ice
02.11.2021 11:48
Hei Randi Det er supert å høre at dere begge er så fornøyde! Jeg håper at det fortsetter sånn. =D Takk for tilbakemeldingen, og ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Sim virker ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement til Ice, nå setter jeg simkort og den virker ikkr, det står at jeg hzr ikke nettverk...idag er Søndag, deres kundeservice er stengt..ikke bra

Svar fra ice
02.11.2021 11:45
Hei, Ilder Det er veldig leit å høre at SIM-kortet ditt ikke har fungert, spesielt på en søndag når kundeservice er steng. Opplever du fortsatt problemer med SIM-kortet ditt så send meg gjerne en e-post til [email protected] med navnet ditt og mobilnummeret ditt, så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnementpriser - god dekning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri sett meg tilbake etter bytte fra dyre Telenor til Ice og det begynner å bli noen år siden.

Svar fra ice
02.11.2021 11:45
Hei Geir Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Takk så mye, både for en kjempefin tilbakemelding og for at du er kunde. Jeg ønsker deg en strålende dag. Mvh Jonas ice.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Frekk selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger fra Ice 3 ganger i dag, personen var utydelig og frekk, lo høyt og respektløst flere ganger ila samtalen. Når jeg takket nei til tilbudet hans (som forøvrig bare gjaldt der og da og det var ikke mulig å tenke over det eller undersøke nærmere), begynte han å le høyt på en hånlig måte («så du vil altså IKKE ha et tilbud som er 50% lavere og vil fortsatt betale det du gjør i dag»). Kommer aldri til å bytte til Ice uansett hvor billig det er. Verste reklamen noensinne!

Svar fra ice
02.11.2021 11:45
Hei, Karoline Det er leit å høre at du hadde en så negativ opplevelse med en av våre selgere. Jeg ønsker selvfølgelig å beklage for dette. Tilbakemeldingen din er tatt videre, så selgerne våre kan bli mer bevisst på ting som dette. Takk så mye for tilbakemeldingen. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig, styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får regninger på mms bruk i Spania selv om jeg har fri eu (privat abonnement). De sier jeg har vært koblet opp på satellitt(??) forbindelse (med iPhone). Dette er vist nok vanlig på ferger og i fly, men jeg har ikke tatt noen ferge, og har heller ikke brukt mobil i fly (da er den av). Allikavel må jeg krangle med dem på kundeservice for å bli kvitt ekstra utgiftene som ikke skal komme. De siste at jeg skal betale dette!? Dette har nå skjedd to ganger! Helt elendig!

Svar fra ice
29.10.2021 11:15
Hei Km Dette var veldig trist å høre. Det er helt korrekt at bruk innenfor EU/EØS er inkludert i abonnementet, og det er derfor fint om du sender meg en e-post til [email protected], og legger ved ditt navn, fødselsdato og telefonnummer. Da kan jeg se nærmere på hva du er belastet for. Avventer din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Daniel K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at mange skriver mye negativt her, men jeg klarer ikke skjønne at folk opplever så mye tull med Ice. Får alltid riktig fakturaer, til riktig e-post, samme tid hver måned. Glemmer man en faktura får man beskjed på sms slik at man allikevel rekker å betale før det tilkommer purregebyr. Trenger man hjelp er det bare å ringe til de og jeg har fått svar ila. kort tid hver gang jeg har kontaktet de. I tillegg er det ingen som ringer og skal få deg til å oppgradere/kjøpe tilleggstjenester. De ringte en gang, en liten stund etter jeg byttet første gang - og da ble jeg spurt om jeg var fornøyd og om det var noe de kunne hjelpe med. Alt bra, så da ringer de ikke mer. I tillegg så er det selvsagt god dekning, bra priser, og billig å oppgradere til ekstra mobildata sammenlignet med andre operatører. Anbefales!

Svar fra ice
28.10.2021 14:44
Hei, Daniel Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi har som mål å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, og gi våre kunder den beste dekningen til lavere pris. Om du trenger hjelp eller spørsmål er det bare å kontakte oss, så skal vi deg den beste kundeservicen vi kan. 😁 Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR