Meny

ice omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
14
av 30 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
848
301
166
213
724
Sorter omtaler etter
Viser av 2252 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er svært godt fornøyd med ICE."

Har A1 router og 300 gb pakka fra ICE. Fungerer knirkefritt, bruker det hjemme, på hytta og hos mine foreldre som ikke har bredbånd. Sa opp fastnett fra Telenor, da de skulle ha svært mye mer for 60/20 etter 1 sept. Routeren finner det frekvensområdet den liker best og har som regel alltid best mulig hastighet. (beste jeg har logget er 55 mb/sek med blå bar). Har alltid GB igjen etter hver mnd, selv med tung Neflixbruk og downloads av spill til Playstation. Ikke et vondt ord om ICE, topp dekning og topp service:-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
""Data frihet" er lureri"

Kjøpte Data frihet pga ekstra behov i en periode. Fulgte med på at jeg var koblet på ICE+ og mobilen lå på samme plassen, likevel tappet den av min vanlige data kvote. Om det er en feil i systemene eller at mobilen skifter nett automatisk hele tiden vet jeg ikke, men resultatet ble at det ikke ble mye data frihet når den vanlige data kvoten er brukt opp og jeg kun har data på ICE+ igjen.... det er vel bare tidsspørsmål før Ice blir klaget inn for misvisende reklame og at de faktisk selger et produkt som de ikke kan levere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Taktisk selger klarer å lure inn abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Firmaet vårt blir kontaktet av Ice Selger som lover det hvite ut av øyet. Vi ender opp med begrensinger på hastighet. Begrensninger i utland. Og elendig hastighet på mobildata, opp til 90% lavere enn konkurrenter. Vi sitter igjen med en følelse av å bli kraftig lurt. Det er ikke ofte man opplever noe lignende.

Kim M. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr laaaangt unna!"

Har samme opplevelse som Julie under her. De 6GB forsvant i en fei og jeg fikk ikke brukt Ice+. De nekter for å ha lovt meg at det skal fungere hos meg, enda de selv har solgt pakken og vet at den dekninga tas ikke inn der jeg bor og jobber. Enden på visa ble at jeg måtte kjøpe ekstra datapakker på 3GB til 179kr (hvilket er en sinnsyk pris)... på under en uke hadde jeg brukt 2200kr på internett fordi 3GB ikke holdt én time med KUN Spotify engang - altså helt klart svindel med GB. Skal klage dem inn til Forbrukerrådet og vurderer politianmeldelse for å kanskje få belyst hvordan selskap som dette opererer. ALDRI det elendige selskapet igjen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen mobil forbindelse"

Telefonkontakten forsvant plutselig idag kl 1200 uten at jeg vet grunnen. Jeg skal reise til Tyrkia i morgen tidlig og har bruk for telefonen der. Idag er det søndag og det er ikke mulig å få rettet feilen. Dette er IKKE akseptabel. Bør jeg skifte selskap?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sinnsyk dårlig dekning. Jeg bor i Oslo har valgt 6GB og data frihet i tillegg for å dekke mine behov. Selv i Oslo sentrum "spises" datakvoten på 6GB opp da det ofte ikke er ICE+ tilgjengelig. Har hytte mellom Vassenden og Skei og der er det absolutt ingen ICE+ dekning og data frihet totalt bortkastet. Kundeservice er forholdsvis bra og retter raskt opp overfakturering. Når det ikke finnes dekning for ICE+ hvor jeg befinner meg på vestlandet og vanlig datåkvoten "spises" opp i Oslo p.g.a. dårlig ICE+ dekning er det totalt uinteressant å ha ICE abonnement for meg og familien. Takk og forfall til ICE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dersom det ikke er tekniske feil"

Kundeservice er bra i det daglige, men dersom det er feil som må dekkes av teknisk personale er alt håp ute. Jeg er blitt lovet i nesten 14 dager at den som ser på feilen skal ringe. Purret 4-5 ganger uten at det har gitt respons. Får bare svar om at de arbeider med saken. Problemet er at det ikke er mulig å sende SMS til et spesielt nummer (ring hytta varm). Dette går med andre firma som vi testet i butikken. Eksperter hos Expert hjalp i 2 timer og Ice har innrømmet skriftlig at feilen ligger hos dem.

Svar fra ice
15.10.2019 10.20
Hei Johnny,

Jeg må bare beklage for at du har ventet så lenge med å få svar fra oss. :-( Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning med Ice+ i Bergen sentrum"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Chili til Ice sitt abonnement med datafrihet. Fikk det anbefalt av en selger på Power også var det litt billigere. Måtte kjøpe abonnement med minst 6 GB, noe som virket helt kurant siden totalpris uansett ble lav. Jeg bor sentralt i Bergen, og får nesten ikke inn Ice+ noe sted. Foreløpig har mobilen min brukt 10 GB denne måneden hvorav 6 GB er fra mitt vanlige abonnement og 4 GB er fra Ice+. Jeg har ikke Wi-Fi hjemme, og forklarte til selger at det var veldig viktig at hastighet og dekning var grei. Når jeg ringte Ice foreslo de at jeg kunne utvide 6 GB- pakken. Men det er jo ikke det jeg vil vil, jeg trenger mye mer enn 12, 32 eller 64 GB. Det er jo derfor jeg har kjøpt fri data. Det er så sykt frustrerende for jeg ville ikke bytte abonnement men ble overtalt til det. Vi ringte til og med Ice fra butikken så vi skulle være sikre på at det ikke var noen "hake". Jeg har aldri skrevet en omtale før, men dere kan faktisk ikke kalle det fri data når det i realiteten ikke kan brukes selv når man bor sentralt i en av Norges største byer. Nå må jeg drive å kjøpe datapakker, krangle med butikken, tilbakebetale rabatten og det koster meg masse tid og penger. I dag er det den 8 oktober, og jeg fikk altså 10 GB ut av datapakken "fri data". Og det holder ikke at dere sier at det er dekning i storbyene, for det er jo ikke det. Jeg er ikke den eneste som har dette problemet i Bergen. Det er ikke greit å drive på sånn, dere må enten fikse det eller være ærlige. Julie

Svar fra ice
10.10.2019 11.07
Hei Julie,

Leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. :-( Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hva jeg synes om ice?"

Veldig dårlig dekning for folk som bor i innlandet og bak trær og fjell. Men alltid god kundeservice :)

Svar fra ice
10.10.2019 11.06
Hei Frøya,

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men likevel veldig leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss i innlandet. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Storfornøyd"

Nettopp gått over til ICE pga stadig dårligere og elendig dekning hos Telenor. Varierende dekning også fra Telia, mens hos ICE opplever jeg bedre dekning enn jeg noensinne har hatt og kunne ha forestilt meg.

Svar fra ice
09.10.2019 15.47
Hei Iren,

Så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte å høre! :D Jeg håper du er fornøyd kunde hos oss i en lang tid, også ønsker jeg deg en riktig fin dag videre. :-)

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ustabilt og tregt 4G nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt mobilt bredbånd fra Ice på hytta i 1,5 år, hastigheten har vært bemerkelsesverdig lav i forhold til 4G nettet på telefonen(Telenor). Det har den siste tiden toppet seg med hastigheter på mellom 1-5 Mbps, Telenor leverer over 100 Mbps på nøyaktig samme plass. Det hjelper heller ikke at Ice er svært trege med å svare, lite behjelpelige når de først svarer der gjerne standardsvaret er at jeg gjør noe galt eller at det er noe galt med mine enheter. Har nå sagt opp og byttet til Telenor flexi med ekstra data-sim, det kan også nevnes at Telenor er milevis bedre på kundebehandling i tillegg til nevnte hastighet.

Svar fra ice
10.10.2019 11.06
Hei Anders,

Så leit å høre at du har problemer med hastigheten. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super god dekning når du er på ferie/turar til utlandet. Som for eksempel Polen og Tyskland. Eg mista dekninga sånn 10 ganga max på dei 8 dagane å vi var sånn 60 timar i buss. Eg hadde 4G og 4G+ 99% av tida.

Svar fra ice
07.10.2019 14.13
Hei Sivert,

Så hyggelig å høre at du hadde super dekning i utlandet! Jeg håper du hadde en fin reise, og at du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-D

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gjennomført og kalkulert svindel. Frafall av ice+ daglig hjemme i "meget god dekning" område"
5 syns denne omtalen er nyttig

Gjennomført og kalkulert svindel. Frafall av ice+ daglig hjemme i "meget god dekning" område. Kundeservice bekrefter også at alle enheter med simkort kobles over på Telia nettet hvis man får en tlf eller ringer. Og kobler seg ikke automatisk tilbake. Dette fører til at inkl datamengde tappes svært fort ned, og man blir uten dekning resten av måneden. Av 1000gb tilgjengelig i ice+ nettet har vi aldri klart å bruke over 200gb pga lav hastighet og frafall. Det er rett og slett ikke mulig å motta varen man kjøper. Styr unna, tilsynelatende lave priser, men du får ikke en gang det du betaler for.

Svar fra ice
10.10.2019 11.06
Hei Stian,

Så leit at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi har ingen intensjon, eller ønske om å svindle eller lure våre kunder. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra App, men rigid kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Appen deres er bra med god oversikt. Fikk problemer etter bli-kjent perioden, da ble jeg satt på ett dyrt abonnement uten å spørre meg først. Kundeservice ville ikke forstå eller hjelpe med dette. Bytter til annet abonnement ASAP.

Svar fra ice
07.10.2019 08.41
Hei Mikkel,

Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. :-(

Etter de to første månedene med Bli Kjent, analyserer vi ditt databruk og plasserer deg automatisk på det abonnementet som best passer ditt forbruk. Da det ikke er bindingstid på Bli Kjent-abonnementet, er det slik at du står helt fritt til å velge det abonnementet du selv ønsker, etter prøveperioden.

Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har byttet abonnement til Telenor, avtalebrudd 1833kr."
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå er ikke å bare bytte. Syns at det er forferdelig! Takk for meg og aldri igjen ICE. Har kjøpt abonnement til dattera, og nå må betale nesten 2000kr!!!

Svar fra ice
07.10.2019 08.40
Hei Lina,

Så leit å høre at du ønsker å bytte selskap. :-( Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd!"

Alt fungerer som det skal. Jeg har kontaktet kundeservice tidligere, og alltid fått svar raskt med liten ventetid. (Komplett hadde laaang svartid). Jeg fikk også kjøpt en Huawei Mate 20 Pro til svært gunstig pris. Kort sagt, jeg er veldig fornøyd! Har ikke prøvd ICE i utlandet enda.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Terje H,

For en hyggelig tilbakemelding! :-D Det varmer mitt hjerte å høre slikt. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-)

Ha en fin dag videre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri med kvote på mobilt internett, SMS går ikke å sende"
1 syns denne omtalen er nyttig

For noen år siden lurte de meg ved å tappe kvoten av GB data. Tappingen foregikk 10-20 fortere enn selve den tilgjengelige (smale) båndbredden tillot. Supporten var arrogant og mente det hele var min feil, og at det var noen som tappet MEG, ikke dem, og det skulle skyldes andre som var koblet på min ruter. Det var ingen andre menesker mindre enn en mil unna, og det var ingen andre macadresser på ruter. Neste episode med ICE var nå da jeg hadde Komplett Mobil som ble lagt ned og kundene solgt til ICE. Da sluttet SMS å sende. Eksperter hos meg fikk det opp å gå ved å reinstallere, men bare noen dager, så var det slutt å sende SMS igjen. Tre ganger samme resultat. Det skyldes trolig inkompatibilitet med Huawei telefonen.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Pål,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til meg på bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Faktura problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn til kundeservice for å utsette regning, fikk beskjed om at det skulle la seg gjøre. Måneden etter får jeg purring på regning jeg har spurt om utsettelse. Ringer inn fra fasttelefon og melder ifra, og får samme svar som sist. Kort oppsummert, det ender med inkasso og de sier de ikke har fått noe henvendelser.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Peter,

Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig oversikt over regninger"

Min samboer fikk regninger til sin mor i tillegg til sine egne. Ringte og ble forsikret at alt var betalt (telefon også satt på opptak) så kom innkassoen. Står ikke telefonnummer på inkassoregningen heller så det er vanskelig å vite om det et noen andre familiemedlemmer som vi har fått regningen til.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Frank,

Dette vil jeg gjerne sjekke opp for deg/dere. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig tregt nett og dårlig dekning!"

Bor sentralt på Lillehammer, men har fryktelig tregt nett og dårlig dekning. Dette gjør at jeg vurderer å bytte mobilabonnement.

Svar fra ice
02.10.2019 09.25
Hei Maria,

Trist å høre at du opplever problemer med dekning i Lillehammer. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigere en Telenor, ikke like bra dekning, får vel det man betaler for"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har som regel hatt Telenor hele mitt liv, ble overtalt av en usedvanlig hyggelig selger til å teste ut ICE siden de hadde en kampanje så det ble 200kr billigere i måneden i 6 måneder, for så å være 100 kr billigere. Uansett, så merket jeg umiddelbart at dekningen ikke var toptop som telenor, men den er jo ikke dårlig. Så det spørs hva man er ute etter. Jeg streamer en del videoer på telefonen og derfor kunne jeg merke forskjellen. Kundeservicen har jeg vært borti en gang allerede og de var også veldig hyggelige. Også positivt innstilt på hvor lett det var å bytte selskap. Det eneste å være oppmerksom på er at når man bytter selskap så får man nytt sim kort, og må passe på at alle kontakter ikke er lagret på sim kort, som er en mulighet på android telefoner ihvertfall.

Svar fra ice
02.10.2019 10.07
Hei Axel,

For en hyggelig tilbakemelding! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kolbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bedre enn fryktet!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha lest omtalene her, så må jeg jo si at jeg var en smule skeptisk. Men etter at sønnen har hatt ice i noen måneder så kunne jeg jo alltids prøve jeg også, når jeg likevel måtte bytte telefon. Handlet telefon på Elkjøp, alt ble ordnet i butikken. Etter to dager skulle det nye simkortet inn, og alt fungerte slik et operatørbytte skal funke. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og de har attpåtil vært til hjelp. Gruer meg jo til jeg skal til utlandet, basert på uttalelsene her, men skal prøve å gjøre noen undersøkelser før jeg drar. Hvis jeg opplever at det bare blir kluss da, så vil nok jeg også vurdere å bytte tilbake.

Svar fra ice
02.10.2019 10.07
Hei Kolbjørn,

Det varmer mitt hjerte med slike tilbakemeldinger - tusen takk! Jeg krysser alle fingre og tær for at det vil fungere problemfritt for deg i utlandet. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer når jeg har reist utenlands. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok på alt utenom ice+"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker godt abonnementet men når jeg prøvde å aktivere ice+ hjalp det ikke i det hele tatt. Veldig misfornøyd med måten de sier at 89% har ice+ når jeg ikke får det inn noen steder i hele Bergen by. Hvordan er det mulig å dekke for 9/10 personer hvis ingen i Bergen har det engang?

Svar fra ice
02.10.2019 10.06
Hei Jørgen,

Vi skal ha meget god ice+ dekning i storbyene, så det skal jeg få undersøkt nærmere for deg. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning og skikkelig dårlig kundeservice når man bruker punch meldinger ifht til jobb, å man ikke mottar disse, får jeg ikke jobbet. Helt Helt elendig!!! Styr unna, har hatt Telia i 10 år å det har aldri vært noe problem så går tilbake til Telia med engang!

Svar fra ice
25.09.2019 12.56
Hei Linda,

Dette må vi få sjekket opp i. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst, skygg unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi er ice-kunder som ble "tvangsflytte" fra Komplett. På reise i USA i sommer, og Japan i høst var det så godt som umulig å få mobildekning. Etter kontakt med ice fikk vi en liste med forslag til hva vi kunne gjøre, bla. endre innstillinger på telefonen, ta ut SIM-kort mm. Det toppet seg da vi ble bedt om å lage en oversikt over når og hvor vi var, om vi fikk dekning eller ikke, og notere hvilket nett vi var koplet til når vi event. hadde dekning. Disse opplysningene ble vi bedt om å sende til teknisk avdeling hos ice. Dette gjorde vi selvfølgelig ikke. Vi reiser ikke på ferie for å teste ut ice sin dekning. Kanskje en ide at de heller tar seg en tur selv. Det ble nesten komisk da vi, under oppholdet i Japan, fikk en e-post der vi ble bedt om oppgi et kontakt-telefonnr. Vi har reist mye, og hatt ulike mobilabonnement, men aldri opplevd noe lignende. Vi har alltid blitt koplet til et lokalt nett, uten å måtte endre innstillinger på telefonene. Å tilby abonnement med så dårlig kvalitet er fullstendig useriøst. Vårt råd er å SKYGGE UNNA ice !!

Svar fra ice
01.10.2019 13.39
Hei Odd,

Det er veldig leit å høre at dere opplevde problemer med abonnementene deres i USA og Japan. :-( Slik skal det naturligvis ikke være. Bakgrunnen for at teknisk avdeling ba dere om å notere ned adresse der problemene oppsto, og hvilket nett dere var tilkoblet, var for å gjøre det lettere å identifisere problemet. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er helt optimalt når man er på en reise, og skal kose seg, så dette beklager jeg på det sterkeste. :-(

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester i utlandet, og jeg krysser fingrene for at dette ikke vil gjenta seg.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR