Meny

ice omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 34 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
869
309
176
230
793
Sorter omtaler etter
Viser av 2377 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Thor E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling, dårlig dekning, ustabilt nett"

Mistet dekning over lengre periode, og ellers misfornøyd med ustabilt nett. Spurte kundeservice om en kompensasjon for perioden med nettverks problemer osv, men ble bare møtt med motgang. Så bytter tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplever meg lurt og rettsløs"

Veldig ofte opplever jeg at samtaler brått blir brutt. Jeg har fortalt kundeservice dette, og de sitter der som spørsmålstegn. Akkurat som om de aldri har hørt om det problemet før. Min datter som bor i en annen kant av landet hadde akkurat det samme problemet. Det opphørte da jeg fikk henne over på Telenor. Heldigvis hadde hun ikke bindingstid. Sendte meg nytt simkort for at jeg skulle prøve det. Hva i all verden. Etter så mange som opplever det, så driver de å drenerer på denne måten?? Hvor er min rett på å få det jeg betaler for? Jeg kan jo ikke skifte, for da må jeg betale bruddbebyr. Frekkhet på høyt nivå. Problem to, tre, fire...: Ofte skurring og dårlig signal. Ofte har jeg opplevd å ringe til instanser der det er så og si umulig å høre da lyden er meget skurrete og mekanisk. Et ord på hele selskapet: Tragikomisk!

Svar fra ice
21.02.2020 11.18
Hei Bjørn,

Jeg syns det er veldig leit at du stadig opplever problemer med tale og signal. :-( Jeg ønsker selvsagt å undersøke saken din nærmere, slik at vi kan finne løsning på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn og telefonnummeret det gjelder\kundenummer.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke stabilt"

Liker appen deres, men det er der det positive ender. Bor i Tromsø, men opplever stadig vekk å ikke ha mobilnett. Mest irriterende er det når man skal kjøpe seg bussbillett men nettet svikter, mistet bussen 2 ganger på grunn av nettopp dette.

Svar fra ice
21.02.2020 09.03
Hei Robin B,

Det skal selvsagt ikke være slik at du mister mobilnettet. :-( Jeg ønsker så klart å ta en titt på mobilnettet ditt og finne en løsning. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Alltid dårligst dekning"

Uansett hvor jeg er i verden og om jeg har nyest telefon har alltid alle andre rundt meg bedre dekning. Rett og slett elendig.

Svar fra ice
21.02.2020 09.03
Hei Lasse,

Så leit å høre at du sliter med dekningen. :-( Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Knallbra"

Er superfornøyd med ice. Rask og veldig hyggelige kundebehandlere. Jeg vil ikke nøle 1 sekund med å anbefale ice. Den beste mobiloperatøren etter min mening 👍👍

Svar fra ice
21.02.2020 09.02
Hei Ronny K,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! :-D Vi jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite fornøyd"

Har brukt samme selskap i lange tider, tenkte at det og bytte til ice ville være uproblematisk, her går det faktisk ikke og være kunde. Kommer til og bytte så fort jeg har mulighet. Det blir for mye og spesifisere. Så tenker at alt ved dette selskapet kan og bør bli bedre. Ser et svar lenger opp her at ice ble kåret til det selskapet mest folk er fornøyd med. Hvordan gjøres disse undersøkelsene? Jeg tenker på usa's nåværende president, han ble også kåret, og på samme måte som med ice umulig og forstå hvorfor. Får sikkert svar av en kundebehandler som jobber for ice snart, hvor det er trist at jeg føler det sånn etterfulgt av selvskryt. Ønsker ikke noe svar overhode.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Konstant dårlig internetthastighet og signaler"

Ice er bais. Konstant dårlig internetthastighet og signaler. Jeg er lovet 10-15mB/s, men det siste året har hastigheten vært under 5mB/s (gjennomsnitt 1,2mB/s). Internettet detter ut hver eneste dag og må restartes minst hver 4-5time. Dårlig kundebehandling da Ice ikke er villig til å kompansere for det dårlige nettet iforhold til hva man ble lovet, i tillegg er jeg blitt bundet 1år med dette dårlige nettet. Dårlig mobildekning uansett hvor i Innlandet jeg befinner meg. Siste gang jeg bruker Ice, både som mobilabonnement og internett-leverandør. Ice er Bais!

Svar fra ice
20.02.2020 12.40
Hei Ingvild,

Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal for deg. :-( Med Mobilt Bredbånd kan du forvente en hastighet mellom mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Med mobiltelefoni kan du forvente en hastighet mellom 60 og 256 Mbit/s, med også 4G.

Jeg ønsker å undersøke saken din videre. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt du sier dem kan bli brukt imot deg"

Konkurransedykig pris, men dårlig kundeservice. De nekter å svare på enkle og generelle spørsmål uten ID-sjekk med tilhørende loggføring.

Svar fra ice
17.02.2020 13.47
Hei Øyvind,

Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. ID-sjekk er en del av rutinen vår og er kun for sikkerhetsmessige årsaker, ovenfor kundene våre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Adrian G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig hastighet"

Forferdelig dårlig hastighet med mobilt bredbånd. Står at de skal ha full 4G dekning her hos oss, men det stemmer ikke. Kan være helt OK midt på dagen på hverdager, men på kvelder og i helger er det laaaaangt under akseptabelt nivå. Dvs under 1 Mbps på nedlasting. Styr unna den driten her. Håper dere i ice ser dette og kommer en tur på befaring.

Svar fra ice
17.02.2020 13.46
Hei Adrian G,

Så leit å høre at du opplever en dårlig hastighet med ditt Mobile Bredbånd. :-( Dekningskartet vårt er kun teoretisk, men du skal forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G.

Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bundet-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tjeneste og dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Upålitelig mobilt bredbånd, hyppige problemer med mobildekning og tjenester. Innsalget var sterkt og jeg ble sugd inn. Angrer men det er umulig å komme seg ut uten syyyykt skyhøye bruddgebyrer. Det er ikke nedtrapping av bruddgebyret over tid. Jeg ble ikke informert om bruddgebyrene før avtaleinngåelse. Jeg fikk beskjed om at Ice tilbyr de samme tjenestene som jeg hadde før, dette stemmer ikke. Jeg får bl.a. ikke inn talebeskjeder på mobilen min, må ringe et nummer og gå gjennom irriterende meny hver gang jeg skal høre en melding. Jeg har henvendt meg til Ice.no, de vil ha dialogen vekk fra FaceBook og åpne foraer, men når men er i dialog med dem er de ikke villige til å løse noe som helst. Kundekontaktene har ikke myndighet til å gi noe, de må spørre sin leder, og man når aldri frem med noenting. Jeg føler meg lurt og maktesløs, føler at de gir blaffen i meg så lenge jeg betaler månedlig. Jeg prøver å holde roen mens jeg venter på at bindingstiden er over, og så: NEVER AGAIN!!! Mitt råd; finn en leverandør som i alle fall bryr seg LITT om sine betalende kunder, og om å ha en gjensidig god og langsiktig relasjon!

Svar fra ice
17.02.2020 13.46
Hei Bundet-Kunde,

Så leit høre at du har opplevd dette, med oss. :-( Jeg kan bekrefte at bruddgebyret forminskes for hver måned som går. Dette er nettopp grunnen til at det er angrerett i Norge på 14 dager. Hos oss, så har vi også 30 dagers åpent kjøp på Mobilt Bredbånd. Dersom det da viser seg at produktet ikke virker, eller at kunden er misfornøyd, så har de mulighet til å angre kjøpet innen den tid, og få pengene sine tilbake.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Else M. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Les ALLE vilkår eller risiker å hive masse penger rett ut vinduet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pass på å lese ALLE vilkår hos ICE hvis du ikke vil bli lurt.. Jeg opplevde nesten akkurat det samme som Simon skriver (sitat under) i en annen vurdering her, bare at jeg byttet leverandør i den tro at abonnementet hos ICE ville bli sagt opp umiddelbart da jeg byttet operatør. Men det som skjer er at jeg får en faktura for en hel måned selv om jeg byttet abonnement den 04. i mnden. Ringer kundeservice og får beskjed om dette er helt riktig og at det står i vilkårene deres. Og de vet at folk ikke sitter å leser et stort dokument med masse juridisk tekst i en travel hverdag, man stoler på at man ikke blir lurt på en slik måte. Har aldri opplevd dette med noe annet telefonselskap, jeg er skikkelig skuffet. Ender nå opp med å betale 399,- for et abonnement jeg ikke kan bruke, vanligvis betaler man for de dagene abonnementet har vært aktivt. Ikke nok med det, i fjor skulle jeg ha et 30 dagers prøveabonnement på Aftenposten, dette gikk plutselig over i et vanlig abonnement hvor ICE trakk 249,- kr ekstra over mobilregningen min i to mnd uten at det sto noen god spesifisering på mobilregningen. Hos Aftenposten sto det at jeg betalte med Visa kort. Ikke før jeg googlet koden som sto på mobilregningen min fant jeg ut at dette var en kode som var tilknyttet Schibsted Media, ergo Aftenposten. Føler meg skikkelig lurt, dette er ren utnyttelse av kunder i en travel hverdag som ikke har tid til å lese alle mulige dokumenter og juridiske tekster. Ikke svarer dere på min Google-vurdering heller. Skjerp dere! "Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit.."

Svar fra ice
17.02.2020 13.46
Hei Else,

Jeg beklager for at du har fått en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Det er slik at du blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal du hovedsakelig bli informert om. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Jeg ønsker å følge opp saken din nærmere. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekningsområde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt og tilbydt et fristende tilbud på 6 gb abonomang med datafrihet som har 1000 gb for ein billigere peng enn det eg hadde hos ein annen operatør. Kan godt vere at eg blei informert om at 1000 gb bare var i ICE+ dekning, altså ice sitt eget deknkngsområde men det kom som ein overraskelse når midt i perioden fikk melding om at dataen var brukt opp og eg måtte kjøpe ny data. På en halv periode hadde eg brukt 8 gb og bare 2 av disse var av datafriheten (1000 gb). Mens eg snakket med kundeservice og fikk bekreftet dette gikk eg tilbake til forrige mobilopperatør. I tillegg så er det mye lavere hastighet både i ICE+ og ICE dekning.

Svar fra ice
14.02.2020 21.51
Hei Harald,

Så leit å høre at du ikke var fornøyd med tjenesten. :-( Data Frihet fungerer kun et ice+ området. Du har også 4 GB som du kan bruke i EU/EØS. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet.

Med 10 Mbit/s får du friheten til å bruke mobilen akkurat slik du vil. Enten du vil surfe, streame HD-filmer, snappe eller ha videosamtaler.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Too much problem with internet and service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ver bad service several time internet not working and reception is very poor many places in Trondheim.

Svar fra ice
14.02.2020 13.44
Hello Baig,

So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to bytt.no@ice.no with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this.

Have a good day!

Kind regards, Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hårreisende bedrift"
1 syns denne omtalen er nyttig

Generelt dårlig dekning, men kan også til tider miste dekningen helt. Ice reklamerer med Norges tredje største utbygde nettverk, som også betyr Norges minst utbygde nettverk da vi kun har 3 i Norge. Denne typen desinformasjon burde vært straffbart. God kundeservice betyr utrolig lite da man stort sett bare er i kontakt med kundeservice når noe ikke fungerer. Det skal jo tross alt være en leverandør av mobilabonnement, ikke et callsenter, så dette er helt meningsløs selvskryt.

Svar fra ice
14.02.2020 13.43
Hei Lise,

Så leit å høre at du stadig opplever problemer. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra :)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Ice :) Anbefales på det sterkeste. Eneste jeg håper på er en app. til Apple Watch.

Svar fra ice
14.02.2020 13.43
Hei Henrik,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det setter jeg utrolig stor pris på. :-) Jeg håper vi kan tilby en app til Apple Watch i fremtiden. Følg gjerne med på hjemmesiden vår, for jevnlig oppdateringer. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Ice!"

Kjøpte ny mobil til min eldste sønn med Ice abonnement for ett år siden. Samtidig byttet jeg og min andre sønn fra Telenor til Ice. Har aldri hatt så dårlig dekning og datapakken ble oppbrukt med en gang. Etter en måned byttet jeg og min yngste sønn tilbake til Telenor. Nå er bindingstiden ferdig hos Ice for min eldste sønn og vi er endelig fri fra Ice.

Svar fra ice
10.02.2020 13.29
Hei Grethe,

Så leit å høre at dekningen ikke var optimal hos deg\dere. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen deres. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"4-5 mbit hastighet i gjennomsnittet."

Du vil ikke alltid kunne laste inn 720p HD videoer en gang. Befinner meg i en liten kommune. Kapasiteten er elendig. Hva som kunne forbedres er kapasitet. Kundeservice er da hyggelig.

Svar fra ice
10.02.2020 13.29
Hei Arne,

Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For mye surr!"

For mange dårlige opplevelser! Bredbånd på hytta fungerer ikke når man ikke er alene på fjellet! Alt for dårlig kapasitet! Et familiemedlem har Ice på mobil, stadig surr. Kan ringe, men datatrafikk er bare å glemme!

Svar fra ice
10.02.2020 13.24
Hei Just,

Så leit å høre at du stadig opplever problemer. :-( Dette vil jeg selvsagt ta tak i! Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og forferdelig service!!!"

Dårlig dekning og service. Anbefaler ingen å velge denne leverandøren! Sender bruddgebyr og betaler ikke for bruddgebyret til sist leverandør... Uaktuelt å være kunde der. Blir lurt inn i et abonnement hvor du har masse GB men hjelper lite hvis du ikke kommer på nett!!! Pass opp for disse!!! Det ble ikke informert om fart eller nedsatt fart på abonnement av selger...

Svar fra ice
10.02.2020 13.23
Hei Trond,

Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Vi har også bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig service! Og urimelige vilkår.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit..

Svar fra ice
10.02.2020 14.05
Hei Simon,

Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men det er slik at hos oss blir du fakturert fra den dagen abonnementet ditt blir aktivt. Du skal så klart ikke betale for en "hel" måned du ikke har vært hos oss.

Jeg ønsker å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av saken. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Folk hører meg Ikkje så bra når eg ringer"

Når eg ringer så seier folk det klikker så da tenker jo folk da må være telefonen men all si deg tar tar dei feil fordi kjøpte ny telefon for 1 uke siden (iPhone 11 for å sei da sånn, så da nø være noko rart med ice)

Svar fra ice
05.02.2020 15.32
Hei Leif,

Så leit å høre at du opplever problemer med tale. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig selskap"

Forferdelig dekning, helt uhjelpsom kundeservice. Ufaglærte ansatte. Selskapet bryr seg om penger, ikke om kunder.

Svar fra ice
28.01.2020 12.11
Hei Agnes,

Så leit at du føler det slik. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lett å administrere abonnement"

Fine nettsider og lett å administrere abonnement. Kjekt å kunne dele GB mellom familiemedlemmer. Gratis abonnement for de yngste barna er supert.

Svar fra ice
28.01.2020 12.09
Hei Sobur,

Så hyggelg at du er fornøyd med våre nettsider og appen/Min Side! Ingenting er bedre enn det. :-D

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Disgraced of an internet provider"

One of the worst things that they do is fake advertisement the guy in the forest doing snaps uploading, whilst im a 2 kilometres outside the city my connection is blue, my upload speed is 50 kb per minute and download speed cant reach above 450 kb so i am to blame for that because they dont have a station for good connection around the area. Now i cant use internet, facebook pictures barely loading, this is a disgrace. Not a good internet, dont get this one. Also for canceling i had to pay 1600 kr and you pay month in advance and get no money back for that month. This is a quick cash grab from people im also creating a video to expose Ice.net for the foolishness they have done to people without any consequences, zero stars.

Svar fra ice
28.01.2020 12.09
Hello Klaidas,

So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to bytt.no@ice.no with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this.

Have a good day!

Kindest regards, Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice har alvorlig dårlig dekning. Vanskelig å komme på nettet. En ring går rundt og rundt hvis du vil se på en YouTube video. Jeg ville holde meg unna ice hvis jeg hadde vært deg.

Svar fra ice
27.01.2020 12.31
Hei Azhar,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR