Meny

ice omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 30 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
863
308
173
223
776
Sorter omtaler etter
Viser av 2343 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svært fornøyd kunde som dessverre må forlate"

Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett bra. Tekniske feil og stedvis dårlig dekning ødelegger totalopplevelsen."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer stort sett problemfritt i det daglige, men irriterende tekniske feil og dårlig dekning i enkelte områder langt unna de store byene ødelegger totalopplevelsen. Flere ganger har jeg hatt problemer med å ringe ut, og må restarte telefonen, og/eller vente til senere på dagen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dekning. Hver gang jeg er i en tunnel eller i en underetasje så er jeg den eneste som ikke har dekning, alle andre har perfekt dekning. Mobildataen går plutselig fra 4g til 3g og den er utrolig treig. Jeg bor sentralt i Oslo men fortsatt dårlig dekning. Kan ikke bruke mobildata mens jeg er i en samtale, så jeg må avslutte samtalen, vente noen minutter, så kan jeg slå på mobildata. Anbefaler alle å holde seg unna Ice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få svar på enkle spørsmål om dekning på ice pluss. Har prøvd 5 ganger i dag. Teknisk avdeling sendte en mail da de ble bedt om å ringe. Ikke å anbefale...

Svar fra ice
15.01.2020 12.28
Hei Thomas,

Slik skal det naturligvis ikke være! Dette må vi få sjekket opp. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Beste kundeservicen jeg har fått"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice. Billige abonnement. ICE Ung er billig, men etter at man har brukt opp data fra andre operatører sine mobil-master blir hastigheten redusert. ICE+ sitt nettverk er bra så lenge man er innenfor deres master.

Svar fra ice
14.01.2020 20.20
Hei Jørgen,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Åsmund V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kunden i fokus"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei, jeg har hatt ice mobilt bredbånd i mange år, det har fungert helt utmerket, prisen og servicen har vært helt topp kan bare gi dem en 10 stjerner.

Svar fra ice
14.01.2020 20.20
Hei Åsmund V,

Så hyggelig å høre! Jeg håper du er fornøyd kunde hos oss i en lang tid fremover. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til ice høsten 2019. Telefonen har falt ut flere ganger (mistet dekningen) (jeg bor på sentrale østlandet/oslo området), hvilket er helt uakseptabelt. Abonnementet går også ofte over i 3G. Ikke fornøyd; anbefales absolutt ikke

Svar fra ice
15.01.2020 12.23
Hei Jan,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde flere ganger at mobilnettet ikke fungerer, dårlig dekning og at abonnementet kutter dekningen helt.

Svar fra ice
15.01.2020 12.23
Hei Karoline,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Nedtur på hastighet i nettet, men bra nok for de fleste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Plusser Veldig bra app Gode ungdomsabonnement. Utfordrer de andre med sitt tredje nett Rollover deling blandt alle som har ice. Minuser For dårlig fart i nettet sitt. Og da mener jeg ikke de som velger data frihet. Aldri i nærheten av de hastighetene man reklamerer med. Selv ute med fri sikt til antennen. I randområdene til ice pluss nettet burde telefonen skiftet fortere til telia sitt nett slik at man slipper sitte med elendig dekning fordi den holder på ice sitt eget nett. Får uansett anbefalt av meg og en tommel opp fordi disse minusene er nok ikke merkbart for den vanlige mobilbrukeren

Tor L. O. S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid pålitelig Aldri noe å klage på Punktlige svar God dekning Men min kone bruker ikke data Jeg bruker svært lite Ikke interessert i å betale for noe jeg eller vi ikke bruker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke Wi-Fi tale"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, litt treg iblant. Mobilnett, ringing, sms/mms fungerer godt. Men savner Wi-Fi tale, reiser offshore der er det ikke/eller dyrt marine mobildekning. Så blir nok og bytte operatør.

Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"

Må bytte fra ice, dårlig dekning, nesten hver gang jeg tar opp Telefonen står det, ingen internett tilkobling, prøver noen ganger så kommer den opp, er ikke tjent med dette.

Svar fra ice
15.01.2020 12.23
Hei Nils H,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Bestilt ny ice og opplever alltid forsvinner dekning i kjeller og særlig når jeg kjører bil inn i byen. Aldri sett sånn.

Svar fra ice
15.01.2020 12.22
Hei Saad,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kornel W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sa opp min avtale innen fristen og helst før portering men må betale 5 fulle abonnementer uansett. Kundesenter kan ikke gjøre noen endringer FØR jeg blir en kunde hos Ice.net. Og hvis jeg blir kunde hos dem, må jeg betale abonnement for hele måned (selv om det blir kun 1 minutt). Jeg kan ikke gjøre noen endringer av abonnementer heller - før jeg blir kunde. Ikke fall i fellen av "godt tilbud fra Ice.net". Styr unna!

Martine M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Very bad coverage and service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

When we have complained about the coverage the customer support offered no resolution and failed to admit that the product is faulty!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oppbrukt data"
3 syns denne omtalen er nyttig

Angivelig brukt opp data tidlig i måneden på mitt 50gb mobilt bredband. Bare tull og svindel. Har skjedd med flere i min omgangskrets, samt også med mitt vanlig telefonabonnement. Skjer ikke med andre operatører, og har kontroll på bruken. Her byttes snarest, anbefaler andre til å gjøre det samme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De lyver alttid og holder aldri hva de lover."
2 syns denne omtalen er nyttig

De lyver alltid og holder aldri hva de lover. Dårlig nett, aldri deres eget som skal gi el. Hvor de lover bort i avtaler beste nett, gratis i bruk osv. Alt er bare løgn og stemmer overhodet ikke som de reklamerer så fint om seg selv!! ☹️😖😤😬😡

Svar fra ice
02.01.2020 12.30
Hei Monica,

Det er trist å høre at du har denne oppfatningen av ice. Vi har virkelig intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemet.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Frank T. E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning og mangel på sådan"
2 syns denne omtalen er nyttig

ICE er et "ikke oppgradert" teleselskap med begrenset dekningsforhold, sammenlignet med de 2 store monopolistene i telefoni verden. Er du mye på reis innlands, vil du få økt utbytte av telefoni med konkurrentenes dekning, enn ICE. ICE har nå vært på markedet så passe lenge, at man hadde forventet bedre dekningsforhold i 2019, men den gang ei. Opplever støtt og stadig hjemme, at telefoner til meg ikke kommer gjennom. Opplever støtt og stadig at jeg kun mottar ubesvart anrop på mobilen, uten at den har ringt. Mottar ofte beskjed fra oppringer, at det tar laaaaaang tid å få ringesignal og når ringesignal kommer, går rett i et opptatt signal eller auto-svarer. Selv bor jeg på Helleland, skarve 1,2mil fra Egersund sentrum, men lite dekning, selv om dekningskartet er merket grønn. Ikke fornøyd med ICE

Svar fra ice
08.01.2020 15.47
Hei Frank,

Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kenneth J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Nett i Sverige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når Jeg er i Dals-Ed og Bengtsfors får jeg ikke nettet deres på Mobilt bredbandet. Og det er dårligt signaler i Dalsland.

Svar fra ice
03.01.2020 13.17
Hei Kenneth J,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Belastet meg med bruddgebyr selv om jeg gikk over til dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet belastet meg med bruddgebyr på 3000,- etter at firmaet jeg jobbet for og betalte mitt abonnement gikk konkurs. Jeg informerte dem klart at bobestyrer måtte signere på eierskifte-erklæringen og at dette ville antagelig ta litt tid. Dette tok ifølge Ice for lang tid og straffet meg med 3000,-. Jeg er pr dd kunde hos Ice men skal vekk fra dette selskapet snarest! Anbefaler ingen dette selskapet!

Svar fra ice
03.01.2020 09.17
Hei Arto,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, får jeg ikke kommentert den aktuelle saken. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Benjamin B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei nok"
1 syns denne omtalen er nyttig

De hintet frempå at jeg brukte mye data, og kunne få 10 GB for 50 ekstra. Men de nevnte ikke at jeg kun kunne bytte 1 gang i måneden, før jeg prøvde å gå tilbake til det abonnente jeg hadde før jeg økte datamengde. Det er litt surt.

Svar fra ice
03.01.2020 09.48
Hei Benjamin,

Takk for din henvendelse. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi hjelpe deg med dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice net har bra 4g, men den er dyr og nettet hjemme er forferdelig fra midten og ut måneden"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mobildata virker strålende, i motsetning til hjemme nettet som begynner å dø ut rundt midten av måneden. Når man bruker opp mobildataen sin, bruker man også opp hjemmenettet, derfor synes jeg det hele med ice og data rollover tingene er noe lureri. Jeg er sterkt missfornøyd med ice sine tjenester, angående hjemme nett tilkobling og jeg er iferd med å bytte internettleverandør. Viss du bruker ice eller har planer om å bytte til ice, så råder jeg deg til å IKKE BRUKE ICE:) (selvfølgelig er det sikkert noen der ute det virker for, men jeg og min familie er ikke en av dem!)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig internett og mangelful service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde veldig dårlig dekning, fikk bare "hjelp" som ikke hjalp og måtte på slutten betale mye for å bryte kontrakten. Veldig dårlig opplevelse.

Svar fra ice
03.01.2020 09.16
Hei Irmelin,

Veldig leit å høre at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg håper deg lykke til hos ny mobiloperatør. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig tregt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bor rett ved Kalnes sykehus i Sarpsborg og på dekningskartet har jeg top kvalitet. Allikevel med data frihet får jeg 3mbit maksimum (c.a 500kbit/1.5mbit gjennomsnitt) og når jeg bruker opp de 6gbit inkludert i 1006gbit abonnementet blir jeg strupet ned til 50kbit!!! Hadde raskere internett for 20 år siden men dial up modem. Styr unna.

Svar fra ice
02.01.2020 13.29
Hei Arthur,

Så synd å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Benedicte A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice lokker kunder i en ubrukelig felle"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sitter midt i Trondheim sentrum med 0,7 MB nedlasting. Dette er vanlig. Maks fart jeg har opplevd er 8 MB. ICE våger å kalle dette "bredbånd". Mobilen fra Telenor leverer lett 70 MB. Snart kommer ICE til å kommentere på dette innlegget at "Dette høres feil ut". Deretter får man en mail hvor det står at alt er i orden med dekningen. Ringer man kundeservice får man beskjed om at det er sånn det er.

Svar fra ice
08.01.2020 15.28
Hei Benedicte,

Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR