Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
961
342
216
305
1076
Sorter omtaler etter
Viser av 2900 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"useriøs opperatør"

hei. var så dum å bli lurt av en selger hos ice høsten 2021, jeg byttet over til ice med totalt 6 telefoner, det var såkalt fri 4g , det hørtes jo fint ut , men hjelper lite når det er dårlig dekning veldig mange plasser . selgeren fra ice fortalte meg at de sender på telenor sitt nett , det kan umulig stemme, når jeg var sammen med folk som hadde telenor , de hadde god dekning , jeg klarte ikke å ringe.. hva gjorde jeg da ? jo jeg byttet tilbake til telia. tenkte det blir jo ikke noe problem , telia dekker jo bruddgebyr på 3000,- pr tlf. men ice har faktisk bruddgebyr på 6000,- pr tlf , det står sikkert med liten skrift en godt gjemt plass , men ikke noe jeg ble fortalt når jeg ble lurt inn til ice . syntes det er helt utrolig at et såkalt seriøst telefonselskap kan få lov å holde på med dette .. om ikke det er nok ble jeg i forige uke oppringt fra en selger hos ice , tilbudet var som følger : de skulle dekke alle kostnader vedr bruddgebyr om jeg byttet tilbake, og nå var alt vedr dårlig dekning historie... helt utrolig

Kai A. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eg vert kunde hos ice nett lenge så mye som har blitt bedre og forbedring i alle årane eg har vert kunde hos ice nett, ice + detter ut inni mellom ja eller den gjor det på min gammle iPhone så på min nye iPhone har det ikkje gjort det enda, stor fornøyd så langt, litt dårlig dekning noen steder i Molde så det ville vert supert om det er mulig og få det fiksa så ditta skjer når eg streama på twitch da legger eg litt inni mellom så oppe med Molde vatne og der og i norbyen er det dårlig dekning, elles er det super bra kundeservice og lav pris i forholde til hva man får da får pengane, dere som har komt med dårlig omtala her burde skamme dere så fordi dere har ikkje peiling på hva dere prata om, eg vert kunde i mange år til totalt , ice nett er det eg har hatt lengst, har bytta til andre selskaper men bytta fort til ice nett igjen, så synest eg dere burde få dere 5G i Molde snart, eg bruka mye mobil data i månen og har ice +, så må dere få fikss slik at vi får brukt mobilen i utlande så sendt melding og ringe ,fortsett og bere forbedre dere 😊

Svar fra ice
19.05.2022 14:56
Hei, Kai Så utrolig hyggelig lesning! Dette er slik vi ønsker at kundeforholdene hos oss skal være 😊 Fantastisk at du deler din erfaring med oss! Her kan du sjekke jevnlig for når 5G kommer til Molde -> https://www.ice.no/dekning/5g/ Abonnementet skal fungere i utlandet, slik som i Norge. Kan det ha vært manglende innstillinger som var grunnen til at du har hatt begrenset tilgang til mobilbruken? Send meg gjerne en e-post til [email protected] så kan vi se på det sammen 😊Husk å ta med hele navnet ditt og mobilnummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig ice"

Det har bra kundeservice men dårlig hastighet men de kan endre seg med 5g og når man er i utlandet så kan man ikke ringe eller sende melding

Svar fra ice
18.05.2022 16:26
Hei Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen du har fått hos oss, men det at du ikke får telefonen til å fungere i utlandet, må vi finne ut av. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri angret så mye"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært lojale kunder hos Ice i flere år. Allikevel har vi en informert om dekningsfeil en rekke ganger, noe som hver gang har skyldtes skyldes feil i nettverket deres. De har forøvrig ikke informert om feilen på eget initiativ, eller meldt ifra om dette på deres egne nettsider. Til tross for at de har avdekket at feilen ligger hos de, så ønsker de selvfølgelig ikke å gjøre opp for seg heller. Først når man sier opp samtlige abonnementer hos de begynner de å ta kundene på alvor. Da ønsket de selvfølgelig å lokke deg tilbake men noe du man hadde krav på fra begynnelsen, uten å anerkjenne feilen. Dette blir rett og slett for dumt, og vi angrer inderlig for å ha noen gang blitt kunde hos de. Styr unna!

Svar fra ice
13.05.2022 10:23
Hei Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med litt mer informasjon så skal vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Terrible Service, Terrible coverage, Terrible router, Ripoff Price"
2 syns denne omtalen er nyttig

So where do we start with this quagmire of terrible service. Well let's start with my customer service experience. I have been with ICE for over 3 years now, Sadly it's my only option. When I ordered at first, the lied about the speeds i would get and then backtracked with this famous "Upto" or "Estimated", what this means in practise is ICE can lie through their teeth about speeds I can get, but still not get sued. Sadly a very dishonest practise. After dealing with customer services many times, it's pretty clear, they are bored people with little training, reading instructions off a screen. I got told 4 different things for the same problem, none of them were the actual problem. This when the tower went down and they refused to acknowledge that it was problem for over a week. they told me, it was my router, then it was my bad signal, then it was my computer then it was the network cable. I explained to them many times this was not problem and they refused to listen, finally after a week they agreed to send an engineer out, who took 4 days to turn up and further 2 days fix the tower. So over 2 weeks without internet. I got no apology or compensation. This cost me business and a lot extra time. I could give 3-4 more examples of my experience here but really i think the point is made. Just a note to ICE, I know you will reply to me here and ask me to email you, but NO i will not, this should be discussed in public forum, not behind closed doors where you can claim one thing and do another but undoubtedly you will claim this is not case but again from experience, ice likes to hide all its problems behind walls, so potential customers can't see the games they play and just how bad there customer service is. This sadly is something that happens a lot at least in my opinion with ICE. The price is rip off, while there competitors are offering, unlimited data and faster speeds. ICE still thinks 300gb a month is enough for over 1000kr a month, or 100 GBP or 103 USD. Yes they charge me over 1000 nok a month, for 300 gbs data. It's a utter rip off, they could easily offer unlimited, but they don't as they can rip off their customers more by forcing metered connection, then charging stupid amounts for extra data. The router they gave is terrible, I replaced it after a week with my own kit, because it could not even keep a stable connection for more than an hour without dropping and reconnecting. soon as changed the router, I had a great signal and no drops, but ICE claims its my signal that is problem, Just for context here, I am Network Engineer who works with cell towers and radio equipment on daily basis. So when I say they router is not good, can assure you it's not. Its cheap Chinese grey label that they got there logo put on and added some custom firmware. its cheap, and poorly configured, but yet they will charge you a lot of something they maybed payed 10kr at best.... So in conclusion, as much as ICE has its problems, when they signal is working and router is not falling over and such. its fine, but remember, that the price of being with ice.net is that you will spend a lot time wondering when it will go wrong again. Like for me in middle of speaking to my father in hospital, or in middle of important business call. They are finally making new tower near me and I will have access to other company's and honestly that is my review here, If you have chance, don't go near this company as they are dishonest, ripp off and poor hardware and signal, with limited data. you should go only go for ice if you have no alternative.

Svar fra ice
11.05.2022 15:31
Hey, Dave Incredibly sorry that you have had so many problems with your router. Feel free to send us an email to [email protected] with your full name and telephone number, so that we can find a solution with you. Regards. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode erfaringer med ICE"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker å dele min erfaring så langt med ICE, kunde siden 1 april i år. Ble litt skremt av alle negative kommentarene som var her, men så langt kjenner jeg meg ikke igjen og har kun positive erfaringer å dele. Ble kunde: Bestilte abonnement da jeg kjøpte ny mobil hos POWER og allerede dagen etter var jeg flyttet over til ICE. Så gikk smertefritt og svært raskt :) Dekning: Bor i Innland fylke og ble overrasket over gode dekningen ICE har, både innendørs og ute. Ofte hatt bedre dekning fra ICE enn da jeg hadde et abonnement som brukte Telenor nett eller Telia. Kundeservice: Vært kontakt både på Mail og telefon med noen spørsmål jeg hadde og fikk raskt svar og kundeservice fremsto både hyggelig og behjelpelig. Faktura: Ikke så mye å si om, har abonnement sum i måneden og fakturaen inneholder kun denne :) Ingen overfakturering eller overraskelse på faktura. Tross for mye negativitet her, anbefaler denne kunden ICE og angrer ikke på å blitt kunde hos dem. Mvh Kay

Svar fra ice
06.05.2022 14:52
Hei, Kay! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Det du beskriver er akkurat slik et kundeforhold skal være. Det er ikke uten grunn at vi igjen har vunnet Kundeserviceprisen, så jeg setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Wifi tale"
2 syns denne omtalen er nyttig

En grunn til å bytte til Ice var å få både telefon og bredbånd av samme leverandør. Finner ut etterhvert at wifi tale,som er eneste mulighet for telefon på hytta,ikke støttes for IPhone. Trodde det var en selvfølge,ikke vært nevnt ved byttet(selvsagt),dvs det blir tilbake til Telenor for der funka det.Drit og dra.

Svar fra ice
03.05.2022 09:01
Hei, Stig Wifi-tale er en tjeneste vi har for våre privatkunder, men det er kun enkelte telefoner som støtter tjenesten. Jeg beklager ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg håper vi sees i fremtiden, så fort alle våre telefoner støtter tjenesten :-) Mvh Stine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Passer fint"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har fungert ganske bra for meg, og med Ung får jeg mye data for pengene. Også fint at man kan gi bort data til andre Ice kunder, uten å måtte være i en familie eller delt abonnement.

Svar fra ice
27.04.2022 14:32
Hei, Valerie Åh, så hyggelig å se at det fungerer bra for deg!😍 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bytte til annen leverandør med fortsatt bruk av ICE Smartrouter og utvendig antenne"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere år med svært dårlig dekning og hastighet på ICE koblingen har jeg sjekket litt nærmere hvor basestasjonene ligger. Finnsenderen.no er er bra program. Det viser seg at ICE stasjonene ligger på dobbelt avstand i forhold til f.eks. Telenor. Riktignok virker ICE sitt 450 nett på den avstanden, men med hastighet 1-2 mbit/s. Jeg prøver å teste ICE utstyret med et annet SIM kort og endrede APN settinger, uten hell. Det er vanskelig å få noen gode svar på hva problemet er - kanskje en PROXY-setting som ICE gjemmer bort? Takknemlig for tips!

Svar fra ice
27.04.2022 08:42
Hei, Amund Så utrolig kjedelig at vår sender ikke er tilstrekkelig der du bor! 😔 Vi har dessverre ingen support på bruk av vårt utstyr med andre operatører sine SIM-kort enn våre egne, så dette er vanskelig å gi deg noe godt svar på. Eneste forslag jeg har, er å dobbeltsjekke at du har skrudd av PIN-kode på kortet, slik at denne ikke sperrer for bruk. Ta kontakt med operatøren for SIM-kortet ditt og hør om det er noe de kan hjelpe deg med. Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Datamengde forsvinner altfor fort! Har abonnement på 8gb, men har på 2 uker måttet kjøpe 7 ekstra. Aner ikke hvorfor!

Svar fra ice
27.04.2022 08:42
Hei, Anne Så kjedelig at datamengden forsvinner så fort! Det kommer helt ann på hva man bruker nettet til, ut ifra hvor fort og hvor mye som blir brukt. Dersom du f.eks streamer filmer og serier, kan dette ha ett mye høyere forbruk enn vanlig surfing på VG og Facebook for eksempel. Jeg anbefaler deg å sjekke at alle apper som ikke er i bruk lukkes ordentlig, slik at ingenting kjører i bakgrunnen når du ikke bruker telefonen. Du kan også sjekke i innstillingene på telefonen din hva du bruker så mye data på. Dersom det viser seg at du har ett høyere forbruk enn hva du forventet, vil jeg også anbefale deg å heller justere opp datamengden på selve abonnementet ditt fremfor å bestille ekstra datapakker, da disse enkelt-pakkene koster mye mer enn å oppgradere abonnementet. Vi har også en tilleggstjeneste som heter Data Frihet, hvor du får 1000GB ekstra data i ice+ til kr. 99,- per mnd. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] dersom du ønsker informasjon om priser og hvilke muligheter du har. Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning!!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig dekning i Bergensområdet. Ellers så er det konkurransedyktig på pris.

Svar fra ice
27.04.2022 08:42
Hei, Vegar Dette hørtes veldig rart ut! Vi skal ha veldig god dekning der, så her vil jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] Skriv telefonummeret ditt, navnet ditt og en liten oppsummering av hva saken gjelder så skal vi finne ut av dette! Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tregt mobilnett…."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra happybytes til ice da ice kom med tilbudet på 30 gb for 299 kr men bytter etter all sannsynlighet tilbake til happybytes da de har et vanvittig mye raskere nett. Jeg har tatt speedtest hos speedtest.bet og den varierer fra 2 til 13 mbps, er jeg ekstremt heldig er den oppe i 25. happybytes hadde aldri under 120 mbps..!! Det står hos ice.no at man bør forvente mellom 60 til 350 mbps med 4g, når og hvor er det når ikke en gang midt i Fredrikstad sentrum har mer enn 25?? Ble kunde 28 februar og har tatt jevnlige tester så burde hatt god tid til å få sett noe høyere hastighet, da er det ikke kun en dårlig dag det er ræva men konstant. Litt ut i skauen får jeg ikke engang inn vg eller andre aviser som tar lite data, hvis det ikke er noe galt med mitt SIM-kort eller noe annet galt kan jeg ikke fatte og begripe at ice har kunder.. Har også testet på samme sted og på samme tid med andre med happybytes hvor resultatet som beskrevet er totalt natt og dag

Svar fra ice
19.04.2022 11:39
Hei, Martin Dette hørtes ikke helt bra ut... Kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, en liten forklaring og hvilken type telefon du bruker? Da skal vi selvfølgelig få undersøkt dette nærmere for deg! Ser frem til å høre fra deg! I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag og god påske! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice+ detter ut, må legges inn manuelt igjen."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kopi av e-post til ice: Jeg har vært kunde hos dere en stund nå. Med data frihet. Jeg er stort sett fornøyd, og hadde fortsatt å vært det hvis ice+ hadde vært til å stole på. Telefonen (prøvd flere typer) detter ut av ice+ (selvsagt uten varsel! Dere burde ihvertfallhatt en varselfunksjon på det!) Og går ikke tilbake før jeg gjør det manuelt. Selv omstart hjelper ikke. Og plutselig er data pakka i abonnementet borte! Dette skjer flere ganger daglig. Jeg har forsøkt alt kundeservice har foreslått, til og med byttet sim kort. Jeg har begynt å se på alternativer, men her i potetlandet får du ikke laste ned mer enn 100GB på full hastighet... så detter det til mindre enn dere har på data frihet. Derfor vil jeg at dette skal virke. Jeg klarer meg med 10Mb (har vel i snitt 7, men...), selv om jeg skulle ønske det var raskere! En liten digresjon: Jeg skjønnet ikke hvorfor telefoni og data i Norge skal være dårligere og he*****s mye dyrere enn i Thailand. Fri data i Thailand koster for 20Mb hastighet ca 70-80 kroner pr mnd. Og når jeg måler hastighet, er den faktisk høyere enn oppgitt hastighet. Ender vel opp med å flytte dit, men skulle ønske det var noe som virka her også inntil det skjer.

Svar fra ice
19.04.2022 11:39
Hei, Jan Jeg finner e-posten hos oss og ser at det har vært videre dialog der. Om du ønsker å tilføye noe, kan du svare tilbake på e-posten som er sendt til deg. Ønsker deg en fin dag og god påske :-) Mvh Charlotte ice.no
Hufsamor
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Skyhøyt bruddgebyr og dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt abonnement hos ice et par år. Mannen min jobber med service rundt omkring, og sliter med dårlig dekning mange steder. Vi har til slutt gått tilbake til Telenor. Og får tildelt et bruddgebyr fra ice på kr 6.000 pr abonnement, eks mva. Det er skyhøyt, dobbelt av hva andre operer med! De skjuler det litt, ved å kalle halvparten utkjøp og den andre halvparten bruddgebyr, men i realiteten sitter vi igjen med en ufattelig sum. Vi har forsøkt et par andre mobil selskaper opp gjennom tiden men har aldri opplevd tilsvarende (Det er vår egen feil kan man si, siden vi ikke nektet for den lange bindingstiden ice hadde da vi gikk over til dem.) Telenor hadde normalt bruddgebyr på 3000,- pr abonnement da vi gikk til ice fra Telenor for et par år siden

Svar fra ice
08.04.2022 11:17
Hei! Så synd at dekningen var såpass dårlig at dere så dere nødt til å bytte til Telenor. Bruddgebyret hørtes usedvanlig høyt ut! Er det bedriftsabonnement dere hadde hos oss? Send meg gjerne en e-post med hele navet ditt og nummeret det gjelder så kan vi få undersøkt at det stemmer. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tilbakeholder informasjon ved telefonsalg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Om du vurderer å bytte til Ice, så er det noe jeg på det sterkeste vil fraråde deg fra å gjøre. Fikk et "hyggelig" brev ifra Ice i dag, med en regning på nærmere 700kr. Det viste seg at jeg hadde brutt et "årsabonnement". Noe som de hadde skrevet med liten skrift i en e-post jeg hadde fått. Dette ble aldri nevnt da de solgte meg abonnementet over telefon. Jeg nevnte ettertrykkelig i telefonsamtalen at SIM-kortet skulle sendes til boadressen som var registrert i folkeregisteret. Hva gjør Ice? Jo, de sender SIM-kort til adressen jeg bodde for 8 måneder siden. Flott tenker jeg! Nei, for Ice har ikke noen planer om å sende meg ett nytt SIM-kort og utsette oppstart av abonnement. Dette må jeg rett og slett fikse selv! Ice sender meg til Narvesen, for her har de en avtale påstår de. Men etter et par besøk, så viser det seg at Narvesen ikke har noen avtale. Deretter blir jeg sendt til Elkøp. Her må jeg punge ut 200kr for et SIM-kort, noe som jeg krever at Ice skal betale. Joda, det måtte de bare akseptere. Var slettes ikke fornøyd, og da jeg fikk ny jobb for en måned siden ble jeg automatisk overført til arbeidsgivers abb. Denne overføringen fikk Ice vann i munnen av. For nå skal det ikke gås stille i gangene angående bruddgebyret. Nei! Pengene skal de ha! Jeg har aldri vært borte i et mer useriøst selskap! Måten de går fram på er så langt ute i gråsonene for hva som er etisk riktig, at jeg blir helt dårlig! Jeg skal på det sterkeste fraråde mine bekjente om å undertegne noen avtale hos denne mobiloperatøren.

Svar fra ice
08.04.2022 11:17
Hei, Håkon Dette var leit å høre! En "Årsavtale" er som navnet tilsier, en avtale på ett år. Ved å tre ut av avtalen før det har gått 12 måneder vil være et brudd på avtalen, som igjen resulterer i et bruddgebyr. Jeg ønsker å se nærmere på dette, så det er fint om du kunne sendt en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE abonnement lurer deg da du ikke får kjøpt nyttige datapakker."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du er vant til andre mobilselskap hvor du kan kjøpe store datapakker til en grei pris, så vil du bli meget skuffet over ICE. Du inngår abonnement på årsavtale. Det som gjør at ICE lurer deg, er at de ikke gir deg anledning til å kjøpe fornuftige datapakker i tillegg når du behøver mer data. Du får maks kjøpt 1 GB til 79,- eller 3 GB til 179. Dette er jo altfor små datapakker. Derfor blir du sittende med et abonnement i ett år som jeg forventer at du vil være misfornøyd med, det var vi. Jeg vil advare på det sterkeste å bytte til ICE.

Svar fra ice
06.04.2022 14:49
Hei, Jørn Synd å høre at du føler det slik! Jeg vil anbefale deg å heller oppgradere abonnementet ditt til en 50-lapp mer i måneden. Det er en rimeligere løsning i lengden hvis du til stadighet råker opp for GB. Det forutsetter at du fortsetter med "Årsavtale" som du har inngått tidligere. Selv om du er bundet opp til denne i ett år, kan du oppgradere eller nedgradere etter ønske en gang i måneden. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er sjokkert over Ice sin kundebehandling. Jeg bestilte en telefon på fredag som ble registrert på min gamle adresse, og tok minutter etter bestilling kontakt med Ice på chat som lovet å endre leveringsadressen. Dette spurte jeg om gjentatte ganger: "er det 100% sikkert at den blir levert til nåværende adresse?" ja, svarte de. Skjermbilder er tatt av hele samtalen. Når jeg ringer på mandag for å forsikre meg om at telefonen vil bli levert til nåværende adresse får jeg beskjed om at den blir levert til den gamle adressen. Til tross for å ha gjentatt korrekt adresse til flere ansatte og fått dette bekreftet flere ganger klarer de fortsatt ikke å holde det de lover og garanterer kundene sine. Jeg har nå brukt flere timer i telefon og på nett for å løse opp i deres problemer, og får i motsetning til de ikke betalt for tiden som er sløst vekk. Det er hårreisende og ikke minst totalt uakseptabelt at et selskap kan holde på slik.

Svar fra ice
06.04.2022 14:49
Hei, Maria Dette høres alt annet enn bra ut! Jeg må først å fremst beklage så mye for dette og ulempen dette har medført deg. Får du hentet den eller blir det for lang avstand til din nåværende adresse? Jeg tar gjerne en titt på dette for deg om du ønsker, og fint om du da sender en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og ditt mobilnummer. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pålitelig, hyggelig og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har over en lengre periode hatt Ice Ung (10GB) til 249,-. Vært strålende fornøyd med både dekning, hastighet og lengde data, uavhengig av om jeg har befunnet meg i Oslo, på bygda eller i London. Kom nylig over en kampanje hvor de kjørte 30GB til 299,-, og ville da endre til dette. Til tross for at jeg egentlig ikke rakk å benytte meg av tilbudet innen tidsfristen de selv hadde satt som var 31.03.22, så lot de meg likevel den 01.04.22 få benytte meg av tilbudet (På bakgrunn av at deres kundeservice hadde stengt på kvelden den 31.03, og jeg var avhengig av å komme i kontakt med disse for å få til endring av abonnement). Oppsummering: Overall bare hatt gode erfaringer med Ice fra før, men den ble nå bare styrket etter fantastisk kundeservice (fikk til og med humor servert på kjøpet av kundebehandler). Avslutningsvis vil jeg også belyse hvor praktisk og enkel app’en deres er. Utrolig oversiktlig, hvor du har full kontroll på alt innenfor abonnementet ditt + mer. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra ice
05.04.2022 14:41
Hei, Andreas For noen fantastiske tilbakemeldinger! Det gleder oss enormt å høre hvor tilfreds du er med å benytte deg av oss 😍 Ønsker deg en fin dag 😎 Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Ice men det var en stor skuffelse. De mangler wifi tale til IPhone. Dekning er heller ikke noe å skryte av, samtaler brytes/faller ut ofte, noe kundeservice også fikk erfare da de måtte ringe meg opp igjen under feilsøking. Bra kundeservice.

Svar fra ice
31.03.2022 09:44
Hei, Leo Dette var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og vi håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra til barn og unde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til to tenåringer. God pris for gode abonnement og veldig fornøyd med at det er så enkelt å fikse ting via websidene eller chat med kundeservice. Det bare virker!

Svar fra ice
31.03.2022 09:43
Hei, Mrg Så hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig bra!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker ICE i nesten 6 måneder. nylig har blitt byttet til årsavtale. hadde ikke noe forferdelig ennå. Til nå kan jeg nevne disse fordelene: God dekning i Norge og Europa, brukervennlig app, god support, mye for pengene 👌🏻

Svar fra ice
28.03.2022 15:47
Hei, Payam Åh, for en koselig tilbakemelding!🥰 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Anne R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vær smart, hold deg unna Ice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til ice bedrift. Etter dette, har vår hverdag blitt mye vanskeligere i forhold til vår kundeservice, da det ikke finnes løsning på se hvem som ringer... Da er det mye plunder med å finne tilbake til og ringe tilbake på ubesvarte anrop. I tillegg detter Hovednr ut fra ringe- loopen i hytt og pine. Hoved argument for vårt bytte var data frihet som skulle medføre at vi kunne Strømme fritt opp til 1000Gb i vårt område for der hadde ice egen dekning, så hjemmekontor og sånt ville bli en lek... Nå viser det seg at det er bare tull... Det er siste mnd trukket 1 GB av de 1000 GB så det betyr at det slett ikke er dekning via ice slik som lovet...Rein svindel med andre ord..... De siste samtaler m ice har vært preget av stor arroganse fra deres side, frekke og avvisende kommentarer og ingen ønske om å møte kunde for å løse problem... Har begynt nedtelling til bindingstid er over.... Allerede før første mnd er over...føler meg kraftig lurt, da jeg sitter med et produkt som er vesentlig dårligere enn det jeg hadde.... Og slett ikke billigere, da det de lovet, ikke holder stikk... Hadde jeg behandlet mine kunder slik hadde jeg ikke hatt en eneste kunde igjen...

Svar fra ice
28.03.2022 15:47
Hei, Anne R. M Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt, og beklager for opplevelsen du har med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Kan du sende oss en e-post med navnet ditt, bedriften abonnementene står på, mobilnummer og en liten forklaring på hva saken gjelder til [email protected]? Da er det lettere å kunne undersøke hvordan vi kan finne en best mulig løsning. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Bahram R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"total scam company"
5 syns denne omtalen er nyttig

i have 2 seperate agreement with ice at this moment. one of them i agreed to pay 99 kr extra to have ice+, with possibility of up to 1000 GB use of internet. as i pay this agreement for my daughter as present, she has had much problem to have access the net, as she gets sms to offer her extra covarage if she buys a extra package . the message is that she has used up all her available internet and she needs to buy new package. so far they cheated us for over 5500 kr in total. i have decided to take my case further against this company.dont fall for their scam.

Svar fra ice
28.03.2022 15:47
Hi, Bahram R Im very sorry that you have experienced this! Can you send us an email with the number, name and a little summary about the case to [email protected] so we can look further into this? I would really like to find out why this happens and to find a solution. Hope to hear from you! Best regard Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ICE - totally dishonest and extremely untrustworthy"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hadde ICE i 2-3 år og har alltid problemer med dem. jeg hadde den billigste abonament på 169 men de klarte å sende meg faktura mellom 300 og 450 kr hvert eneste mnd. Og en gang de sent meg en faktura som var over 790 kr, da jeg ringt dem jeg fant ut at det var pga jeg har brukt data overføring en dag. Men den dagen var jeg på ferie og klokkeslett var kl.06:15 men jeg stod ikke opp kl.06:15 da jeg hadde ferie for å bruke data. Jeg bruker aldri data på min mobil ellers.

Svar fra ice
28.03.2022 15:47
Hei, Rm Så trist å lese at du følte du hadde problemer med oss hele tiden. Vårt billigste abonnement uten binding koster 149,-, og da er både Tale, SMS, MMS og 1 GB inkludert. Også er det egne priser fra Norge til EU/EØS, alle andre land, skip og fly, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Jeg ser gjerne nærmere på fakturaene du fikk for å finne ut hvorfor de alltid var litt høyere. Da trenger jeg at du sender meg navnet ditt, telefonnummeret ditt og en liten forklaring på saken til [email protected] Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Geir A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ubrukelig og arrogante løgnhalser!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selger lover beste produktet, ingenting er noe problem. Problemer allerede ved portering, dårlig dekning og mobiltbrebånd var mer nede enn oppe!

Svar fra ice
28.03.2022 15:47
Hei, Geir A. B Dette var utrolig leit å lese! Vi ønsker selvfølgelig at alt skal fungere fra første sekund, så beklager at du ikke opplevde det. Send oss gjerne navnet ditt, telefonnummeret du ble ringt på og gjerne en forklaring på opplevelsen til [email protected] slik at vi kan ta dette internt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR