Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 24 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
717
249
97
126
468
Sorter omtaler etter
Viser av 1657 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fikk plutselig en ny, uforklarlig regning."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk plutselig en ny uforklarlig regning, i tillegg til den vanlige regningen. Fikk ingen info om denne. Transaksjonen ble automatisk stoppet fordi det overskred et satt maksimumbeløp. Fant derfor ikke ut av det før jeg fikk inkassovarsel i posten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Driver med utgående salg på områder der de ikke har dekning eller mulighet for å gi nett."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av en av Ice sine selgere som skulle selge inn bredbånd til bedriften min. Ble med på å prøve en trådløs ruter. Denne skulle jeg kunne ha med meg både i bilen, bruke hjemme eller på hytten. Det tok litt tid før jeg hadde behov for å prøve den, men når jeg gjorde det så viser det seg at den ikke engang fungerer i det området Ice ringer å selger til. Den funket ikke hjemme i huset og ikke bor jeg langt utpå landet heller. Prøvemåneden var over før jeg fikk testet dette, men jeg hadde ALDRI trodd at det ikke skulle fungere i et område Ice selv ringer til for å selge bredbånd.

Kontaktet Ice og de var egentlig ikke behjelpelig med noe som helst, ikke kunne de avslutte abonommentet før bindingen var over(et års binding) uten ekstra kostnader. Ikke kunne de gi refusjon og ingen i Ice kunne gi et svar på hvorfor de ringer til områder hvor de ikke kan tilby dekning. Faktisk så var nærmeste post for dekning ca en time unna hit hvor de ringte, og der er det heller ikke god dekning.

Har hatt et positivt syn på Ice frem til nå, men kommer ikke til å anbefale eller benytte de igjen. Verken på privat eller på bedrift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig service"

Jeg hadde delte meninger om ice før, men en hyggelig medarbeider som heter Jessica har snudd på det nå. Ice trenger å skjerpe seg litt med servicen, men hadde det ikke vært for siste kontakt hadde dette vært 2/5 og ikke 4/5.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Topp sercice"

En utmerket kundeservice som bistår og hjelper når en lurer eller har utfordringer med abonnement.
Tommel opp!

Reidar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturaene deres havner i søppelboksen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser ut til at fakturaene deres havner i søppelboksen. Vanligvis vil selskapet sende en SMS med fatkutragrunnlag og kid. Det gjør ikke ICE de sender den bare til inkasso. Da jeg selv fikk tak i Visma og betalte har det hittil gått 2 dager og nå er det helga. Ingen utgåendetelefoner. Selgeren som solgte meg pakka (3 abb) var hyggelig og forekommende. Hos Ice er det lite service og mye ansvarsfraskrivelse. Var dum nok til å bindingstid (2 år) og ublue avbrytningsgebyr. Synes dette er noe dritt. Hold dere unna.
Reidar K

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skikkelig dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etterfakturering og overfakturering i lange bane..
Lenge etter avslutta abonnement fortsette dei å sende gebyr og purringer på noko eg ikkje skal betale. Samtidig nekta dei å slette faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra. God kundeservice"

Kundeservice var fantastisk! Fikk hjelp med en gang og problemet var borte. Hadde bytta med en gang.

Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker ikke i utland!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sitter i Japan nå uten nettdekning. Ringt kundeservice for 7 gang idag da jeg blir lovet at den neste personen skal kunne løse problemet. Mine medreisende med andre selskaper får nettdekning uten problem og dette skjer helt automatisk. Elendig kundeservice! Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice 👌"

Jeg har bare positive opplevelser med Ice! Barna mine har hatt Ice i flere år, og nå har jeg kjøpt mobilt bredbånd. Aldri har jeg opplevd makan til service på kundebehandlerne deres, de har hjulpet meg gang på gang hvis det har vært noe krøll, og alltid har ting ordnet seg! Tipp topp tommel opp for Ice 😍😍👌🙈

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og til tider dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ofte lite eller ingen signal, i tillegg masse problemer rett etter overgang fra onecall, reiste utenlands og brukte mye tid på og komme meg på nett, det løste seg til slutt.

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Over en dags responstid på løpende dialog med support er ikke akkurat imponerende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Man må jo gi "cred where cred is due", og Ice overleverer på pris. Veldig fornøyd med det. Likevel etter å ha vært på nettsiden for så å kjøpe telefon hvor delbetaling var lovet, fikk jeg melding om at dette ikke var gyldig på valgte telefon (til tross for at nettsidens forside averterte med det).

Jeg kontaktet support(som skulle være åpen da klokken var 17:30 med en estimert responstid på en time), og jeg hørte fra dem dagen etterpå. Jeg responderte umiddelbart da meldingen tikket inn, men måtte igjen vente sju timer før jeg fikk svar igjen. Det er vel regelrett flaut.

Jeg fikk ikke svar på spørsmålet jeg stilte heller, som var hele poenget med samtalen (hvorfor ikke delbetaling var tilgjengelig for valgte vare).

Svar fra ice
17.09.2018 17.49
Hei Christopher,

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Knud E. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren"

Flott kundeservice, dekning og pris ! Ri Get for å bytte til ett annet abonemang , noe som ble ordnet med det samme! Fantastisk hjelpsomme og hyggelige på kundeservice 😊👍

Svar fra ice
17.09.2018 17.48
Hei Knud E. Ø

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at problemet løste seg. 😊👍

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Borgar L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hver gang jeg er på reise faller mms ut"

Hver gang jeg er på reise faller mms ut,og jeg må ringe ice for å få det inn igjen.sånn skal det ikke være,ellers ser det ut til å være et ordentlig selskap.

Svar fra ice
17.09.2018 17.46
Hei Borgar L,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Borgar! Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd Icekunde!"

Ice har bra dekning og er det billigste selskapet for meg. Mobilappen er veldig enkel og hjemmesidene oversiktelige. Kundeservice er lett og få tak i og de er meget hjelpsomme og hyggelige.
Jeg vil anbefale Ice til de som tenker på å bytte selskap. Hilsen X-telenorkunde

Svar fra ice
17.09.2018 17.44
Hei Grethe,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"kundeservice"

Får alltids hjelp med det man lurer pa, om det er nytt sim-kort eller om man har glemt pin og puk kode!

Svar fra ice
17.09.2018 17.42
Hei Marit,

Tusen takk for en super tilbakemelding. Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig oversiktelig app.. fast mnd. pris"

Lett og oppdatere abonnement selv. Ryddig oppsett. Lett og se mobildata til de andre abonnementene. chat med kundesenter.. lett, se giroer.

Svar fra ice
17.09.2018 17.40
Hei Wibecke,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Wibecke! Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"

Jeg har aldri hatt så dårlig dekning på mobilen, som etter jeg valgte Ice. Håpløst å ha E-nett 80% av tiden!

Går tilbake til Telenor, de er lynraske.

Svar fra ice
17.09.2018 17.38
Hei Hanne,

Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning i utlandet"

Håpløst dårlig dekning i utlandet. Spesielt datatrafikk. Kan stort sett bare glemme å jobbe på ASP-løsning.

Har mellomlandet 3 ganger i Amsterdam i løpet av den siste måneden. Hadde ingen dekning noen av gangene.

Måtte kontakte kundesupport i Danmark for å få liv i Ipaden. De klarte ikke å fikse det så ble ringt opp igjen av teknisk support. Brukte totalt 40 min på å få nett.

Med mindre du kun er i Norge er det bare å styre unna Ice. Har 2 telefoner den andre med Telenor. Der opplever jeg aldri noe tull i utlandet.

Svar fra ice
13.09.2018 18.02
Hei Geir,

Det er leit å høre om problemene du opplever. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder!

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Otto M. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drift feil"

Prisen er bra, men elendig drift stadig brudd og 0 dekning og nå kommer jeg heller ikke inn i banken pga tekniske driftproblemer. Dette er ikke bra...

Svar fra ice
13.09.2018 18.02
Hei Otto M. F

Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle tjenester fungerer nå som normalt. Takk for tålmodigheten!

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok kundeservice men dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ok kundeservice, men dårlig dekning. Mitt abonnement har også hatt flere fordyrende tillegg som jeg ikke var klar over, jeg bytter nå.

Svar fra ice
13.09.2018 18.02
Hei Lene,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Johan S. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Der er ofte problemer som varer for lenge"

Når det er umulig å kommunisere med firma via apper og andre relaterte medier og ber meg følge med på Facebook, noe jeg aldri vil være del av, blir det for dårlig. I ett døgn har systemet vært nede!!

Svar fra ice
13.09.2018 18.01
Hei Johan S. W

Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle våre tjenester skal fungere som normalt igjen nå. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" dersom du fortsatt opplever problemer.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Håkon L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett, dårlige vilkår"

Opplevde å dra på "Harrytur" til Sverige med ferje. Skrudde på flymodus på båten for å ikke få en spinnvill regning. Da jeg kom til Sverige var jeg 100% uten dekning frem til jeg krysset grensen over til Norge. Snakket med Ice via en Facebook på en kompis' mobil og de sa jeg manuelt måtte gjøre massevis av innstillinger - som ikke fungerte. Hadde jeg reist alene hadde jeg altså vært uten noen som helst form for kommunikasjon med omverden. Helt vanvittig i 2018! Opplever også at det er utrolig mye tregere enn Telia som jeg brukte før, ~15mb/s mot ~50mb/s med Telia for flere år siden. Dekningen er også hinsides og selv om Telenor skal være et hjelpenett for Ice ser jeg at kjæresten min, med Telenor, har både bedre dekning og raskere nett enn det jeg har selv. Hadde det ikke vært for at jobben betaler ville jeg byttet på sekundet. Det er også lite hjelp fra kundeservice utover "jeg sender deg et nytt sim-kort" når sim-kortet mitt bare er en måned gammelt.

Svar fra ice
13.09.2018 18.01
Hei Håkon L,

Dette hørtes ikke bra ut. Og slik skal det selvfølgelig ikke være!

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"

Så dårlig dekning at jeg ikke får sendt bildemeldinger. Ofte får jeg ikke inngående samtaler som er sendt fra andre.
Ringte for en stund siden og da var der en smarting som kunne fortelle at han kunne skru opp signale (???-!!!). Det virket tilsynelatende bedre i noen dager, men nå er elendigheten tilbake.

Svar fra ice
13.09.2018 18.00
Hei Berit,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder!

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"God service, og kundebehandling"

Jeg hadde et spørsmål ang. faktura, og benyttet meg av melding/chat på Facebook. Jeg fikk raskt veldig god hjelp med det jeg lurte på, og alt ble sjekket opp. I tillegg var kundebehandleren over gjennomsnittet hyggelig. Ice generelt er billig, og bra. Jeg har ikke opplevd noe negativt. Så anbefales!

Svar fra ice
13.09.2018 15.33
Hei Khl,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd minus.. 😜"

Er fornøyd med ice, generelt. 😉
Kundeservice kunne kanskje bli litt raskere til å svare. Har opplevd raskere svar hos andre operatører.. men den hjelpen jeg har fått hos kundeservice er jeg fornøyd med.👍🏻

Svar fra ice
13.09.2018 14.37
Hei Ida,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super flott dag videre😜

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no