Meny

ice omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 30 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
858
305
170
218
753
Sorter omtaler etter
Viser av 2304 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er superfornøyd med Ice. Er billigere med data frihet til 99.- og Mobil 6GB abonoment til 299.-. billigere enn det jeg hadde som var Telia X til 579.-

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra for prisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med Ice. Det eneste er at jeg merker at hastighet og dekning ikke er like stabil som noen dyrere abonnementer. Er fortsatt veldig fornøyd med hva Ice tilbyr, og jeg har god opplevelse med kundeservicen deres.

Svar fra ice
04.12.2019 21.23
Hei August,

Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester! :D Dersom du skulle oppleve noen problemer med hastighet/dekning, så ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi får feilsøkt problemet med deg. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"MMS funker nesten aldri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv etter å ha oppdatert innstillingene flere ganger, sliter jeg med å sende mms. Det er også sykt irriterende å ikke motta det folk sender til meg, til rett tidspunkt eller ikke i det hele tatt.

Svar fra ice
04.12.2019 21.23
Hei Hanne,

Vi må få sett på MMS-problemene dine nærmere! Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Veldig fornøyd. Fi tale, fri SMS, m.m. Hadde noen vært billigere med samme innhold hadde jeg vurdert det...

Svar fra ice
04.12.2019 21.22
Hei Marie,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige prisene for våre kunder, så jeg håper du forblir kunde hos oss lenge! :D

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vennlige og hjelpsomme"

Relativt lette å få tak i når man lurer på noe. Veldig behjelpelige. Føler jeg har god dekning de fleste steder. Får mye for pengene og med data roll-over går jeg ekstremt sjeldent tom for data, så når hjemmenettet er tregt bruker jeg ofte mobildata i stedet som ofte fungerer bedre.

Svar fra ice
04.12.2019 21.22
Hei Marte,

Så fint å høre at du er fornøyd med å være ice-kunde! :-D Ingenting er bedre enn fornøyde kunder. Jeg håper du forblir kunde hos oss lenge, Marte!

Ha en fin dag videre.

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vurdere du ICE?..."
1 syns denne omtalen er nyttig

... Det hadde ikke jeg gjort om jeg hadde vist hvor dårlig ICE er!.. Ice fortjener ikke en stjerne en gang... hatt ice i 2 dager, allerede misfornøyd første dagen. Hadde Talkmore, med dekning der man trenger å ha dekning. Å der jeg alltid har hatt dekning med Talkmore har jeg ikke dekning med ice. Med ice har jeg mer E og H nett enn 4g... får nesten ikke ringt heller pga dårlig dekning. Nei nei nei...Ice er lureri...

Svar fra ice
04.12.2019 21.22
Hei Tine,

Så leit at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på saken for deg. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice mms er totalt ubrukelig!"

Etter utenlandsopphold går mms og data innstillingene rett i vranglås. Samme problem hver gang. Sinnssykt irriterende. Stiller apn innstillingene inn på nytt, men det tar ikke lang tid før de er skiftet tilbake til dritt modus. At kundeservice påstår at det er telefonen eller sim-kortet som er ødelagt gjør det hele dobbelt irriterende. Ja, og dårlig nett spesielt innendørs. STYR UNNA!

Svar fra ice
28.11.2019 22.40
Hei Stein,

Så leit å høre at du har opplever problemer med MMS og mobildata. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt så dårlig nett, fungerer bra frem til kl 6 på kvelden, etter det er det helt håpløst frem til kl 11. med en pris på 800 pr mnd så er dette alt for dårlig, å med en bindetid på 1 år av gangen har man ikke mulighet til å skifte operatør, sitter med irritasjon hver eneste kveld😠😠😠

Svar fra ice
28.11.2019 22.39
Hei Åge,

Så leit å høre at du har opplever problemer med dekningen din. :-( Slik skal det naturligvis ikke være!

Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Mye å ta tak i"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, hopper mellom disse stasjonene, ingen datapakke i USA, kan bytte mellom "g", h+ og 4g, selv i store byer.

Svar fra ice
28.11.2019 22.38
Hei Jørgen,

Så leit å høre at du opplever slike problemer med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig selskap"

Hei, har kjøpt en mobil med abonnement. Samsung s8, den hadde nettverks problemer. Etter flere klager på tlf, fikk jeg beskjed om å redigere innstillinger, senere unnskyldte ice seg med at det var problem med basestasjonen i mitt område, i en periode. Jeg fikk kompensasjon i flere ganger men tlf fungerte ikke, dekningen var aldri der! Så når verkstedet skal fikse problemene på mobilen skal de overprise tjenesten og prøve å presse kunden til å bare gi fra seg mobilen som er nedbetalt! BARE FOR Å SELGE DEN VIDERE TIL NESTE TOSK(KUNDE)DEG.

Svar fra ice
28.11.2019 22.38
Hei Birger,

Dette hørtes veldig merkelig ut. Slik skal det naturigvis ikke være. :-(

Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med Ice"

Vi har nå hatt Ice i 2 - 3 år her i familien, til sammen 5 telefoner og er veldig fornøyd. Kjempe pris som ingen er under, god dekning der vi vanligvis ferdes, og veldig hyggelig kundeservice som alltid har hjulpet oss på et øyeblikk

Svar fra ice
26.11.2019 13.56
Hei Rune L,

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte. Jeg håper du og dine er fornøyde kunder hos oss i en lang tid fremover! :D

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyde VS Aldri fornøyde"

Jeg er veldig fornøyd med ICE men samboer min er i krig med dem. Hun får alltid for høye regninger og ektra som hun ikke har brukt. Litt rart synes jeg men bør være noe feil bak der. Mens jeg og datter er veldig fornøyd med ICE:)

Svar fra ice
26.11.2019 15.19
Hei Adam,

Så godt å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D

Jeg vil veldig gjerne ta en titt på fakturaene til samboeren din, for å se hva som er grunnen til de høye fakturaene hennes. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte ny telefon i slutten av sommeren og kjøpte med Ice abonnement (da jeg hadde Telia fra før, som jeg savner noe inderlig) fordi da skulle det bli lettere å flytte til Ice bedrift. Endte med regning på 2000 kr for avtalebrudd da jeg byttet fra Ice privat til Ice bedrift. Ice bedrift kunne ikke gjøre noe da det var fra Ice privat og Ice privat kunne bare flytte fakturaen bittelitt frem i tid. Så nå må jeg betale dyr regning i tillegg til at jeg har dyrere abonnement nå hos bedrift enn det jeg hadde privat. Dårlig service. Hadde jeg ikke hatt bedriftsabonnement hadde jeg bytta for lengst og aldri sett meg tilbake. Mer en nok problemer med mobildata og signaler er det og. Frister å heller ta i bruk privat abonnement og gå tilbake til Telia. Værre service har jeg aldri fått. Anbefales ikke av meg. (Ice bedrift skal få et lite + for å være mye hyggeligere, prøvende og behjelpende enn deres "andre avdeling" Ice privat.)

Svar fra ice
28.11.2019 22.13
Hei Christopher,

Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilnettet til Ice er alt for tregt, og har dårlig dekning. Ekstrapakkene med data er dyre og lite fleksible, finnes heller ingen mulighet for fri data i en gitt periode. Prøvde å bytte til Phonero, men da krevde de 6000 per telefon, 3000 mer enn det som er vanlig og det Phonero tilbød seg å dekke. Alt i alt ikke fornøyd her, og kommer til å bytte så fort bindingstiden går ut.

Svar fra ice
28.11.2019 22.13
Hei Magnus,

Så trist å høre at du ikke er fornøyd med oss. :-(

Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningen holder ikke mål"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vil bare anbefale ICE til noen som konstant er på WiFi. Med en gang jeg beveger meg hjemmefra så mister jeg 4G, eller LTE som ICE kaller det. I Oslo sentrum opplevde jeg på kort tid å miste tilgangen til Spotify - ikke få vist billetten min på trikken - ikke få handlet med Vipps. Da hjelper det ikke at jeg sparer noen kroner på abonnementet i mnd.

Svar fra ice
24.11.2019 20.49
Hei Øystein,

Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. I Oslo generelt skal vi ha meget god 4G-dekning, så dette hørtes merkelig ut. :O Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at Komplett Mobil ble tatt over av Ice, sliter vi ofte med dårlig dekning her vi bor, så blir absolutt vurdert leverandørskifte ;((

Svar fra ice
20.11.2019 15.17
Hei Kjell,

Dette hørtes ikke bra ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg ta en nærmere titt på dette for deg. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsforhold og kundeservice."

Her svinger det i dekning, mange samtaler for og få rettet div. som oppstår. Eksempel, de siste 4 samtalene dreide seg om å rett opp passordet på min side.

Svar fra ice
20.11.2019 15.17
Hei Kjell,

Så leit å høre at du har opplevd slike problemer. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettverk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt å klaget masse. Har nedlasting på 0,5 et forferdelig dårlig nettverk. Og hvis man ringer inn blir man prioritert når man sitter på tlf, da stiger nedlastingen til 20-22 for at man skal bli fornøyd. En halvtime etterpå er nettet like tregt. Ringte inn 3 ganger i løpet av 3 timer, skjedde samme alle gangene. Klagde og ville ha tilbake pengene, da kunne jeg få gratis en mnd. Hva hjelper det å gi bort gratis noe som ikke virker. Så dårlig vare, dårlig kundebehandling, dårlig alt!!! Styr unna Ice!!

Svar fra ice
20.11.2019 15.17
Hei Rune R,

Jeg kan bekrefte at vi ikke øker, for så å skru ned hastigheten din på denne måten. Dersom dette gjelder Mobilt Bredbånd, virker det som at routeren din mest sannsynlig hopper mellom flere sendere, eller flere frekvensbånd. Dette kan vi hjelpe deg med.

Send meg en e-post til bytt.no@ice.no slik at vi får sett nærmere på dette! :-)

Ha en fin dag videre.

Mvh. Julia
ice.no
Anne M. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler ikke ice"

Dårlig kundeservice. Holder ikke forventningene. Har ikke vært i nærheten av så dårlig abonnement og kundeservice!!!

Svar fra ice
20.11.2019 15.17
Hei Anne M. B,

Trist å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice. :-( Slik ønsker vi ikke at det skal være!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rett og slett NEI"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kunde hos KomplettMobil da Ice overtok KomplettMobil sine kunder. Da begynte jeg plages med FaceTime - fikk ikke aktivere tjenesten og den fungerte ikke 1 eller 2 uker. I forhold til KomplettMobil er det veldig dårlig dekning der jeg ikke hadde problemer før. Signal detter ut av og til og jeg var mange ganger uten dekning for 10 - 20 mintutter. Data hastighet varieres og jeg ofte hadde problemer med å surfe ved 1 eller 2 streker på signal (iPhone X). Når jeg er i 3G dekning får heller ikke åpne en nettside. Som skrevet øverst, alle problemer kom etter bytte fra Komplett til Ice. Jeg har abonnement FRI med 15GB (dette hadde jeg hos Komplett også) som koster KR 20,- mer enn jeg betalte til Komplett for en perfekt fungerende i forhold til dette.

Svar fra ice
20.11.2019 15.16
Hei Thomas,

Dette må vi få undersøkt nærmere. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg ta en titt på dette for deg.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke ønsket som bedriftskunde"

Dårlig vurderingsevne på økonomiavdelingen. Klarer og si vi er uønsket som bedriftskunde ene og alene fordi selskapet vårt er nytt.. Ingen betalingsanmerkninger eller noen form for brokete fortid verken privat eller i bedrift.

Svar fra ice
20.11.2019 15.16
Hei Thomas,

Dette må jeg få sett nærmere på for deg. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen.

Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
Ann K. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning, og de tar seg betalt for ting som ikke er riktig."

Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.

Svar fra ice
20.11.2019 10.02
Hei Ann K. N,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Irritert-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Firkanta kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen til ICE er mer opptatt av hva DE har rett til, enn å vise smidighet og fleksibilitet. Definitivt ikke en positiv opplevelse.

Svar fra ice
14.11.2019 20.01
Hei,

Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. :-( Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse a situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare tjene penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.

Svar fra ice
20.11.2019 15.15
Hei Anita,

Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-(

I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse.

Jeg håper dette var oppklarende!

Ha en fin dag videre.

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og veldig hjelpsom!"

Uansett problemet er servicefolkene veldig god og rask til å hjelpe. Selv folk med lite forståelse for denne moderne kommunikasjonen får dem med mye tålmodighet på rett vei.

Svar fra ice
14.11.2019 20.00
Hei Frank D,

Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! :-D Våre kundebehandlere er helt fantastiske, og det er ikke uten grunn at vi vant prisen for Norges beste kundeservice i fjor! :-)

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR