Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
975
353
224
322
1132
Sorter omtaler etter
Viser av 3006 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"imå tenke første"

Hei, 1.- I oktober bestemmer teknikerne at de ikke kan gjøre noe med ruterforbindelsen, at de returnerer den og at ingenting skjer. Inntil der uten problemer De ber meg returnere ruteren til adressen de nevner: Jeg legger ved en melding mottatt. 2.- Etter instruksjonene returnerer jeg ruteren 3. Dager senere kontakter de meg veldig uhøflig og ropende og forteller meg at jeg ikke skulle ha returnert den og at jeg sendte en billett for å ha sendt den. Jeg forteller deg at det ikke er min feil å måtte betale for å returnere den, og nå må jeg begrunne at jeg har sendt den. Jeg måtte betale for forsendelsen og jeg ble ikke advart om at jeg måtte sende noen billetter. DET ER IKKE MIN FEIL, JEG FØLG BARE ICES INSTRUKSJONER, IKKE ENDRE INSTRUKSJONENE DINE OG KLAND MEG. 4.- Det viser seg at jeg går til banken min i oktober og alt er i orden, det fremstår som en kansellert kontrakt. 5.- Så ringer de meg og forteller at ruteren ikke har kommet og at jeg må betale for desember, januar og februar. Det er rart at de ikke ber meg betale for ruteren, men fortsette å betale de månedlige regningene. Alle veldig mistenkelige. 6.- Jeg vil gjerne fortelle deg at i stedet for å belaste meg prisen på ruteren som aldri kom, belaster de meg tre ekstra regninger, hvis kontrakten er sluttført i oktober. JEG FIKK IKKE NOE KONSEKENT SVAR PÅ DETTE KAOSET. 7.- Til i dag fortsetter de å sende meg meldinger om min forpliktelse til å betale regninger siden desember og de kommenterer ikke ruteren. ALLE VELDIG MISTISKE. 8. Grunnen til å heve kontrakten var fordi de selv ikke var i stand til å gi meg sine tjenester, det er ikke min feil at enhetene deres ikke fungerer. De kan ikke straffe meg ved å fortsette å betale 3 regninger på 600kr hver. Dette er et ran. I tillegg, hvis du kansellerer kontrakten en gang, da det er mulig at du gjenåpner en annen uten eierens tillatelse, betyr dette at de forfalsker signaturen og bruker dataene til personene feil. en svært alvorlig forbrytelse på kriminelt nivå. På forbrukerlovnivå er alt dette tull. 9.- Jeg er opprørt over at de sender meg tekstmeldinger mens jeg jobber, jeg er opprørt over at de fortsatt sender meg regninger for å betale for noe som ikke finnes. 10.- Det verste er at de vet at de har makt over deg og at ingen vil stå på listen over misligholdere og det er derfor de gjør som de vil med folk i dette landet. 11. Sannheten er at jeg føler meg lurt, jeg føler meg presset og tvunget. Og det verste er at argumentene de bruker er totalt ulovlige og ikke overholder noen lovbestemmelser i markedslover, forbruk eller noen tjenestekontrakt. Dette kan ikke skje i Norge, hva om jeg var en eldre person, syk, med funksjonshemming? Hvor mange mennesker som er ofre for disse telefonselskapene som utvider sine sener til kontoene våre og manipulerer og stjeler uten oss, vi kan ikke gjøre noe fordi de har oss i håndflaten. Vi er forsvarsløse, de har alle våre data, de åpner og lukker kontrakter, de sender fakturaer på hva de vil, de roper på deg på telefonen, de plager deg med SMS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dekning og lyd"

Dekning og lyd og dårlig kundeservice.Etter bytte fra annen leverandør til Ice. ble det vanskelig med synkronisering av produkter og casting. Mobildata detter ut når jeg beveger meg i bilen eller sykkel, maps eller google på arbeidsplassen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt"

Kjøpte et mobilt brebåndsabonnement og var svært nøye med hva jeg skulle få. Etter utallige samtaler med kundeservice når jeg ikke fikk internett oppe å stå, viste det seg at jeg hadde blitt lurt. Jeg skulle få kansellere abonnementet fordi de skjønte at jeg var blitt lurt av deres egen selger, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Et forferdelig selskap. De setter deg på vent når de er lei av å prate med deg.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37
Hei, Hilde Dette var leit å høres. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Tor M. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Kjøpt telefon bundet til ICE som ikke er støttet av ICE!"

Kjøpte Pixel 7 PRO bundet til ICE hos elkjøp. Det viser seg at denne telefonen ikke er støttet hos ICE så man får ikke VoWIFI f.eks, noe jeg ofte benytter da det er steder hvor mobildekningen er svært dårlig. Skuffende av ICE og skuffende av Elkjøp som selger to produkter sammen/med binding - som ikke passer sammen. I tillegg sendte ICE sim kortet til en gammel adresse, selv om telefonen ble bestilt og levert til rett adresse igjennom elkjøp. Dekningen er også mye dårligere, merker spesielt at samtaler faller ut når jeg kjører bil (Rogaland/Agder regionen). Men for all del, det er da i det minste bra at noen prøver å konkurrere mot Telia og Telenor - for å ta det eneste positive.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37
Hei, Tor Dette var leit å høre. Send oss en henvendelse til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"WiFi tale ikke tilgjengelig med Apple enheter"

Jeg var Vipps mobil kunde. Ice var det som ble tilbudt da Vipps stoppet deres mobil tjeneste. Jeg er Apple bruker og har flere enheter som fungerer sømløst mellom enhetene. Til nå. Ice støtter ikke WiFi tale på Apple sine produkter, så FaceTime med min iPad eller MacBook fungerer ikke nå med ice. Dette liker jeg dårlig og det gjør dagen vanskeligere i min situasjon. Må bytte operatør om dette ikke ordnes raskt. Skulle visst om dette før operatør bytte.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37
Hei, Arnfinn Det stemmer at vi ennå ikke har fått på plass en avtale med Apple når det gjelder Wifi Tale, og det beklager vi. Vi jobber med saken, men per dags dato har vi ingen informasjon om når dette vil være på plass, dessverre. Mvh. Anne ice.no
Lucian L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"

Jeg bor mellom larvik sandefjord og nettet jeg har hjemme er alltid 1strek eller ingen det hjelper ikke å ha bra tilbud til mobil hvis nettet er så dritt at man ikke kan bruke det til de som skal ha eller tenker å få seg ice sjekk et deknings kart først og ta det kun om området ditt har best dekning fordi god dekning som de mener å ha der jeg bor betyr null dekning 90% av tiden

Svar fra ice
06.02.2023 09:37
Hei, Lucian. Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vi setter også pris på din tilbakemelding angående dekningskartet. E-posten du kan kontakte oss på er: [email protected] MVH Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Kan bli bedre på kundeservice"

De er helt ok, stort sett stabilt, men liten rekkevidde i huset. Det er umulig å vite når mobilt bredbånd blir fylt opp. Det er jo et mnd abonnement med Ninni gstid, så da bør det være, sånn som Telia hvor man tydlig kan se når det blir fylt opp igjen. Chatten bør kunne vare noen timer lengre enn tlf og bør være tilgjengelig om søndager Møter litt sånn avvisende service folk på tlf og ikke alltid så ivrig etter å finne en løsning får kunden

Svar fra ice
06.02.2023 09:34
Hei Limt! Ditt mobile bredbånd blir fyllt opp den 1 hver måned og om du ønsker å følge få en oversikt over forbruket kan du opprette en min side bruker og følge dette der. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundervice dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal føle det, vi skal ta dette videre. Mvh Stine Ice.no
Sverre A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bryter løfter og har senket servicegraden betydelig."

God service når vi tegnet abonnement, men nå er det bånn i bøtta. Ustabile dekningsforhold med hyppig bortfall av ICE+, (Nesøya i Asker). Blir stadig dyttet ned på EDGE (!) og Telia sitt nett, og igjen er det problemer med innkommende anrop på den ene av to telefoner! Tenk deg om før du undertegner avtale med ICE.

Svar fra ice
13.01.2023 10:28
Hei, Sverre. Så leit at dere opplever disse problemene! Send gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, om du ønsker at vi skal feilsøke dette med deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice Ung 16GB"

Gunstig pris og god kundeservice. Det som trekker fryktelig mye ned er den sinnsykt dårlige dekningen utenfor alt som kan kalles sentrum, men beveger meg relativt sjelden der, så for meg har det ikke veldig mye å si. Bor du sentralt kan ice trygt anbefales!

Svar fra ice
13.01.2023 10:28
Hei, S 😊 Det var veldig hyggelig tilbakemelding! De neste 5 årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å forbedre dekningen kraftig mange steder. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel fra ende til annen! Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svindel fra ende til annen! Ble ringt av selger som lovet gull og grønne skoger på ice bedrift. Bandt meg til 24mnd for så å finne ut etter noen måneder at det ikke var hold i noe av det selger hadde sagt. Klaget til brukerklagenemnda som ikke ga medhold fordi det var sagt muntlig av selger. Gleder meg til bindingstiden er ute! Aldri mer Ice!!

Svar fra ice
10.01.2023 09:04
Hei Glenn S Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Du må gjenre sende oss en e-post på [email protected] med en god forklaring av din sak så vi kan få tatt en titt på den og funnet en løsning for deg. Mvh Stine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst og elendig piss!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Svarer ikke på henvendelser. Dekning i Stavanger/Kristiansand er som sirup. 2 streker og treg surfing. Får da lite for pengene. Anbefaler ikke Ice+! Nylig sagt opp selv og går over til andre.

Svar fra ice
09.01.2023 07:48
Hei Leiv J Så leit å høre at du har hatt en slik oppevelse med oss, det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal oppleve. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Stine
Jan O. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE nettbutikk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei Jeg kjøpte en Samsung Galaxy Xcover 5 med abonnement som jeg fikk den 29.12.22 satte inn Sim kort for å sette opp telefonen, det gikk ikke da jeg får beskjed om å kontakte administrator, da skjønte jeg ingenting, begynte derfor på nytt og fikk den samme beskjeden igjen, trykket da på vis detaljer og da kom det frem at Bergen Kommune står som administrator på telefonen. På fredag den 30.12.22 tok jeg kontakt med ICE, de satte meg over til dere slik jeg forsto det, den jeg snakket med skulle opprette sak på dette, og at jeg skulle følge med på mailen min. Ikke hørt noe ennå på mandag 02.01.23 tok derfor kontakt igjen, fikk da beskjed av han jeg snakket med at han skulle se på saken og at jeg skulle følge med på mailen min. I dag tirsdag 03.01.23 har jeg fortsatt ikke hørt noe, må jo si at det er litt spesielt at dette ikke kan løses på kort tid. Denne telefonen skal da sikkert Bergen Kommune egentlig ha, og hvor vanskelig kan det være og sende meg en ny mobiltelefon og sende meg returlapp på mail, så jeg får sendt den jeg har fått i retur. Alle kan gjøre en feil, men man må rette opp i de feil man gjør og dette burde være en enkel sak og ordne opp i. Her er svaret: Ser vi har opprettet en sak på dette til leder tidligere. Vi må bare beklage dette med telefonen. Det kan se ut til at vi er nødt til å ta denne telefonen i retur. Sender informasjon om angrerett under, returlapp og angreskjema ligger vedlagt. For at vi skal kunne utføre behandlingen av din angrerettforespørsel, er det viktig at varen du sender inn leveres inn slik den ble levert til deg. Dette innebærer at: - Kodelås / mønsterlås / passord er fjernet - Telefonen MÅ være deaktivert fra brukerkontoer som f.eks. Apple-ID og iCloud (Apple), KIES (Samsung) osv. Varer som er låst med personlig konto VIL bli returnert til deg. - Varen sendes inn med komplett salgspakke. Det vil si at alt tilbehør må sendes med. Ferdig utfylt angrerettskjema må sendes med varen. For sikkerhets skyld anbefaler vi at du sender varen som servicepakke/norgespakke, og tar vare på sporingsinformasjonen du får fra posten. Når den er behandlet på angrerett vil du få pengene tilbake og du kan legge inn en ny bestilling om ønskelig. Sim kortet skal ikke sendes i retur, det kan du beholde. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Kundeservice ICE nettbutikk Ønsker deg en fin dag videre. Hei Det vil si at det koster meg både penger, må kjøre for å levere den på posten og ikke minst tid på at dere har begått en feil, og dere retter ikke opp i feilen dere har begått en gang. Jeg har betalt for en vare som ikke fungerer og dere klarer ikke engang å sende en ny, men jeg må legge inn en ny bestilling. Dette er er den dårligste kundeservice jeg noen gang har fått, dette er lavmål. Presiserer at dette gjelder Nettbutikken som styres av Modino AS Konklusjon er at jeg sitter igjen med et Sim kort jeg ikke får brukt, da jeg pr. nå har arbeids telefon. Jeg har også mobilt brebånd fra ICE som jeg har vært fornøyd med. Men etter dette så tror jeg at jeg kommer til si opp alle mine abonnement hos ICE. Jan Olav

Svar fra ice
09.01.2023 07:48
Hei Jan olav Dette var veldig trist å lese, skjønner veldig godt at du er frustrert når du blir sittende uten telefon. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sett på saken din og finne en løsning for deg fortest mulig. Mvh Stine
Ragnar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning på Lifjell"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke ringt og ikke tatt i mot samtaler. Det er det fine med Ice. En får tatt livet med ro på fjellet med Ice.

Svar fra ice
04.01.2023 10:18
Hei, Ragnar S Det er leit å høre at du opplever problemer på fjellet. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt latterlig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til ice fra Telia og er overrasket over hvor dårlig abonnementet er. 10 minutter etter å ha byttet sim-kort begynte telefonen å si at jeg er koblet til internasjonal roaming (fortsatt i Norge) og sa at jeg ville bli trukket ekstra hvis jeg aktiverte mobildata. Etter dette ble jeg ikke koblet på "Norge" før jeg kom inn i sentrum i byen der jeg var. Etter dette har jeg hatt dekning kun 50% av tiden jeg har vært koblet på. I tillegg tilbyr de ikke 5G andre steder enn midt i Oslo. Jeg ville anbefalt å styre unna ice og kalt det en nedgradering fra alle andre abonnementer jeg har hatt. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice angående førstnevnte sak ble jeg koblet til med er menneske i 2 sekunder flr de stengte samtalen.

Svar fra ice
04.01.2023 10:18
Hei, August Her høres det ut som det er noe feil et sted. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er galt. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice burde ha hadd 0.5GB data da har jeg vert kunde der videre."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice har vert greie men jeg savner ett abbonent på 0.5GB hos dem da jeg har wifi og bruker ubetydelig med data på mobildata.

Svar fra ice
26.12.2022 13:15
Hei, Hans Det er godt høre at du var fornøyd med oss, selvom vi ikke har et abonnement som passer helt for deg. Blir det aktuelt, er du selvfølgelig velkommen til å bli ice-kunde igjen senere. Vi takker for tilbakemeldingen, og vi ønsker deg en god jul! Mvh Jonas ice.no
Tormod A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder til mitt private bruk"

Sjelden problemer og jeg klarer meg med det abonnentet siden jeg har firmatelefon ved siden av. Får ganske rask hjelp hos kundeservice hos Ice. Til og med i utlandet.

Svar fra ice
16.12.2022 11:50
Hei, Tormod. Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god førjulstid 🤶 Mvh. Rebekka ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Er det mulig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.

Svar fra ice
16.12.2022 11:50
Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales"

Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no
Eskild N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra"

Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Noe ustabilt."

Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected] Mvh Julie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sender faktur uten å ha vært kunde hos dem!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har sperret abonnement i november. Jeg ringte til kunde senter for å høre om det kommer en faktura for prøve perioden som jeg hadde (1kr per måned som de hadde kompanje). Hun sier at jeg ikke får noe faktura. 2 dager seinere får jeg faktur som gjelder også desember som jeg ikke er kunde lenge.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Hikmati Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, anbefaler jeg at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Julie
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"För dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kostar alldeles för mycket och mobildata går fruktansvärt sakta, kommer faktiskt aldrig rekommendera Ice, varken till mobilabonnemang eller mobilt bredband.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Elenor Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen og prisen. Jeg håper at du har vært i kontakt med kundeservice for hjelp. Dersom du ikke har vært i kontakt, kan du sende oss en e-post til [email protected] Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer i gi blaffen denne operatøren.Ikke oversikt på faktura på min side ."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning plutselig Internett ikke fungerer Ingen oversikt på fakturaene i min side.Ikke mulig opne fakturaene på nettbanken osv osv... Denne ryker snart til annet operatør

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Aaa Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Jeg anbefaler deg å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Du kan kontakte oss på [email protected] Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"

Fungerer bra, men ser at mobilnett dekning ikke er like bra som hos telenor i de områdene jeg er

Svar fra ice
13.12.2022 14:55
Hei, Rolf. Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi bruker Telia sitt nettverk der vi ikke har bygd ut eget. Som du skriver kan det alikevel være noen steder der Telenor har bedre dekning og omvendt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål om dekning eller trenger hjelp 😊 Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fullstendig kaos.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?

Svar fra ice
09.12.2022 13:53
Hei! Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være. Anbefaler deg å sende en epost [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på saken din og finne en god løsning. Mvh Stine Ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR