Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vørt kunde i 2 måneder og betalt 399 i måneden og brukt 3gb, planen var å gå ned til 7 gb og bruke de 98 gb over tid. men de la ned så eg har i realiteten betalt 266 kr pr gb. de forstod det i kundeservicen men kunne ikke gi rabatt eller noen andre goder fodi eg hadde jo brukt det, og så sender de varsel færste dag i måneden slik at alle må betale for 1 måned ekstra. vipps legger ikke ned over natta,,har nok planlagt det lenge og de burde gitt beskjed med mer en 1 måneds varsel. men er jo dnb som er eiere, og de er jo ikke kjent for å vøre kundevennlige.
Hei! Vi forstår at mange har spart opp data og satt pris på dette, og skjønner at det er kjedelig at den oppsparte dataen ikke blir med videre - men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil. Som kunde hos ice vil du få en god velkomstpakke som forhåpentligvis kan kompensere for dette. Velkomstpakken inkluderer: - Kostnadsfritt abonnement fra overføringen i januar og ut februar - Dobbel data til og med juli Når det gjelder varsel er dette sendt ut 30 dager før - som er det som er fristen i følge vilkårene. For mer informasjon om overgangen kan du sjekke ut denne siden: vipps.no/hjelp/mobilapponnement/overgangen-til-ice/hva-skjer-med-mitt-kundeforhold /Lisa
Utrolig trist att dere sperrer tlf og gjør det umulig for oss og ringe kundeservice også leser også det er flere av oss føler meg lurt vært kunde lenge komisk dere kan holde en tlf sperret for innkommende i 2 uker så betaler jeg så får jeg bare 2 uker med mobil ? Så kommer den neste faste betalingen å det er som regel samme dato men nå har da jeg sittet uten tlf i 14 dager det spiller ingen rolle dem skal ha penga dine styr unna har også lagt merke til att du må betale for hele den mnd likevell om du ikke har fått brukt tlf din for og så få trekk samme dato så den dagen med sperret utgående anrop betaler du å for 😂 da er det bedre med kontant kort noe jeg byttet fra 😂
Hei. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi ønsker gjerne å kunne ta det med videre for å forbedre oss. Ettersom vi ikke kan se på enkeltsaker her, kan du gjerne ta kontakt med kundesenteret på chat via hjemmesiden vår: https://vipps.no/kontakt-oss/ slik at vi kan melde videre. /VippsElisabeth
Evig rollover, enkelt å gå opp og ned i GB/mnd, god dekning, høy fart, to gratis datasim - et for å ha på hytta og ett i bilen.
Hei Terje! Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med Vipps Mobil, tusen takk for den gode anmeldelsen :) /VippsMarthe
Jeg er veldig førnøyd med vipps-mobil abonnement. Veldig bra dekning I norge og veldig bra dekning I utlandet jeg var i England manchester der var det veldig bra 4 g dekning veldig førnøyd
Hei Osman! Tusen takk for fin tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med Vipps Mobil :) /VippsMarthe
Det beste med vipps mobil er at du får evig rollover. Det er for eksempel perfekt å ta med seg oppsparte GB på sommerferie.
Takk for god tilbakemelding! /VippsLene
Ble tidlig kunde hos vipps mobil og er kjempe fornøyd. Bruker mye data og har fått inntrykk av at eg får mykje for pengene.
Hei! Tusen takk for superfin tilbakemelding :-) /VippsFrida
Fungerer veldig greit, bare synd dere ikke tilbyr fri data.
Hei Remi! Takk for hyggelig anmeldelse :) /VippsTonje