Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som sakt så har det programoppsettet jeg liker å se på.
Hei Per! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du liker programoppsette vårt. Dette setter vi veldig pris på :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
God service. Fått god hjelp både på telefon og besøk av en servicemann
Hei Karin. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Flott å høre at du er fornøyd :)
Jeg er en eldre dame som synes den digitale virkeligheten er vanskelig. Når TV'en ikke virker, er jeg ganske hjelpeløs. Viasat har ved to anledninger virkelig imponert meg! De hyggelige, unge mennene jeg har fått kontakt med på kundeservice, har møtt meg med forståelse og tålmodighet. Sammen har vi løst problemene :-)
Hei Inger! Så godt å høre at du fornøyd med hjelpen du har fått, og at dere har løst dette sammen :) Vi bringer tilbakemeldingen din videre!
Min mor strever med å få fram sine programmer. Veldig ofte (opp til flere ganger om dagen) er det umulig å få slått på decoderen. Batterier er sjekket gang på gang i fjernkontrollen. Jeg må stadig hjelpe henne og det er ikke uvanlig at meldingen om første installasjon kommer og alt må gås gjennom på nytt. Har snakket med kundeservice. Ingen av rådene hjelper. Jeg bor i samme hus og har ingen problemer med Canal Digital boksen min. Tenker jeg hjelper mor å si opp Viasat.
Hei Britt! Kan du sende oss en Epost med kundeinformasjonen til din mor, så kan vi se nærmere på saken og finne en løsning på problemet. Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
Betaler 720 kr. i månden uten at viaplay funker på ukesvis. Er vi dumme som satser på viasat?
Hei Anne. Kan du sende oss en epost så vi kan se nærmere på saken din og hjelpe deg på best mulig måte?
Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.
Hei Oddvar. Vi ønsker å utvikle våre produkter og jobber stadig med dette. Vi har nå fått to nye TV-produsenter som støtter CAM i år, men har dessverre ikke fått noen avtale med Oyster. Vi håper dette er noe som vil komme i fremtiden, og når det eventuelt skulle komme vil det bli annonsert på vår hjemmeside.
Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.
Hei Arnt. Takk så mye for den detaljerte tilbakemeldingen! Nå skal jeg ikke si at jeg har fullt med innsikt på hvordan det var da du sa opp avtalen, men det er leit å høre at det var en negativ opplevelse for deg å si opp. Vi jobber konstant med å forbedre produktet vårt og servicen vi yter så en hver tilbakemelding er gull verdt! Håper vi kan få deg tilbake som kunde ved en senere anledning :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice