Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.
Hei Oddvar. Vi ønsker å utvikle våre produkter og jobber stadig med dette. Vi har nå fått to nye TV-produsenter som støtter CAM i år, men har dessverre ikke fått noen avtale med Oyster. Vi håper dette er noe som vil komme i fremtiden, og når det eventuelt skulle komme vil det bli annonsert på vår hjemmeside.
Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.
Hei Arnt. Takk så mye for den detaljerte tilbakemeldingen! Nå skal jeg ikke si at jeg har fullt med innsikt på hvordan det var da du sa opp avtalen, men det er leit å høre at det var en negativ opplevelse for deg å si opp. Vi jobber konstant med å forbedre produktet vårt og servicen vi yter så en hver tilbakemelding er gull verdt! Håper vi kan få deg tilbake som kunde ved en senere anledning :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
Nå betaler jeg 720 kr. i måneden og det blir for dyrt. Blir nok til at jeg avslutter abonnementet.
Hei Cathrine! Vi hjelper deg gjerne med å finne en pakke som er gunstigere. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 95 28 28 eller på chat for en uforpliktende prat :) Vennlig hilsen, Viasat Kundeservice
Har vært Viasat Total kunde i mange år. De har de beste Sports-rettighetene på markedet og svært god kundeservice. Hvis du vurderer forskjellige parabol-tilbydere er Viasat i den øverste klassen. Anbefales.
Hei Alexander. Tusen takk for en detaljert tilbakemelding, vi setter stor pris på dette :) Vennlig hilsen, Viasat kundeservice
Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!
Hei Vegard. Vi takker for omtalen og tilbakemeldingen, det er også godt å se at du har vært fornøyd med kundeservicen og funksjonaliteten. Vi ønsker deg hjertelig velkommen når du returnerer :) Ønsker deg en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen Viasat kunderservice
Mange gode års må valuttes da signal er umulig å få inn på ny adresse.
Viasat kan å ta vare på sine kunder, jeg var fornøyd kunde hos dere helt til Canal Digital lurte meg over hos dem med løgn og fanteri. Gresset på andre siden var muggent :( Viasat anbefales på det varmeste :)
Hei Tonje. Vi takker så mye for den hyggelig tilbakemeldingen :) Vi tar dette med oss videre internt. Leit å høre om den negative opplevelsen, men du er alltid velkommen tilbake til oss i Viasat :) Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen, Viasat kundeservice