Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvor finner vi nettleien , og hvor mye har staten gitt i kompensasjon på mitt strømforbruk. Dette må vi på en enkel måte kunne lese rett ut av fakturaen for Des, 2021. På vår faktura fra denne perioden kommer det ikke frem. Vi har den høyeste strømregningen vi noen gang har hatt for denne perioden. Forskjellen på vår laveste regning og for den vi fikk nå i hele 2021 er 10 x. Laveste 400 kr pris nå 4000. Med eller uten kompensasjon aner vi ikke. Her trenger vi et utfyllende og forståelig svar fra dere.
faktura og "min side" viser ikke pris på strøm. Når jeg ringer kommer jeg ikke igjennom
Pass på, når tilbudsperioden din er over - endrer de automatisk avtalen din til en 'spotpris', som i realiteten er en gjennomsnittspris av spotprisen per dag(dvs det hjelper ikke å være sparsommelig de timene prisen er høyest), og med et påslag som er 3 ganger dyrere enn de fleste konkurrentene så blir dette en veldig dyr leverandør. Selgerne er veldig hyggelige på telefon, kundeservice er ikke like hyggelig dessverre, kanskje ikke så rart når de må rydde opp i det disse selgerne driver med.
Har ikke vert kunde lenge , men dette lover bra. lav pris
Vi bestilte fastpris i November til 69 øre kwt, men allerede i Desember hadde de gjort om avtalen vår til spotpris uten å gi oss beskjed. Synes dette er elendig kundebehandling. Vi byttet leverandør tvert 😞.
Fornøyd, bra pris og hyggelig kundeservice. Jeg vil anbefale agva til venner og kjente
Etter 1 mnd byttet de kampanjeavtale med -8 øre påslag til avtale med med oppmot 20% /40 øre påslag pr kwt, en mild beskrivelse av dette er lureri, anbefaler ikke å gjøre avtale med et slikt selskap.
Ikke noe å klage på Har ikke vært i kontakt med kundeservicen
Har hatt dem kort tid, men får d jeg betaler for.Grei oversikt.Ikke noen tilleggsavgifter som jeg ikke vet om.
Selskapet er tidligere Telinet om det forteller dere noe. Dårlig kundeservice og kun ute etter den beste avtalen for Agva! Jeg ble lurt av Telia og nå Agva!! De er kun opptatt av å tjene mest mulig fra sine kunder. Sjekk nøye på strømregning deres. De lover meg timebasert pris fra Nordpool, men regning viser kun "gjennomsnittlig" pris over hele måneden. Hvordan kom de fram til den gjennomsnittlig pris vil de ikke komme med!??Helt umulig å komme fram til kundeservice via telefon! De var ivrig da de ønsker meg som kunde...:/ Masse LYKKE TIL til dere nye kunder...:)
Reklamen sa makspris 92 øre. regningen sa 240 øre. Er ingen tilhmeger av liten tekst og smarte formuleringer for å lure meg inn i en avtale jeg ikke ønsker. Bytter straks jeg får lest gjennom liten skrift hos andre...Tar meg tid til å adare andre slik at karaftleverandørene tar hintet etterhver og selger det de reklamerer for. Alt er sikkert gjort ihht til et regelverk som bransjen selv har skrevet og det er kun forbrukerne som kan få ordnet opp i kaoset som har oppstått sett fra forbrukernes ståsted
Mangler litt på oversikt på min side. Litt rotete og uoversiktlig syntes jeg. Derfor kan jeg ikke gi full pott, men en ok leverandør.
En kundeservice blottet for menneskelighet. Tukling med avtalt pris. Generelt dyre.
Strøm regning er uoversiktlig som sikkert fra andre.
Pris konkurransedyktig over tid. Fleksibel ved kortsiktig gjenstand av betaling
Opprinnelig avtale overførte Agva Kraft automatisk til en svært dyr avtale som resulterte i høy strømregning. Anbefales ikke.