Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å finne spotprisen time for time. Andre selskaper har en app der prisen vises på graf gjennom dagen og for neste dag. F eks Tibber.
Vanskelig å finne frem på nettside. Faktura innholdet lite info. Bl.a ser man ikke at de har trukket fra avtalt beløp på spotpris. Tar også bortdømt for å sende e-faktura. Beregner dette som ekstra tjeneste. Dette blir ikke oppgitt ved avtaleinngåelsen!
det er ingen prisreduksjon fra staten etter 74 øre måtte staten bære prisbyrden
Etter Forbrukerådets innslag om å sjekke på bytt.no har jeg nok spart noen kroner. Byttet Fra Fjordkraft til Agva, og den avtalen står seg fremdeles som en av de beste i markedet. Dette betyr litt når en enebolig skal belyses og varmes opp. Mulig de allerede har det, men jeg kunne tenke meg en app som fulgte litt med for meg.
Moralen må bli, ikke si opp midt i mnd. Det kan koste deg dyrt! KWh prisen stiger kraftig ! Forbruket har også hatt en hinsides stigning. På tross av å passe på å slå av alt som er mulig, har forbruket økt fra 55,7 KWh pr. dag i november til 64,4 KWh i desember!!! Kan vi stole på at det er korrekt avlesing av måleren? Det står jo ingen ting om hva måleren stod på verken før eller etter avregningen! Er ikke dette pliktig å opplyse på fakturaen? Dette tallet er jo lett for selskapet å føre opp! Hvis de ønsker, vel å merke! Vil herved advare mot dette selskapet, som jo fra før er kjent for sine "lokke avtaler", før de smeller til med en meget dårlig avtale!
Jeg er så fornøyd at jeg inngikk Agva spot 12. Dette er en svært billig avtle, men jeg må passe på å bytte avtale når dennne går ut. Jeg kjører gjennom Bytt.no, og tester avtalen før jeg inngår den.
Veldig fornøyd, men de har en litt uoversiktlig app.
Ca 4 uker inn i spotprisavtalen, billigst da, byttet de til en dyrere uten å gi beskjed. Oppdaget tilfeldig i høst, da hadde jeg betalt over 4000 kr for mye. Tok 2 mndr å rette opp og kreditere. Dette opplevde jeg som forsøk på tyveri. Har nå sagt opp avtalen.
Enkelt & greit,god pris. Svak app,med dårlig oppsett. Testet mot flere andre er dette et stort forbedringspotensiale.
Terningkast 0 IKKE FORNØYD!!! Person på kundeservice: skulle aldri hatt denne jobb. Manglende oppfølging. Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Til slutt: hvor er faktura for november??.
Min side mangler foreløpig forbruk i kroner. Fakturaen er " tynn " - kun sum, ikke priser for kwt - gjennomsnitt pr. mnd.
kommer ikke inn på min side, har glemt mitt passord, og det skulle sendes på mai, kommer ikke.Vil ikke dere at jeg skal komme inn på min side
Virker til å være en av de bedre leverandørene når det kommer til pris, og det er jo det det som regel handler om. Spesielt i disse dager. Savner en ordentlig oversikt over de forskjellige avtalene og hva prisen totalt sett faktisk er i øyeblikket.
Det går sin gang, hører ikke så mye fra dem. Kunne vært mer detaljert på faktura.
Useriøst selskap som går bort fra avtaler og kampanjer dersom de føler for det, selv om man oppfyller alle vilkår.
Hiver ut kuder av fastpris avtaler. Måtte dere finne noe mere seriøst en dette selskapet. De tapte i forbrukerrådet,og tok til vettet da flere 100 folk hang de ut i media november 2021.har meldt flytting til nytt selskap.