Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fastprisavtale ett år. Etter prisøkning i spotmarkedet kansellerer de avtalen etter 2mnd. Grunnlag om at jeg har vært kunde før, noe som ikke er tilfelle. Kundeservice har fått munnkurv, og de svarer ikke på epost. Styr unna! Fastprisavtale ett år. Etter prisøkning i spotmarkedet kansellerer de avtalen etter 2mnd. Grunnlag om at jeg har vært kunde før, noe som ikke er tilfelle. Kundeservice har fått munnkurv, og de svarer ikke på epost. Styr unna!
Finner ikke min avtale iblant avtaler som tilbys. Det virker også umulig å endre fra en avtale til en annen på nettsiden, sikkert for å hindre oss å bytte fra en dårlig avtale til en bedre.
Fikk epost i dag, etter bare 2 måneder og 1 uke at strømavtalen som skulle være fastpris i 6 måneder blir endret om 2 uker til spotpris. STYR UNNA
Den prisen du får når du tegner abonoment er nesten bare clickbait! Her bør du bytte avtale med en gang pristilbutet er over som som regel er 2 til 6mnd. Glemmer du dette betaler du veldig dyrt for stømmen du bruker. De prøver også å gjøre det vanskelig for deg å se hva strømprisen er etter pristilbudet har gått ut. Styr unna selv om de kan komme med det som ser ut til å være det beste tilbudet.
Etter en måned på en gunstig fastprisavtale:«Du har vært kunde tidligere og har ved en feil blitt tilbudt denne avtalen».Flyttes derfor over på en spotprisavtale med påslag. Umulig å finne dette i ordrebekreftelse eller i avtalesokumenter/min side. Nås ikke på telefon. Nekter å utbetale vervepremie i henhold til kampanjetilbud. Svindel!
Har Agva Spot 12 og er fornøyd. Kundeservice kunne vært raskere, men nettsiden er oversiktlig og grei.
Svindel rett og slett. Tror ikke de kan gjøre feil flere ganger på rad. Prøver bare å få mere penger synes jeg. E faktura gebyr, feil spotpris og dårlig kundeservice når du prøver og forklare. Til slutt har de skjønt men for sent nå. Bytter med en gang. Styr unna. Anbefaler ikke i det hele tatt...
Elendig behandling, tar gebyr på 79 i måneden. Men papir faktura er det 49, gebyr på 79 er ikke oppgitt noen steder, jeg har også blitt fakturert for forbruk som ikke har funnet sted. Så dette selskapet trikser til seg det som er mulighet for. Finn heller noen som er og stole på.
Skrev avtale med Agva kraft/Telinet 2018. De var da billigst leverandør. Sjekket opp nå og finner at Agva har høyeste pris på spot av alle som kan levere spotpris til meg. Prisøkning uten å melde til kunden. På fakturaen står ikke aktuell strømpris. Det er også helt umulig å fine frem til Min side på Telinet eller Agva slik at en kan følge opp. Slik borde ikke være lovlig.
OK så langt! Bra rimelig pris og lett å komme i kontakt med.
Fakturagebyr på første faktura! Bra jobba. Bytter umiddelbart til noen andre seriøse aktører. Anbefales ikke.
Kopi av hva jeg sendte til Agva på e- post: "Dere svarte meg aldri på om hvorfor prisen var 79,90 øre/ kWh ved bestilling, mens prisen stod oppført som 119,90 øre/kWh da jeg opprettet bruker. Jeg ba dere også om et svar før angrefristens utløp, uten å få det. Viser til tidligere henvendelser. Nå har jeg fått første regning med en pris på 119, 90 øre/ kWh. Er det ren svindel dere driver med? Hvorfor kan dere ikke svare på enkle spørsmål om pris når man spør? Det er veldig, veldig enkelt å bestille strøm av dere, men ønsker dere ikke å beholde kundene? Jeg ønsker prisen som var oppgitt ved bestillingstidspunktet i min avtale med Agva Fast 3mnd. Om ikke dere vil/ kan etterkommer mitt krav vil jeg selvsagt si opp min avtale så snart jeg får bestilt strøm av noen andre, og da forventer jeg å slippe avbruddsavgiften på kr. 500,-. Eventuelt, kan dere se bort fra angrefristens begrensning på 14 dager. Det er fristende, til og med, å finne ny leverandør og bare ta 500 kr., som et rent tap for å slippe et kundeforhold med en leverandør, som tilsynelatende driver med snusk." Venter ennå på svar. De er enkle å bestille strøm av, men ikke forvent at avtalen overholdes, eller at de svarer innen rimelig tid. Laaaang responstid på henvendelser via e- post.Kort åpningstid på telefon. Laaaang responstid på facebook/ messenger. Vanskelige å få tak i.
Den billigste avtalen jeg har hatt. Nota kommer med en gang. Du slipper å vente I 3 uker på faktura. Avtalegiro ingen bebyrer.
I det man 'bestiller' avtale får man en epost med en ordrebekreftelse på avtalen man har bestilt. Dette har visst ingen betydning, da de setter deg på en annen avtale uten at de informerer kunden det gjelder. Dette, på tross av at det tydelig kommer frem i ordrebekreftelse at ved eventuelle feil i bestilling vil kunden bli kontaktet av Agva. Henvendelser til kundeservice blir besvart med negative holdninger. Søppel fra ende til annen. Styr unna.
Brukte AGVA siden 2016 da de dukket opp som billigste resultat på en nettside som sammenlignet leverandører. Nå sender de regning på 3000kr for an periode på 2 måneder for meg som bor i en liten leilighet med lavt strømforbruk. Jeg fikk ingen varsel om prisendring. Helt latterlig.
Veldig fornøyd med kundeservice og at de scorer bra på pris sammenlignet med mange andre leverandører.