Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Odrebekreftelsen er ufullstendig og gjør at kunder blir mistenksom(jeg) og krever skriftlig tilleggsdokumentasjon fra dere. Det store påslaget 14,9 øre..... Når? Håper det er etter de tre tilbudsmånedene er over? Men dere er desverre ikke alene om dette. Det hadde vært ønekelig med en spesifikasjon av påslaget og når, i ordrebekreftelsen.
Fin samtale med kundeservice og spennende produkt.
Bra så langt, har jo ikke fått første regning enda alt bra så langt :)
Måtte vente veldig lenge før de ringte opp igjen. Og var ganske ufine i svara jeg fikk.
Kjapp oppstart, kun 2-3 dager, bra pris, meget fornøyd.
Ryddig og profesjonell. Konkurransedyktig pris. Jeg sparte et betydelig beløp pr måned.
Jeg har tre målere i samme hus og ønsket en felles regning. Dette er umulig hos Agva.
Mottok avslag pga. kredittsjekk da jeg har hatt lav skattbar inntekt (ingen bet.anmerkninger) de siste årene. Vi søkte da igjen i ektefellens navn, og mottok nytt avslag. Gjenpartsbrev viste godkjent for ektefellen, og uten mer kommunikasjon mottok jeg først e-post fra nettleverandør om at AGVA var ny strømleverandør, deretter kommunikasjon fra Agva som ønsket oss velkommen som kunde. Noe dobbeltkommunikasjon, altså, men det ordnet seg. Ved andre gangs registrering fant jeg ikke beste tilbud (for meg) på Agvas nettsted, måtte bestille fra bytt.no. De gunstigste avtalene er tilsynelatende skjult om man ikke benytter prissammenligningstjenester :-|
Prosessen med å bytte leverandør fungerte utmerket. Det er imidlertid en håpløs nettside hvor avtaleprisen ikke står oppgitt, dvs kw/t. Dette er utrolig dårlig. For den som binder pris på kampanje (som kan endre seg fra kunde legger bestilling til bytte av leverandør skjer), er det ikke mulig å se hvilken kw/t pris kunden har fått.
Tok ekstremt lang tid å bli kunde. Først etter purringer ble kundeforholdet overført fra tidligere leverandør.
Billig kraft. Det er jo derfor at en benytter seg av slike tilbud!
Positivt at dere satser på miljøvennlig energi. Det ønsker jeg å viste ved å bruke dere.
Jeg bestilte fast pris de neste 3 mnd. på 24,9 øre på huset mitt. Etter noen dager (da trodde jeg alt var ordnet allerede) fikk jeg e-post hvor det sto at jeg ikke kunne få dette tilbudet fordi, jeg har vært kunde hos dere før. Det har jeg ikke, og det viste seg at jeg ikke skulle ha fått denne mailen, den ble sendt ut ved en feil. Da dette ble rettet opp, hadde jeg tapt ca. 1 ukes kundeforhold hos dere, og med et kaldt vær til vinterens høyeste pris hos tidligere leverandør, tapte jeg ca. 500 kr på det. Tusen takk.....
Positiv billig og god kundeservice og enkel hjemmesidr
Velkomsttilbudet er det beste i Norge, men kundesenteret kunne ikke fortelle hvor lenge det varer og hva prisen blir etter et par tre måneder. Jeg synes mine sider er enestående! Der jeg kan studere hvordan strømforbruket er hver time, både på hytta og hjemme. Nå skal jeg sette EL-bilen til å lade seg ferdig før 6 om morgenen.
Så langt ingen problem. Hyggelig kundeservice og bra pris. Totalt meget fornøyd 😊