Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke noe historikk til å uttale meg, men kan være kritisk til prosessen i forkant. Valgte å benytte elskling.no til å gjøre byttejobben, men de klarte ikke å fange dette opp. Resultatet var at jeg trodde jeg hadde byttet strømleverandør fra 17.07 i sommer, men realiteten er at det gikk over to mnd ekstra før byttet skjedde. I mellomtiden har jeg fått en svindyr regning fra BKK med leveringsplikt...ikke særlig fornøyd med det! Dersom det er slik elskling.no opererer, ville jeg ikke brukt de igjen.
Fikk ikke beskjed om KID/kontonummer for å opprette avtalegiro. Måtte ringe for å spørre. De mente jeg hadde fått det i mail, men fikk ingen informasjon om dette.
Tok avtalen som ligger på https://www.strompris.no/. Fikk 6 måneder med 13 øre i negativt påslag uten binding. Ja takk!
Endrer priser uten å si ifra. Uoversiktlige fakturaer. Tar forskuddsbetalt og ved oppsigelse må man selv følge opp tilbakebetaling. Sier bare at utbetalingen har gått i «loop». Alle tegn på et firma som lurer kunden. Fikk mye lavere strømreging ved overgang til annen leverandør og det uten lokkeavtale eller lignende. Kort fortalt styr unna!!!
Tinga kraft hos dere for 3 mnd siden, nå ser eg innkjøpspris har blitt endret uten info til meg. Bra pris i starten, men kun lokketilbud.
Agva mottok bestillingen min, og brukte så flere uker på å aktivere kundeforholdet. Ingen lyd fra dem før jeg maste på dem, og da aktiverte de på 2 dager. Det virker som om ingenting er automatisert og at prosessene internt går sakte. Uklart for meg hvorfor en digital bestilling skal ta flere uker å aktivere. Dette burde skjedd automatisk.
Bestilte på nett, fikk bekreftelse på bestilling. Sjekket etter 1uke. Da hadde ingen overføring skjedd. Tok kontakt og fikk beskjed om at målepunkt id manglet. Det skulle Agva Kraft informert meg om
Bestilte avtale da jeg flyttet til en annen leilighet, ifølge elvia skulle strømleverandør sørge for at jeg fikk registrert anlegget på meg. La inn overtakelsesdato, adresse og all informasjon, og nummeret på måleren. Flere dager senere får jeg en autogenerert mail om at de ikke kan finne info om måleren min, og at jeg må sende enten "målernummer, målepunkt-id eller et bilde av måleren", men ingen informasjon om til hvilken e-post-adresse de egentlig vil ha dette tilsendt. Dermed sendte jeg et bilde av måleren som svar på den autogenererte e-posten og hørte ingenting. Et par dager senere kommer nøyaktig samme autogenererte e-post på nytt, så jeg videresender e-posten med bildet til kundeservice. Kundeservice svarer først etter to dager at hverken bilde eller målernummer holder, og at jeg må kontakte Elvia for å få oppgitt målepunkt-id. Nå har det allerede gått en uke siden jeg først prøvde å få registrert strømmåleren på meg. Elvia svarer med en gang med målepunkt-id mitt etter å ha fått nøyaktig samme bilde av måleren som jeg sendte til Agva, uten å avkreve meg noe identifikasjon eller bekreftelse på at det faktisk er min måler. Synes Agva kan hente inn informasjonen de trenger direkte, når de faktisk har bilde av måleren som en av sine ønskede opplysningsmetoder for å finne riktig måler. Istedenfor vil de ha kunden som mellommann, og kaste bort både sin egen og kundens tid og ressurser.
Var veldig fornøyd inntil jeg oppdaget at priser ble endret uten varsling. Ser at man nå skal bli varslet via mail om prisendringer.
Min til nå opplevelse er god. Jeg har foreløbig bare registrert meg som bruker men tror det blir bra.
Skulle ønske dere hadde en app-løsning slik som mange andre strømleverandører har, og som gir en god grafisk visning av strømforbruk
Har best i pristest når man sjekker opp det. Kundebehandlingen er adekvat.
Billigste strøm jeg har hatt-god kundeservice når jeg ringer inn.etter min oppfatning og opplevelse er det nok få som er i nærheten.🙃🙃🙃
Jeg er ikke i stand til å gi en tilbakemelding på det dere ønsker. Dette begrunner jeg med at det ble foretatt skifte av leverandør på nett. Den prosessen gikk greit. Jeg har ikke vært i kontakt med Agva kraft hverken da eller etter det, ikke fått noe informasjon eller Mail om at jeg er kunde hos Agva kraft., før jeg ble oppfordret om å svare på denne undersøkelsen. Men det er helt greit, jeg er spent på fortsettelsen. Ser frem til å få svar på om selskapet svarer til forventningene, lav pris.
Har så langt ikke relevant erfaring med Agva, men det jeg har hørt, har vært positivt. Er mest spent på hvor lenge rabatten varer da jeg er ny kunde.
Enkelt å bytte til Agva Kraft. Meget konkuransedyktig pris