Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har opplevd helt utrolig dårlig kundebehandling hos Agva, og kan ikke anbefale selskapet til noen. I tillegg er informasjon om at selskapet benytter seg av strøm fra vindkraft skjult fra siden deres. Utbygging og rasering av urørt natur slik vindturbinene gjør nødvendig, er ifølge FN den største trusselen med tanke på CO2-utslipp vi står overfor, og gir ikke akkurat grunnlag for å påstå at en har en grønn profil, slik Agva gjør.
Agva klarte ikke å oppdatere adressen vår før etter tre forsøk. Etter at vi fikk opprettet efaktura, sender de fortsatt regning på null kroner i posten hver måned. Det er jo helt meningsløst. De sier også at strømmen de leverer er grønn. Det stemmer ikke. Ingen kraftselskap i Norge kan levere 100 % grønn strøm. Det er flott at noen av dem jobber mot å nå det målet, men det er ennå ikke nådd. Da blir det helt feil å påstå at man er grønn. Og nå kom prikken over i-en: Forbrukerrådet har avslørt at de driver med prisjuks. Nok er nok - i går bytta vi til Tibber. De har i det minste litt mer fungerende digitale løsninger, og de står ikke på lista til Forbrukerrådet. Skal bli spennende å få den winback-telefonen fra Agva...
Ny kunde så vet lite foreløpig. Men fram til nå virker det som om dere har ting på stell.
God informasjon rundt strømbrytte. Ingen utfordringer med overgang til ny leverandør.
Hei Lloyd, Velkommen som kunde, og ta gjerne kontakt om det skulle være noe vi kan hjelpe til med. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft
Ikke vært en kunde lenge, og ikke fått ennå en faktura. Men det som de lover ser lovende ut.
Hei Sigurbergur, Vi skal holde det vi lover, ta gjerne kontakt om du trenger hjelp til for eksempel å opprette efaktura eller avtalegiro. Kundeservice, Agva Kraft
Bestilte som ny kunde med ekstra rabatt. De holder det de lovte prismessig
Hei Hasan, Her skal det være billig, miljøvennlig og bra kundeservice. Vi er glad for å få deg som ny kunde og du er når som helst velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe. Kundeservice Agva
Har opplevd helt utrolig dårlig kundebehandling hos Agva, og kan ikke anbefale selskapet til noen. I tillegg er informasjon om at selskapet benytter seg av strøm fra vindkraft skjult fra siden deres. Utbygging og rasering av urørt natur slik vindturbinene gjør nødvendig, er ifølge FN den største trusselen med tanke på CO2-utslipp vi står overfor, og gir ikke akkurat grunnlag for å påstå at en har en grønn profil, slik Agva gjør.
Customer service so far has been amazing. Super easy to set up even though I dont speak Norwegian.
Hei! Siden dere ikke kan fakturere nettleie sammen med strømforbruk, kommer jeg til å bytte strømlevrandør
Har akkurat byttet til AGVA, og på pris er de virkelig konkurranse dyktige. Håper kunde opplevelsen blir like bra
Var en av få leverandører som tok kontakt etter nettforespørsel. Etter bestilling god oppfølging med relevant informasjon. Ingen påtrykk for å gjøre andre valg.
AGVA Ser ut til å ha bra pris, særlig på kampanjene sine. Men informasjonsflyten, f.eks om at man faktisk har byttet til dem er mangelfull. Har ikke fått info om når de faktisk tar over som leverandør, men det kom en mail fra netteier (Glitre) med info om når jeg har byttet fra. Det er jo ikke akkurat imponerende.
prisgunstige priser sammenholdt med oversiktlige priser
beste og pålitelige leverandør med lav pris og enkel kundeservice
Har ikke noe historikk til å uttale meg, men kan være kritisk til prosessen i forkant. Valgte å benytte elskling.no til å gjøre byttejobben, men de klarte ikke å fange dette opp. Resultatet var at jeg trodde jeg hadde byttet strømleverandør fra 17.07 i sommer, men realiteten er at det gikk over to mnd ekstra før byttet skjedde. I mellomtiden har jeg fått en svindyr regning fra BKK med leveringsplikt...ikke særlig fornøyd med det! Dersom det er slik elskling.no opererer, ville jeg ikke brukt de igjen.
Fikk ikke beskjed om KID/kontonummer for å opprette avtalegiro. Måtte ringe for å spørre. De mente jeg hadde fått det i mail, men fikk ingen informasjon om dette.