Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var dyrere enn de lovet, og ga ikke noe ordentlig svar da jeg spurte om hvorfor det ble dyrere.
Aqva kraft var rimelig og god på priser helt til et år siden da gikk prisene til himmels
Først får jeg regning på 0/ overført til neste mnd, fordi da tok de fakturagebyr på neste regning. Neste regning kommer med forfall rett før utbetaling av trygd, å da var jo jeg blakk, å da tok de utsettelse gebyr på 99 kr :( ere mulig å være så glatte da:(
Eksperter på å bortforklare problemer og å forvirre kundene. Orker ikke spesifisere alt her, det vil ta en halv dag. Regningene tre-og firedobblet seg med Agva. Jeg rømmer tilbake til Tibber hvor det er billig, orden i sakene og god kundeservice. Vil selvfølgelig advare alle om et visst selskap.
Ved en feitagelse ble det overført kr 4000 for mye på siste faktura kont kundesenteret ang dette, og det skulle ordnes med en gang nå et det gått 3 uker og en masse telefoner ang dette, de påstår at pengene er ovetført, men dette er ikke tilfelle min bank kan også bekrefte dette. I d3n senere tid har agva unskylt seg med atdet er sykdom på regnskaps avd. Det ble senest i dag sendt en mail til dere og bed om bekreftelse på når pengene skulle ha vært overført til in konto og til hvilken konto og beløpet i kr. Mailen er fortsatt ikke besvart selv ettet purring for 30 minutter siden.Dette synes jeg er veldig dårlig bahandling av kunden og setter agva i et merkelig syn. Jeg kommer ikke til og anbefale de som kraftselskap for mine bekjente tvert i mot
Plutselig ble strømmen borte. Nettselskapet sa det skyldtes at det ikke var noen kunde på anlegget. Jeg har en ordrebekreftelse mottatt på e-post fra Agva som viser at de har mottatt bestillingen på riktig adresse og målernummer. Likevel presterer kundebehandler å si på telefon at de ikke har fått inn disse opplysningene. Agva har i stedet valgt å registrere en annen måler i samme hus som kunde hos seg, så noe har de i hvert fall fått inn. Strømmen forsvant, ingen ubetalte regninger, ingen forvarsel. Useriøst, styr unna!
Jeg falt også for spotpris. Men det var noe greier som skjedde da avtalen skulle settes opp. Jeg fikk en Mail om at de var trist for at jeg sa opp avtalen med Agva, mens det jeg hadde gjort var å sette opp en helt ny. Så ringte en av kundebehandleren og sa jeg skulle få en mye bedre avtale. Den beste de har faktisk. Det er den de kaller innkjøpspris. Jeg kommer ikke inn på mine sider for å se hvilken avtale jeg har eller hvilke fakturaer som er betalt og ikke. Har kontaktet kundeservice om dette, men de svarer aldri. Jeg får purringer sendt i posten uten at jeg får sett den første regningen. Jeg aner ikke hvor mye strøm jeg bruker eller hva jeg betaler for det. Spotprisavtalen er et lokkemiddel. Ikke fall for det. Velg heller et seriøst og ryddig selskap.