Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Plutselig ble strømmen borte. Nettselskapet sa det skyldtes at det ikke var noen kunde på anlegget. Jeg har en ordrebekreftelse mottatt på e-post fra Agva som viser at de har mottatt bestillingen på riktig adresse og målernummer. Likevel presterer kundebehandler å si på telefon at de ikke har fått inn disse opplysningene. Agva har i stedet valgt å registrere en annen måler i samme hus som kunde hos seg, så noe har de i hvert fall fått inn. Strømmen forsvant, ingen ubetalte regninger, ingen forvarsel. Useriøst, styr unna!
Jeg falt også for spotpris. Men det var noe greier som skjedde da avtalen skulle settes opp. Jeg fikk en Mail om at de var trist for at jeg sa opp avtalen med Agva, mens det jeg hadde gjort var å sette opp en helt ny. Så ringte en av kundebehandleren og sa jeg skulle få en mye bedre avtale. Den beste de har faktisk. Det er den de kaller innkjøpspris. Jeg kommer ikke inn på mine sider for å se hvilken avtale jeg har eller hvilke fakturaer som er betalt og ikke. Har kontaktet kundeservice om dette, men de svarer aldri. Jeg får purringer sendt i posten uten at jeg får sett den første regningen. Jeg aner ikke hvor mye strøm jeg bruker eller hva jeg betaler for det. Spotprisavtalen er et lokkemiddel. Ikke fall for det. Velg heller et seriøst og ryddig selskap.
Er på flyttefot og trenger en strømleverandør. Agva kom opp som billigst og var nær ved å bli kunde men så kommer jeg over alle tilbakemeldinger her, å himmel så flaks at jeg ikke er kunde med så dårlige kundeomtaler og ingen motmeldinger fra Agva. Tenker jeg dropper Agva selv om det betyr at jeg må betale litt ekstra.
Fikser og ordner, god service. Men holdt ikke til pris videre etter tilbudet var utgått.
helt topp , kundeservice i særklasse de kan lytte og lære:):)
Så langt har jeg kun positive inntrykk fra betjening.
Vi har hatt Agva i to omganger. Den første gangen flytta vi rett ved A-konto-avtalens utløp. Det tok oss over 6mnd å få tilbakebetalt de tusenlappene(!) vi hadde betalt inn for mye i forskudd. Vi fikk heller ikke pengene utbetalt før etter gjentatte purringer - da hadde vi allerede flytta inn i ny bolig, og trodde Agva hadde satt opp nytt strømabonnement (noe vi hadde skriftlig bekreftelse på at de skulle gjøre). Det gjorde de altså ikke. I ettertid har de fakturert oss triple månedsavgifter for flere måneder av gangen, fakturaene har skjulte kostnader bakt inn i spotprisene da spotprisene ligger godt over NordPool sine, og månedsavgiftene blir etterfakturert for et år tilbake slik at vi ikke skal oppdage det. De endra også avtalen vår fra Spotpris til Innkjøp uten at vi fikk varsel om det - det var da alt ble dyrere. Innkjøpsavtalen finnes heller ikke på hjemmesiden deres, så det er umulig å sammenligne den med andre avtaler både hos dem og konkurrentene. Nå har vi flere ganger prøvd å konfrontere Agva med dette både over mail, "mine sider", og telefon. Møter samme sure kundebehandler på telefon OG mail hver gang (hun henviser til tidligere telefonsamtaler og mailer når vi ringer). Saken er fremdeles ikke løst, og vi har fremdeles ikke fått tilbake de hundrevis av kronene vi har betalt inn for mye. Når man sender mail eller ringer om problemene får man autosvar med "Vi har for øyeblikket noe lenger behandlingstid pga fakturaperiode." men dette svaret får man uansett når på måneden man kontakter dem. Useriøst svindlerfirma.