Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
helt topp , kundeservice i særklasse de kan lytte og lære:):)
Så langt har jeg kun positive inntrykk fra betjening.
Vi har hatt Agva i to omganger. Den første gangen flytta vi rett ved A-konto-avtalens utløp. Det tok oss over 6mnd å få tilbakebetalt de tusenlappene(!) vi hadde betalt inn for mye i forskudd. Vi fikk heller ikke pengene utbetalt før etter gjentatte purringer - da hadde vi allerede flytta inn i ny bolig, og trodde Agva hadde satt opp nytt strømabonnement (noe vi hadde skriftlig bekreftelse på at de skulle gjøre). Det gjorde de altså ikke. I ettertid har de fakturert oss triple månedsavgifter for flere måneder av gangen, fakturaene har skjulte kostnader bakt inn i spotprisene da spotprisene ligger godt over NordPool sine, og månedsavgiftene blir etterfakturert for et år tilbake slik at vi ikke skal oppdage det. De endra også avtalen vår fra Spotpris til Innkjøp uten at vi fikk varsel om det - det var da alt ble dyrere. Innkjøpsavtalen finnes heller ikke på hjemmesiden deres, så det er umulig å sammenligne den med andre avtaler både hos dem og konkurrentene. Nå har vi flere ganger prøvd å konfrontere Agva med dette både over mail, "mine sider", og telefon. Møter samme sure kundebehandler på telefon OG mail hver gang (hun henviser til tidligere telefonsamtaler og mailer når vi ringer). Saken er fremdeles ikke løst, og vi har fremdeles ikke fått tilbake de hundrevis av kronene vi har betalt inn for mye. Når man sender mail eller ringer om problemene får man autosvar med "Vi har for øyeblikket noe lenger behandlingstid pga fakturaperiode." men dette svaret får man uansett når på måneden man kontakter dem. Useriøst svindlerfirma.
Ble lurt inn i en avtale som Agva kraft egentlig ikke er skyld i alene men Forbrukerrådet bruker bedriftenes logo i sine anbefalinger som er lagt ut på nett. Da er det lett å tro at dette er strømleverandørens annonse. Der går de god for Agva`s veldig forvirrende og lett missforståelige reklame. Det reklameres blandt annet med ord som TOTAL "Inkl. nettleie, men det er det slett ikke. Andre steder i samme kampanje står det flere priser på samme produkt. Dette vet jo Agva og dessverre er Forbrukerrådet tydeligvis ikke klar over at dette er måten majoriteten leser reklame på. Det blir like mye forvirring som Forbrukerrådet til stadighet beskylder strømleverandørene for selv intensjonen nok er motsatt. For noen banditter!!!!
Aldri hat problem med agva og dei er billigere en det meste andre på markedet
Svært god pris og god kundeservice. Tommel opp og anbefales fra oss 👍
19 April 2021 - kl 14:25. Advarsel. Styr laaangt unne AGVA. Benyttet bytt.no som går ut på at man finner den rimeligste strømleverandøren. Da kom AGVA Frakt opp som en av de første, men dette er bare en bløff. Hvis man ser på alle de negative omtalene, så ser man at de strømmer inn etter bare noen dager/uker etter at kunde har tegnet abonnement. "DA BØR DET RINGEN EN BJELLE" Jeg fikk raskt kontakt med kundeservice, og de kommuniserte som bare det, og ville at jeg skulle tegne et abonnement. Men når jeg leste kundeomtalen deres, og konfronterte AGVA med dette, så ble de helt stille, og våget ikke å svare meg lenger. En gyllen regel er at man skal stole mer på kundenes omtale enn på selkapets lovnader