Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra med fornybar energi! Men : Etter å ha vært kunde i noen måneder føler jeg behov for å se mitt abonnement og kanskje skifte til et annet. For meg har det vært umulig å finne oversikt over Agvas ulike abonnement og priser og muligheter for å skifte. Hvorfor ikke? Kommer neppe til å være kunde særlig lenge.
Hei Karl, Ta gjerne kontakt så veileder vi deg rundt dette.
Hadde ikke fått ordnet avtalegiro og fikk purring med gebyr. Dette kunne selskapet lagt opp til på en mer aktiv måte. Det virket som de satt å ventet på å få inn denne ekstra fortjenesten. Vanskelig å finne ut av hva avtalen innebar og Agva hjalp ikke nettopp til. Det virket som om dette er en forretningsstrategi. Vanskelig å nå frem på telefon.
Det er viktig for oss å automatisere prosesser og det er derfor vi har dette gebyret. Det skal ikke være noen ventetid på telefon, så ring gjerne så får vi ordnet opp i dette.
Spurte hva som skulle til for å bli kunde til en bedre avtale enn min nåværende leverandør. Fikk til svar at det måtte jeg finne ut selv.
Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Send meg gjerne en mail på [email protected] så skal jeg hjelpe deg.
Lå ikke best på forbrukerrådet sine sider, men virket seriøse så de ble valgt. Etter kort tid fikk vi prisendring og overført til en mye dårligere avtale. Fikk e-faktura men ble likevel fakturert for 79,- for manglende avtalegiro. Styr unna.
De var billigst på elskling.no og anbefalt av venn, så har jeg byttet til dem. Håper til å være fornøyd med Agva Kraft som strøm leverandør.
Hei Karol, Velkommen skal du være, håper du blir fornøyd! Agva Kraft Kundeservice
Oppdaget at de er dyreste av alle leverandører på variabel pris. Sendte melding om det, men fikk ingen svar. Har vært kunde hos dem i 10 måneder og trodde at de lå godt ift pris, men fikk meg en sjokk. Like dyrt året rundt. Bytter nå. Useriøst at de ikke anstrenger seg å svare på henvendelsen
Hei Tanja, Vi er svært konkurransedyktige, så dette forstår jeg ikke. Send gjerne meldingen på nytt om det er noe vi ikke har svart på, så skal du få raskt svar!
Virker bra og ordentlig foreløpig. God oppfølging, og hyggelig velkomstbrev i tillegg.
Hei Harald, Velkommen som ny kunde og hyggelig å høre at du er fornøyd så langt! Vennlig hilsen kundeservice