Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Mansoor D

Bra pris, bra service og veldig konkurranse dyktig.

Svar fra Agva Kraft
07.11.2017 13:01

Hei Mansoor, Så bra at du er fornøyd! Vi har vært konkurransedyktige på pris siden vi kom på markedet og det skal vi fortsette med. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe til med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig å få kontakt med både Agva og Telinet

Omtale av  Per B. D

Jeg har i over en måned forsøkt å få bekreftelse på endringer i min strømavtale og har flere ganger forgjeves forsøkt få kontakt med både Telinet og Agva. Men jeg får bare melding om "taste 9" og bli ringt opp og de ringer ikke og de svarer ikke på mail. Dette virker svært useriøst og jeg vurderer nå å skifte strømleverandør.

Svar fra Agva Kraft
31.10.2017 17:08

Hei, Her må det ha skjedd en feil, for vi har ikke kø på verken tlf eller mail for tiden. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg få sjekket opp og kontaktet deg asap. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Ren svindel

Omtale av  Forbanna

Samme som opplevelse som flere andre skriver om her. Etter 12 måneder får jeg plutselig et avtalegirotrekk i banken - uten at fakturainfo engang har kommet - på 7834 kroner eller 10 ganger mer enn forrige strømregning. Strømforbruket for inneværende måned er så godt som identisk med forrige måned. Etter forespørsel til kundeservice får jeg følgende svar: "Din avtale, Agva Spot Online, er kun gjeldende for 1 år. Avtalen utløp den 01. 10. 2017 og gikk da automatisk over til avtalen Agva Flyt som fakturerer forskuddsvis med et estimert forbruk for kommende måneder. Dersom du ønsker å gå tilbake til en etterskuddvisavtale, kan vi tilby avtalen Agva Spot Valgfri. Avtalen følger innkjøpsprisen på strøm med et påslag på 8,9 øre/kWt, og er løpende. " INGEN notifikasjon har vært gitt på forhånd om dette såkalte avtalebyttet. Ingen forklaring på hvordan de har regnet seg frem til en strømregning på nesten 8000 kroner, for hvilken periode den liksom gjelder eller så mye som et fakturagrunnlag. Råder alle til å styre langt unna dette selskapet som åpenbart har som sin forretningsmodell å svindle kundene ved uforvarende å vippe dem over på en latterlig dyr avtale etter noe tid uten nærmere forklaring.

Uhøflig selger

Omtale av  Ole M. G

Tidligere kunde, ble oppringt med kampanjetilbud. Orker ikke bytte i tide og utide, så takket nei. Typisk råselger som prøver overkjøre kunden. Prøvde seg med nye argumenter hver gang jeg avviste han, og la på etter femte forsøket. Forventer å bli behandlet med respekt av Agva sine representanter, og dermed blir score lav. Selskapet forøvrig har jeg ikke erfaring med, annet enn å betale faktura i en årsperiode.

Svar fra Agva Kraft
31.10.2017 17:07

Hei Ole, Takk for at du sier fra! Selgere kan av og til bli litt ivrige, så vi er nøye på å følge opp dette. Vi tar en ny runde meg selgerne for å understreke at det går an å formidle det gode budskap uten å være for pushy! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Kjeltringer med lokkepriser

Omtale av  Marius

Vi tegnet oss på kampanje-avtaler så ofte som mulig for å få billigst mulig strøm (selvsagt), dette var tydeligvis ikke greit for Agva da de ikke tjente mye penger på oss. Så vi fikk til slutt ikke lov være kunde, med årsak: "Basert på en totalvurdering ønsker vi ikke å inngå en strømavtale med deg" Selvsagt kan jeg også nevne at de har vanligvis "lokkepris" en måneds tid, etter en stund kan de så mye som ti-doble prisen pr kilowatt-time. Da blir det ikke billig lenger. I tillegg sender de papir-faktura med høye gebyrer selv om kunden har bedt om efaktura, og har vært efaktura-kunde tidligere. De har åpenbart null kontroll i sitt kundesystem/fakturasystem. Agva ønsker tilsynelatende kun å loppe folk for penger, og de som de ikke klarer å loppe ønsker de ikke å ha noe med å gjøre. Greit nok i et forretningsøyemed, men de fremstår virkelig som en gjeng med kjeltringer. At de i det hele tatt eksisterer tyder på at folk flest liker å bli lurt, eller ikke bryr seg om at de blir lurt.

Svar fra Agva Kraft
30.10.2017 10:35

Hei Marius, Jeg kjenner ikke til ditt kundeforhold, men der synd å høre at du har dette inntrykket. Generelt kan jeg si at vi ved kampanjer ofte sponser prisen for nye kunder i stedet for å bruke de samme pengene på dyr reklame. For at dette skal komme til gode for flest mulig tillater vi ikke at kunder går inn og ut på disse sponsede avtalene flere ganger i året. Derimot har vi ingen binding på noen av spotprisavtalene og kunden står generelt fritt til å bytte til en annen leverandør eller til en av våre svært konkurransedyktige alternativer etter dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Elo

Dette selskapet driver i grenseland, kundene har ingen oversikt over hva de blir fakturert for. Useriørst, har også dyrt spesialnummer sjøl om det ikke lenger er lov.

Svar fra Agva Kraft
30.10.2017 10:35

Hei Elo, Vi har aldri hatt et dyrt spesialnummer, og 815-nummer har aldri gitt oss noen inntekter, da tror jeg du blander med 820-nummer som vi aldri har hatt. Derimot er det noen få mobilavtaler hos noen teleoperatører som har sett sitt snitt til å fakturere mer for anrop til 815-nummer. Derfor oppfordret norske myndigheter alle norske leverandører om å finne et alternativ fra midten av oktober. Vi skiftet derfor til tlf 67114466 uten at dette har gått utover noen funksjonalitet. Du kan se mer på infoen vi sendte ut her: https://www.mynewsdesk.com/no/agva-kraft/news/nytt-nummer-til-kundeservice-268397 Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Dårlig service

Omtale av  Torleif

Det som er dårlig er at de belaster min bank med avtalegiro uten et ord om hva jeg betaler for. Til og med på vinmonopolet får man kvittering på hva man betaler for, men ikke Agva Kraft. Frekt og arogant.

Svar fra Agva Kraft
23.10.2017 14:11

Hei Torleif, Alle med avtalegiro får faktura på papir, pdf eller som efaktura akkurat som om man ikke hadde tegnet avtalegiro. Jeg vil derfor be deg om å sjekke om du har fått en efaktura i nettbanken din. Ta veldig gjerne kontakt med [email protected] så vil vi sjekke hvilken betalingsform du har og om det eventuelt er noen feil i opplysningene vi har. Du skal selvfølgelig fortløpende få en oppstilling over hva du betaler for i god tid før trekket. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR