Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Problemer med å starte opp strømmåleren, de tok kontakt på mail for å fikse problemet. Ringte dem og fikk veldig god hjelp!
21.08.2020 fikk jeg en email fra Agva kraft og ønsket meg velkommen som kunde uten at jeg har bestilt strøm fra Agva. Dette har skjedd 4 GANGER før på 2 måneder! OG NÅ FÅR JEG TO REGNINGER FRA AGVA! Den ene er datert 16.08 på kr 549,01 og det gjelder 3 DAGER SOM KUNDE!Den andre regning er datert noen dager senere, 30.08! Og er på kr 549,00 og gjelder 11 dager som Agva kunde! Det hele startet den 15 juni. Jeg ville bli Agva kunde. Men etter jeg bestilte strøm fra Agva så leste jeg mange dårlige anmeldelser. Så sendte jeg en angreskjema til Agva datert den 16 juni. Den ble registrert og min bestillingen ble kansellert. TRUDDE JEG! UNNGÅ AGVA SOM PEST! HVIS DENNE SAKEN IKKE BLIR LØST OM KORT TID, DA ER POLITIANMELDELSE NESTE STOPP!
Strøm avtalen jeg gikk inn varer i 1 år med pris på 49,90 øre/kw var grei pris is fjor vinter men føler meg lurt dat strøm prisene har vært mye mer lavere nå. Prøver å kontakte kundeservice men de svarer aldri på telefon når det haster.
Står inne på "Min Side" at de utbetalte penger tilgode i starten av juli. Har enda ikke fått pengene på konto... Har kontaktet kundeservice hver dag de siste ukene, og hver gang får jeg beskjed om at pengene er rett rundt hjørnet. Greit nok at det er forholdsvis billig strøm, men det hjelper lite når de prøver å lure kunden og ikke er til å stole på.
Tilbyr strøm til gibortpris, ønsker velkommen, og sier etterpå at jeg ikkee kan få det likevel fordi jeg har vært kunde engang tidligere. ( Det husker ikke jeg, men kan stemme) Altså lokketilbud uten substans. Etter velkomstmailen fra Agva ble jeg kontaktet av Norgesenergi igjen som ville ha meg tilbake. (Selvsagt) Inngikk da avtale med dem om å flytte tilbake etter bindingsperioden hos Agva kraft. Like etter det kom det melding fra Agvakraft at de ikke vile ha meg som kunde likevel!
Det er nå 1 måned siden jeg bestilte "sommerstrøm" tilbudet, men avtalen er fortsatt ikke klar. Ikke rart det er så billig når de ikke egentlig har tenkt å sende strøm. Var I kontakt med de for 10 dager siden og de sa de skulle få det gjort snarest, men fortsatt har ingenting skjedd. Unngå, uproft tulleselskap.
Bestillte strøm i juli. Fikk beskjed om at alt var ok og at de startet leveranse 15 juli. 5 august mottar jeg en mail om at de trenger mitt personnummer. Spør først om dette er noen form for spam siden det var en veldig uproffesjonell måte å be om personnummer på. Nei de hadde visst ikke klart å kredittsjekke meg selvom jeg har mottatt gjenpartsbrev. Sender de personnummer, og dette får jeg aldri noen bekreftelse på. Rett og slett useriøst og stoler ikke på at disse klarer å oppbevare mine persondata på en trygg måte.