Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilbyr strøm til gibortpris, ønsker velkommen, og sier etterpå at jeg ikkee kan få det likevel fordi jeg har vært kunde engang tidligere. ( Det husker ikke jeg, men kan stemme) Altså lokketilbud uten substans. Etter velkomstmailen fra Agva ble jeg kontaktet av Norgesenergi igjen som ville ha meg tilbake. (Selvsagt) Inngikk da avtale med dem om å flytte tilbake etter bindingsperioden hos Agva kraft. Like etter det kom det melding fra Agvakraft at de ikke vile ha meg som kunde likevel!
Det er nå 1 måned siden jeg bestilte "sommerstrøm" tilbudet, men avtalen er fortsatt ikke klar. Ikke rart det er så billig når de ikke egentlig har tenkt å sende strøm. Var I kontakt med de for 10 dager siden og de sa de skulle få det gjort snarest, men fortsatt har ingenting skjedd. Unngå, uproft tulleselskap.
Bestillte strøm i juli. Fikk beskjed om at alt var ok og at de startet leveranse 15 juli. 5 august mottar jeg en mail om at de trenger mitt personnummer. Spør først om dette er noen form for spam siden det var en veldig uproffesjonell måte å be om personnummer på. Nei de hadde visst ikke klart å kredittsjekke meg selvom jeg har mottatt gjenpartsbrev. Sender de personnummer, og dette får jeg aldri noen bekreftelse på. Rett og slett useriøst og stoler ikke på at disse klarer å oppbevare mine persondata på en trygg måte.
Kom billigst ut på elskling.no så da var valget enkelt
Gratulerer med en billig leverandør, vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd! Hilsen Kundeservice
Manglende reaksjon på bestilling selv ved purring. Kommentaren gjelder 4 bestillinger som alle synes glemt eller ikke registrert
Bytte tok veldig lang tid. Dette fordi de angivelig ikke fant meg ved kredittsjekk.
Er ny kunde,fått kun 2 fakturaer og begge har jeg penger tilgode.👍👍
Det får vel ikke blitt bedre enn dette! :) Kundeservice