Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Superenkelt bytte! Noen få tastetrykk, så var det gjort. Min tidligere leverandør var raskt på tråden og uttrykte sin forferdelse over at jeg hadde byttet og ville vite masse detaljer. Jeg forklarte om tilbud/etterspørsel og påpekte at de hadde hatt mange anledninger til å ringe meg tidligere eller gi meg bedre priser, som den viktige kunden de påpekte jeg var. Som nr 32 på oversikten til Elskling har de vel ikke imponert, selv om jeg forsåvidt alltid har vært fornøyd med at det har vært enkelt å være kunde der også. De gikk langt i å ville vite HVA jeg hadde signert på, men det hadde de jo ikke noe med i mine øyne. Nå er jeg spent på fakturaer fremover og hva byttet vil bety for meg i det daglige. Men strøm er strøm - så hvis regningene er lavere er jeg fornøyd!
Hyggelig kundeservice, lettvint å bytte til Agva, god pris.
Hei Bjørn, Fint at du både er fornøyd men enkelhet, pris og service. Da har vi lykkes :)
Prosessen med bytte til dere har vært grei - greit opplegg.
Hei Erland, Ta gjerne kontakt om det skulle være noe. Jeg vil gjerne tipse deg om vår minside-tjeneste som har blitt veldig populær. Kundeservice
Agva Kraft var det rimeligste alternativet og det var enkelt å få de som ny leverandør. Min Side var enkel å bruke og ga den informasjonen jeg trenger.
Hei Jan, Takk for hyggelig og nyttig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Fremstår som rent lureri, med endring av avtalevilkår i løpet av de første to ukene uten varsling, og ingen svar fra kundeservice angående dette. Da jeg byttet som følge av endrete avtalevilkår og manglende svar fra kundeservice, kom det en epost hvor de tilbød 250 kr rabatt hvis jeg likevel ble værende som kunde. Svindel og uproff oppførsel fra start til slutt. Bruker skitne triks til å holde seg på toppen av prissammenligningstjenester, og fremstår gjennomført uproft og lite tillitsvekkende. “Min side” hadde lite informasjon og funksjoner i forhold til andre selskaper jeg har prøvd. oppleves som at de har brukt minst mulig penger på siden og vil gi kunder minst mulig innsyn i avtalen sin og fakturering, for at de lettere skal la seg bli lurt. Jeg ble bedt om å skrive omtale før avtalen var kommet ordentlig i gang og jeg dermed ikke hadde andre erfaringer enn utlovd avtalepris, med løfte om å bli med i trekning om premie dersom man skrev omtalen innen en kort tidsfrist. Regner med det er grunnen til de mange positive omtalene de har på sider som bytt.no.
Hei, Fint du sier fra, slike tilbakemeldinger tar vi alvorlig. Det skal ikke forekomme endringer uten varsling, så veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan sjekke om noe har gått galt.
Skulle hjelpe min mor med å bytte til agva. De bekrefter at bytte var gjort. Men etter noen uker får mamma regning fra gamle strømleverandøren. De sier de skal sjekke opp og svare meg på mail. Hørte ingenting så byttet til et annet mer seriøst selskap.
Det hender et bytte blir forsinket hvis det for eksempel mangler opplysninger. Send meg gjerne en mail direkte på [email protected] så skal jeg sjekke det.
Etter at eg valgte å skifte leverandør da Agva prisen gjekk opp, ringer dei og gir meg et tilbud som en heldig "uttrukket" person. Tilbudet kan ikke formidles per epost og må aksepteres umiddelbart. Syns det lukter svindel.
Vi har tatt det opp internt og alle er enige om at dette ikke er ok kommunikasjonsform. Takk for tilbakemeldingen!