Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel faktura oversikt. Avtaler er som du signerer med dem. Hyggelig kundeservice per telefon og service vennlig personale. Min side er enkel og oversiktlig. Hatt Agva snart i 2 år nå, og kommer til å fortsette med det.
Hei Leopold, Det er alltid stas å få så hyggelige ord fra en trofast kunde, ta kontakt om det skulle være noe! Agva Kundeservice
Frekk, vasete, svindel. Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice, står ikke for det de sier på telefonen og skifter avtale hele veien så det blir mange telefoner om man skal bruke dette strømselskapet.
Brukt dere hjemme lenge nå, meget fornøyd, derfor valgte jeg også å ha dere på hytta vår
Hei Rune, Veldig hyggelig å høre, og fint at du får ført på hytta også! Hilsen Kundeservice
Så langt veldig god erfaring. Er ny kunde som følge av at jeg og min samboer nettoppp har flyttet. Likte spesielt godt at jeg fikk oppfølgingsmail med info om E-faktura og KID-referanse. Da sparer både selskapet penger på å utstede papir-faktura, og vi slipper unødvendige gebyrer for dette. Ble også oppringt av gammel strømleverandør som mente at Agva Kraft vil være en dyr leverandør etter at avtalen om 6 måneder med fast lavpris er gått ut. Jeg vil derfor følge opp utviklingen i pris på levert strøm, og dersom dette stemmer så vil jeg finne en annen leverandør. (Har derfor klikket på "ja, jeg vurderer å bytte")
Hei Leif-Inge, Supert å høre at du er fornøyd med informasjon og miljø. Bare fint at du følger med på prisutviklingen, vi skal ha fornuftige priser både på kort og lang sikt.
Jeg byttet og så kom Norges energi med skremselspropaganda og de byttet tilbake uten mitt samtykke. Så gikk jeg tilbake. Ble litt rot. Så får jeg se hva faktura bringer.
Agva har strålende priser men her må man gjøre alt etter boka. E-faktura og Avtalegiro er et must, og for all del - ikke behold dem lenger en kampanjeperioden på 1, 2 eller 6 mnd. Da blir det dyrt med påslag på opptil 8,9 øre kw. Dette kan du få billigere uten å sjekke så alt for mye. Agva kan nok bedre så jeg satser på å bytte når kampanjeperioden er over og da skal de selvsagt få muligheten til å gi meg et bedre tilbud. Utsatt oppstart hos en annen leverandør er å anbefale for jeg kan aldri tenke meg at Agva sender ut en melding om at de endrer avtalen når kampanjeperioden er ferdig.
Gikk på limpinnen med et glitrende introduksjonstilbud. Deretter ble avtalen vår endret flere ganger, og prisen gikk sakte men sikkert i været. Det var tungvint å navigere mellom ulike avtaler med lignende navn men forskjellig innhold. Etter ett års tid fikk jeg heller ikke til å logge inn på "Min side" på nettsiden. Verken e-posten min eller mobilnummeret mitt fantes i systemet lenger. Eneste mulighet til å sjekke avtalen jeg hadde var via faktura i nettbanken. Det var dråpen, og er nå godt fornøyd med ny og seriøs strømleverandør. Virker avtalen for god til å være sann, ja så er den sannsynligvis det. Styr unna Agva!