Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet og så kom Norges energi med skremselspropaganda og de byttet tilbake uten mitt samtykke. Så gikk jeg tilbake. Ble litt rot. Så får jeg se hva faktura bringer.
Agva har strålende priser men her må man gjøre alt etter boka. E-faktura og Avtalegiro er et must, og for all del - ikke behold dem lenger en kampanjeperioden på 1, 2 eller 6 mnd. Da blir det dyrt med påslag på opptil 8,9 øre kw. Dette kan du få billigere uten å sjekke så alt for mye. Agva kan nok bedre så jeg satser på å bytte når kampanjeperioden er over og da skal de selvsagt få muligheten til å gi meg et bedre tilbud. Utsatt oppstart hos en annen leverandør er å anbefale for jeg kan aldri tenke meg at Agva sender ut en melding om at de endrer avtalen når kampanjeperioden er ferdig.
Gikk på limpinnen med et glitrende introduksjonstilbud. Deretter ble avtalen vår endret flere ganger, og prisen gikk sakte men sikkert i været. Det var tungvint å navigere mellom ulike avtaler med lignende navn men forskjellig innhold. Etter ett års tid fikk jeg heller ikke til å logge inn på "Min side" på nettsiden. Verken e-posten min eller mobilnummeret mitt fantes i systemet lenger. Eneste mulighet til å sjekke avtalen jeg hadde var via faktura i nettbanken. Det var dråpen, og er nå godt fornøyd med ny og seriøs strømleverandør. Virker avtalen for god til å være sann, ja så er den sannsynligvis det. Styr unna Agva!
I utgangspunktet billig strøm, spent på hvor lenge "lokkeprisene" varer. Litt enkel MinSide og noe treg respons på kundeservice. Ellers fin prosess ved bytte.
Jeg forsøkte å opprette et abonnement på Agva, men pga problemer i oppsettet måtte jeg ringe. Telefondamen var ualmindelig uhøflig og snakket i munnen på meg, når jeg forsøkte å forklare problemet. Hun la på røret, når jeg bad henne være rolig. Helt utrolig kunde håndtering!
Sånn skal det ikke være. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg prøve å hjelpe deg!
Har ingen erfaringer enda bortsett fra hyggelig kundeservice som oppgå KID for avtalegiro og efaktura når jeg ringte.
Velkommen som ny kunde, Jan!
Rimelig pris var viktig for mitt valg. Litt omstendelig å bli kunde hos dere men delvis min skyld skal sies. Dette på grunn av jeg har sperret meg selv for kredittvurdering. Så det var litt om å men der. Blir sikkert bra det her men som sagt litt tidlig å si enda...:)
Vi er dessverre nødt til å gjøre en kredittvurdering, men flott at det ordnet seg!