Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er idag opplagt for de fleste som følger med at kraftselskapene flår oss forbrukere. Agva Kraft så ut til å være rimelige - så satser jeg på at det ikke ligger noe lurt m.h.t. pris i "buskene". Bestillings prosessen var imponerende lett ! Vet jo ikke ennå om jeg virkelig får lavere regninger.
Velkommen som kunde! Vi har en uformell intern konkurranse om å få bestillingsprosessen under 30 sekunder, og dette kan jo tyde på at vi har lykkes. Ta gjerne kontakt om du trenger hjelp til å velge avtale etc etter hvert, det er ingen bindingstid i avtalen din.
Litt komplisert å finne fram til hvordan logge inn på min side.
Hei Patric, Vi jobber med å forbedre funksjonaliteten på min side nå, så slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Fint om du kan sende meg en mail på [email protected] og beskrive hvilke utfordringer du hadde. Ellers er vi glade for å høre at ditt hovedinntrykk er godt!
Svara ikkje på henvendelsar, sjølv ved fleire forsøk på å nå fram. Rota med fakturaer, og adresser. I tillegg byttar tilbake til seg sjølv utan mitt samtykke etter avtalen var avslutta.
Dette hørtes ikke bra ut, ta gjerne kontakt så vi kan sjekke opp hva som har skjedd.
God kundeservice, holder de løftet om pris også, så er d perfekt.
Hei Sol, Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde! Kundeservice, Agva
Jeg registrerte meg hos Agva, og halvannen måned senere hadde jeg ennå ikke hørt noe. Jeg fikk regning fra min gamle leverandør, og valgte da å ringe Agva for å høre hva som var ståa. De hadde visst forlagt registreringen min, og skulle se på det med en gang og så skulle jeg høre fra dem. Da jeg ikke hørte noe, prøvde jeg å kontakte dem igjen, og i den lange telefonkøen valgte jeg tastealternativet å bli ringt tilbake. En uke senere har jeg ennå ikke fått noen oppringning, men nå har de riktignok klart å registrere meg som kunde. Dersom servicen i registreringsprosessen er representativ for servicen senere, er jeg særdeles skeptisk. Men sånn er det gjerne når man skal velge det antatt billigste alternativet.
Hei Kristian, Dette hørtes spesielt ut, for de fleste prosessene er automatiserte og effektive. fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Desidert billigste avtale da jeg sammenlignet med flere leverandører. Jeg er dog redd for at siden dette er en kampanje så vil strømmen ikke forbli billig(ere) fremover. Jeg hadde litt problemer med å identifisere de eksakte vilkårene for tilbudet jeg fikk.
Foreløpig godt inntrykk av kundeservice. Vanskelig å komme med ytterlige kommentarer da jeg er ny kunde og ikke har tidligere erfaringer med Agva Kraft