Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Godt førsteinntrykk og mailene dere sender gir inntrykk av god kundeservice. Jeg har ikke benyttet den ennå, som om der er tilfelle vet jeg ikke. Men lever dere opp til inntrykket fra mailene blir der bra. Jeg har slitt litt med å finne hva prisene blir etter kampanjen min. Vet jeg så dem under registreringen, men finner ikke tilbake til det.
Fikk et meget bra tilbud som jeg slo til på. Så får jeg se om de innfrir det de lovet. Jeg er misfornøyd med at det tok lang tid og mange mail før alt var ordnet. Liten erfaring til å gi en kommentar så tidlig i kundeforholdet.
Bestilling gikk greit, men det tok en og en halv måned fra bestilling til leveransen startet.
Vi meldte overgang av 4 ulike målere. 3 av de gikk smertefritt, mens den 4. ikke ble overført som avtalt. Ingen beskjed fra Agva om at den 4. måleren ikke var overført. Ved henvendelse til kundesenteret pr mail får jeg ingen respons. Måtte ringe de. Lovte da på telefonen at dette nå skulle løses, og lovte å sende meg bekreftelse. Ingen bekreftelse mottatt etter en uke...ny runde med mails, og fremdeles ikke løst 6 uker etter at vi meldte overgang på de 4 målerne. Dette holder bare ikke....
Fikk ikke svar eller hjelp på en måned ved forsøk på å opprette abonnement
Billig og bra. Løp og kjøp Norges beste avtale. Heia Agva.
Jeg tror jeg har fått en rimelig avtale om kraft med Agva; dette basert på omtale av andre kraftleverandører og Forbrukerrådets omtale av disse. Betalingen pr måned går også greit med e-faktura.