Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilling gikk greit, men det tok en og en halv måned fra bestilling til leveransen startet.
Vi meldte overgang av 4 ulike målere. 3 av de gikk smertefritt, mens den 4. ikke ble overført som avtalt. Ingen beskjed fra Agva om at den 4. måleren ikke var overført. Ved henvendelse til kundesenteret pr mail får jeg ingen respons. Måtte ringe de. Lovte da på telefonen at dette nå skulle løses, og lovte å sende meg bekreftelse. Ingen bekreftelse mottatt etter en uke...ny runde med mails, og fremdeles ikke løst 6 uker etter at vi meldte overgang på de 4 målerne. Dette holder bare ikke....
Fikk ikke svar eller hjelp på en måned ved forsøk på å opprette abonnement
Billig og bra. Løp og kjøp Norges beste avtale. Heia Agva.
Jeg tror jeg har fått en rimelig avtale om kraft med Agva; dette basert på omtale av andre kraftleverandører og Forbrukerrådets omtale av disse. Betalingen pr måned går også greit med e-faktura.
Det var litt trøblete oppstart hos Agva. Jeg sendte inn informasjonen de etterspurte ved innmelding, men likevel sendte de meg mail og spurte etter målernummeret. Jeg svarte på mailen jeg fikk med målernummeret, men en liten stund etter fikk jeg purring på at de ikke hadde fått det. Svarte da til en mailadresse som sto i mailen jeg fikk og ikke direkte ved å trykke på svar. Linken jeg fikk da jeg kopierte mailadressa fra teksten var av en eller annen grunn ikke den samme jeg ønska å kopiere (hadde ved flere bokstaver etter @ enn i linken). Jeg så heldigvis det og fjernet det ekstra, men for personer som er litt mindre teknisk kyndige kan det være problematisk. Har nå fått velkomstmelding og alt virker greit. Leiligheten har strøm og forhåpentligvis vil ikke regningene bli veldig store (har ikke fått strømregning ennå).
Rot med eposter og kontakt med måler. Jeg måtte sende inn opplysningene to ganger på samme spørsmål.