Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Plutselig får jeg e-post om flytting til Agva - forholdet var at jeg hadde fått tilbud fra min eksisterende leverandør om bedre tilbud og ble derfor værende - likevel kommer e-post om flytting fra Agva 4 uker etter - frekk og uhederlig - hold dere langt unna.
Her høres det ut som om noen meldinger har krysset hverandre, vi har selvfølgelig ingen interesse av å sette opp kunder som ikke ønsker å være hos oss. Send meg gjerne en mail på [email protected] så kan jeg sjekke hva som har skjedd.
Billig strøm. Raskt svar.. Anbefaler til venner og bekjente.
Hei, og tusen takk for at du anbefaler oss! Agva Kundeservice
Det ble helt slutt på irritasjon over høye strømregninger da jeg tok kontakt med Agva Kraft og ble kunde hos dem. Endelig skjønte jeg hvorfor andre kraftselskaper bruker masse på pr for seg selv og sine tilbud; de tjener jo rett og slett for mye penger på kraften de leverer.
Hei Arnt, Strålende å høre at du er så fornøyd! Vi er her om det skulle være noe :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har nettopp byttet til Agva, med opplevelsen så langt er bare positiv.
Hei Ivar, Velkommen som ny kunde, fint du har et godt førsteinntrykk! Vi vil benytte sjansen til å minne om fordelene med avtalegiro og efaktura, samt at du finner minside-funksjonalitet på nettsidene våre. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Melker deg for penger, og er umulig å få tak i på kundeservice. Sletter innlegg med spørsmål om hvorfor jeg ikke fikk fakturaer på Facebook, fikk ikke fakturaer, kun «e-faktura» uten forklaring på den høye prisen. Stod ikke hva noe av beløpene var. Det ble slettet slik at ikke andre skulle se det. Flere forteller det samme om å bli lurt, svindyr strøm. De lurer seg inn på listen med lokketilbud som ikke stemmer når faktura kommer. De har heller ikke kundeservice i form av «min side»
Jeg tror du forveksler oss med et annet selskap. Vi har ikke noen meldinger fra deg på Facebook, og har heller ikke slettet noen. Videre kan vi ikke slette efakturaer etter at de er sendt ut. Og vi har min side, den er svært populær blant våre kunder. Om det skulle være noe annet, må du gjerne ta direkte kontakt med meg på [email protected]
Agva burde hatt en app, men ellers er jeg fornøyd 😃😎
Hei Leonardo, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Godt innspill med app, ta gjerne kontakt om du har forslag til hva den kan inneholde, for eksempel om det skulle være noe utover det vi har på "min side". Hilsen Agva
Hyggelig og hjelpsom kundeservice Konsepter som er lette å forstå Enkelt og fint sted å være kunde
Hei Kenneth, Så bra at vi har lykkes både med kundeservice og enkelhet :) Hilsen oss på Kundeservice