Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nettopp byttet til Agva, med opplevelsen så langt er bare positiv.
Hei Ivar, Velkommen som ny kunde, fint du har et godt førsteinntrykk! Vi vil benytte sjansen til å minne om fordelene med avtalegiro og efaktura, samt at du finner minside-funksjonalitet på nettsidene våre. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Melker deg for penger, og er umulig å få tak i på kundeservice. Sletter innlegg med spørsmål om hvorfor jeg ikke fikk fakturaer på Facebook, fikk ikke fakturaer, kun «e-faktura» uten forklaring på den høye prisen. Stod ikke hva noe av beløpene var. Det ble slettet slik at ikke andre skulle se det. Flere forteller det samme om å bli lurt, svindyr strøm. De lurer seg inn på listen med lokketilbud som ikke stemmer når faktura kommer. De har heller ikke kundeservice i form av «min side»
Jeg tror du forveksler oss med et annet selskap. Vi har ikke noen meldinger fra deg på Facebook, og har heller ikke slettet noen. Videre kan vi ikke slette efakturaer etter at de er sendt ut. Og vi har min side, den er svært populær blant våre kunder. Om det skulle være noe annet, må du gjerne ta direkte kontakt med meg på [email protected]
Agva burde hatt en app, men ellers er jeg fornøyd 😃😎
Hei Leonardo, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Godt innspill med app, ta gjerne kontakt om du har forslag til hva den kan inneholde, for eksempel om det skulle være noe utover det vi har på "min side". Hilsen Agva
Hyggelig og hjelpsom kundeservice Konsepter som er lette å forstå Enkelt og fint sted å være kunde
Hei Kenneth, Så bra at vi har lykkes både med kundeservice og enkelhet :) Hilsen oss på Kundeservice
Første gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd å bli skjelt ut av kundeservice, avbrutt i forklaringene mine og hvor kundebehandler har avsluttet med "jeg driter i deg" og legger på. I mangel av bedre ordforråd antar jeg. Jeg prøvde å ringe igjen for å si min mening om språkbruken hennes. Hun la på igjen. Selve saken har ordnet seg og det setter jeg pris på. Behandlingen jeg fikk går jeg videre med, og det er kundebehandler kjent med.
Hei Marita, dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være. Veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan følge opp dette.
Bare lureri / lokkepriser. Setter deg rett på den dyreste avtalen dei har som ikkje er konkuransedyktig etter 1.mnd.
Jeg forstår det slik at du har tegnet en kampanjeavtale der vi har sponset strømmen din. Det er ingen bindingstid, så bare ta kontakt, så kan vi sammen finne et produkt som passer ditt forbruksmønster.
De sender bare en kopi av avtalen hver gang man lurer på noe. Og årsavgiften kan man se langt etter å få delvis refundert dersom man sier opp før ett år. Kjeltringer.