Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ønsket strøm fra Agva fordi de lå inne som en billig strømleverandør med 100% grønn energi. Etter to mnd endret de prisen uten å si i fra til nesten dobbelt av lokketilbudet. Ser i etterkant at Forbrukerrådet har vært involvert i selskapet. Var også meget dårlig kundeservice da jeg ringte for å høre hva som hadde skjedd. Det er veldig rart at de ligger inne med så gode anmeldelser her, har de skrevet sine egne?
Ett helt uproblematisk bytte fra en dyr strømleverandør vi har vært tilknyttet til i årevis og til Agva som var den billigste tilbyderen på det tidspunktet vi byttet.
Fikk ikke lagt inn avtalegiro og e-faktura med en gang, dermed byttet de meg over til en avtale som var blant de dyreste i markedet...
Spurte hva som skulle til for å bli kunde til en bedre avtale enn min nåværende leverandør. Fikk til svar at det måtte jeg finne ut selv.
Strømprisen blir skrudd opp etter en måned. Jeg hadde fått ingen informasjon om dette. Jeg betalte i lang tid i den tro at det var det billigste selskapet når det er det absolutt dyreste
Hvorfor fikk jeg 5000kr regning fra Aqva når jeg byttet strømleverandør? Hvorfor ikke fikk høyere regning før? Strømmen leses jo automatisk av.
Etter en mnd med "sponset" pris fikk vi denne meldingen: "Sponsingen av din avtale er snart slutt. Ditt produkt går fra 1. oktober over til et normalt påslag på 8,9 øre per kWt samt at den beregnes på grunnlag av bransjens innkjøpspris." Dette er i og for seg streit nok og garantert innenfor regelverket for varsling, men ingen av de andre vi har sjekket legger på 8,9 øre per kWt og det forutsetter av jeg som kunde har et forhold til hva Nordpool driver med, noe som mild sagt er urimelig. Jeg skal ikke jobbe med dette, jeg skal bare ha på noen lys. Vi dro ikke til månen i 1969 for at jeg skal måtte holde styr på hva en kraftbørs gjør. Så, vi gikk fra 32 øre med kompispris, til 62 øre etter 8,9 øre påslag og "bransjens innkjøpspris". Etter en samtale med kundeservice på telefonen, hvor vi fikk høre at det produktet vi har ikke selges lengre(?), fikk vi bare et screenshot av det som står foran på avtalen vår - ingen konkret grunn til at det ikke ble varslet tydligere eller en forklaring. Så, terningkast 3. Lyset funka, men kommunikasjonen er ganske, ganske vag.