Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig gode priser, hovedgrunnen til at Agva ble valgt. Litt kronglete on-boarding. Gammelt interface på Mine Sider. Ønsker svært gjerne samfakturering av nettleie og strømfaktura, bør utarbeides så fort som mulig.
+ Konkurransedyktige priser og miljøprofil - Rotete kundebehandling (i hvert fall så langt)
Prøver å flytte adressen over en måned, tar evighet å får svar og masse feil. Vurderer å bytte leverandør.
Problemer med å starte opp strømmåleren, de tok kontakt på mail for å fikse problemet. Ringte dem og fikk veldig god hjelp!
21.08.2020 fikk jeg en email fra Agva kraft og ønsket meg velkommen som kunde uten at jeg har bestilt strøm fra Agva. Dette har skjedd 4 GANGER før på 2 måneder! OG NÅ FÅR JEG TO REGNINGER FRA AGVA! Den ene er datert 16.08 på kr 549,01 og det gjelder 3 DAGER SOM KUNDE!Den andre regning er datert noen dager senere, 30.08! Og er på kr 549,00 og gjelder 11 dager som Agva kunde! Det hele startet den 15 juni. Jeg ville bli Agva kunde. Men etter jeg bestilte strøm fra Agva så leste jeg mange dårlige anmeldelser. Så sendte jeg en angreskjema til Agva datert den 16 juni. Den ble registrert og min bestillingen ble kansellert. TRUDDE JEG! UNNGÅ AGVA SOM PEST! HVIS DENNE SAKEN IKKE BLIR LØST OM KORT TID, DA ER POLITIANMELDELSE NESTE STOPP!
Strøm avtalen jeg gikk inn varer i 1 år med pris på 49,90 øre/kw var grei pris is fjor vinter men føler meg lurt dat strøm prisene har vært mye mer lavere nå. Prøver å kontakte kundeservice men de svarer aldri på telefon når det haster.
Står inne på "Min Side" at de utbetalte penger tilgode i starten av juli. Har enda ikke fått pengene på konto... Har kontaktet kundeservice hver dag de siste ukene, og hver gang får jeg beskjed om at pengene er rett rundt hjørnet. Greit nok at det er forholdsvis billig strøm, men det hjelper lite når de prøver å lure kunden og ikke er til å stole på.