Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lokkepris en kort periode for så å endre avtale uten nærmere info. Min avtale ble endret to ganger inntil jeg endte med forskuddsbetaling på 3 måneders stipulert forbruk til en relativt høy kost. De svarte ikke på noen henvendelser fra meg på Mail. Så snart jeg byttet leverandør kontaktet de meg pr Mail med typisk standardfrase for å lokke meg tilbake. Jeg refererte til tidligere Mail og ba om svar. Hørte ikke mer fra de. Videre prøver jeg å få igjen penger fra de for strøm de krevde inn forskuddsbetaling på. Snart 3 mnd uten at de har betalt meg tilbake. De svarer heller ikke på Mail.
Hei, Jeg hørte akkurat med en kollega som kjente saken. Alt skal ha blitt løst for en uke siden, ta gjerne kontakt på nytt om noe fortsatt er uklart. Og beklager bryderiet.
Hyggelig kundeservice, raskt svar, gode priser, bærekraftig!
Hei Amanda, Så hyggelig å høre!
Jeg gikk inn på en billig strømavtale i vår etter å ha oppdaget at Fjordkraft hadde satt opp prisen betraktelig uten å meddele et pip. Agva fikk god omtale og en kampanjepris ble mitt valg. De presiserte også at det ville bli gitt beskjed ved prisendring, noe som selvsagt ikke har skjedd. Prisen ble endret 1. mai, og det fremkommer selvsagt ikke noe sted unntatt på faktura som kom forleden. Selvsagt burde jeg sjekket avtalen min nesten daglig for å unngå dette.
Nå har jeg vært kunde i noen uker, og ser greit ut. Det er litt tidlig å snakke om erfaringer, og om det er forbedringer.
Velkommen som ny kunde, Jørn! Og skulle det være noe, eller forslag til forbedringer, så ikke nøl med å kontakte oss :) Kundeservice Agva Kraft
Enkel faktura oversikt. Avtaler er som du signerer med dem. Hyggelig kundeservice per telefon og service vennlig personale. Min side er enkel og oversiktlig. Hatt Agva snart i 2 år nå, og kommer til å fortsette med det.
Hei Leopold, Det er alltid stas å få så hyggelige ord fra en trofast kunde, ta kontakt om det skulle være noe! Agva Kundeservice
Frekk, vasete, svindel. Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice, står ikke for det de sier på telefonen og skifter avtale hele veien så det blir mange telefoner om man skal bruke dette strømselskapet.
Brukt dere hjemme lenge nå, meget fornøyd, derfor valgte jeg også å ha dere på hytta vår
Hei Rune, Veldig hyggelig å høre, og fint at du får ført på hytta også! Hilsen Kundeservice