Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg gikk inn på en billig strømavtale i vår etter å ha oppdaget at Fjordkraft hadde satt opp prisen betraktelig uten å meddele et pip. Agva fikk god omtale og en kampanjepris ble mitt valg. De presiserte også at det ville bli gitt beskjed ved prisendring, noe som selvsagt ikke har skjedd. Prisen ble endret 1. mai, og det fremkommer selvsagt ikke noe sted unntatt på faktura som kom forleden. Selvsagt burde jeg sjekket avtalen min nesten daglig for å unngå dette.
Nå har jeg vært kunde i noen uker, og ser greit ut. Det er litt tidlig å snakke om erfaringer, og om det er forbedringer.
Velkommen som ny kunde, Jørn! Og skulle det være noe, eller forslag til forbedringer, så ikke nøl med å kontakte oss :) Kundeservice Agva Kraft
Enkel faktura oversikt. Avtaler er som du signerer med dem. Hyggelig kundeservice per telefon og service vennlig personale. Min side er enkel og oversiktlig. Hatt Agva snart i 2 år nå, og kommer til å fortsette med det.
Hei Leopold, Det er alltid stas å få så hyggelige ord fra en trofast kunde, ta kontakt om det skulle være noe! Agva Kundeservice
Frekk, vasete, svindel. Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice, står ikke for det de sier på telefonen og skifter avtale hele veien så det blir mange telefoner om man skal bruke dette strømselskapet.
Brukt dere hjemme lenge nå, meget fornøyd, derfor valgte jeg også å ha dere på hytta vår
Hei Rune, Veldig hyggelig å høre, og fint at du får ført på hytta også! Hilsen Kundeservice
Så langt veldig god erfaring. Er ny kunde som følge av at jeg og min samboer nettoppp har flyttet. Likte spesielt godt at jeg fikk oppfølgingsmail med info om E-faktura og KID-referanse. Da sparer både selskapet penger på å utstede papir-faktura, og vi slipper unødvendige gebyrer for dette. Ble også oppringt av gammel strømleverandør som mente at Agva Kraft vil være en dyr leverandør etter at avtalen om 6 måneder med fast lavpris er gått ut. Jeg vil derfor følge opp utviklingen i pris på levert strøm, og dersom dette stemmer så vil jeg finne en annen leverandør. (Har derfor klikket på "ja, jeg vurderer å bytte")
Hei Leif-Inge, Supert å høre at du er fornøyd med informasjon og miljø. Bare fint at du følger med på prisutviklingen, vi skal ha fornuftige priser både på kort og lang sikt.
Jeg byttet og så kom Norges energi med skremselspropaganda og de byttet tilbake uten mitt samtykke. Så gikk jeg tilbake. Ble litt rot. Så får jeg se hva faktura bringer.