Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
AKRAFT
2.3
115 verifiserte omtaler
AKRAFT har opphørt
Dersom du ønsker å lese omtaler eller dele egne erfaringer om andre strømselskaper, gå til strømselskaper på Bytt.no..

AKRAFT omtaler og erfaringer

Ingen trend

AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
AKRAFT trenger minimum 10 omtaler.
30%
Middels
30% anbefaler AKRAFT
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 115 omtaler om AKRAFT

FILTRER OMTALER
27
6
2
9
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om AKRAFT
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super

Omtale av  Sonjos

Kundeservicen er kundevennlig og hyggelig. Gode priser.

Svar fra AKRAFT
09.10.2018 10:11

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :) Mvh AKRAFT

Nyttig (0)

Fullstendig uforståelig faktura, for høy pris på elsertifikater, høyt fastbeløp, Ikke samlefaktura

Omtale av  Kjell A

Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke var gode betingelser på Akraft sin spotavtale. Heldigvis mottok jeg en fullstendig uforståelig faktura fra Akraft som irriterte meg og fikk meg til å prioritere et leverandørbytte. Jeg endte opp med spotavtale hos en konkurrent, spotavtale pris elsertifikat 3.9 øre KWH Fastpris mnd 31.25 og samlefaktura DVS alt inkl. nettleie på same faktura. Jeg gikk fra elsertifikatpris på 6.5 øre Fastpris på 39 øre og ikke mulighet for samlet faktura hos Akraft. Godt fornøyd med det.

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 09:37

Hei, Vi takker for tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ha en fin dag! MVh AKRAFT

Nyttig (3)

Fortsatt bindingstid etter over et år?

Omtale av  Hakima D

Har vært kunde hos Akraft i over et år. Jeg byttet til en annen leverandør, så fikk jeg en faktura kr. 1256,-....hva kalles det???? ren svindel selvsagt......Avtalene ruller og går frem til blir sagt opp men ikke hos Akraft. Kommer aldri til å anbefale selskapet til noen jeg kjenner. Tvert imot....

Svar fra AKRAFT
17.09.2018 17:51

Hei, Viser til våre avtalevilkår angående fastpris avtale: Avtalen blir automatisk fornyet med et år dersom vi ikke mottar melding om noe annet innen dato for utløp på avtalen. Om du ikke ønsker å fortsette med fastprisavtale etter utgangen av din fastprisperiode, endrer vi selvsagt på dette. Om du ønsker ny periode med fastpris, må du binde deg i et nytt år for å få denne fastprisen. Fastprisavtalane har gjensidig bindingstid; du er kunde hos oss i den bestemte avtaleperioden, og vi låser prisen til deg. Send gjerne en epost til [email protected] dersom du ønsker at vi ser nærmere på saken. Mvh AKRAFT

Nyttig (4)

Dårlig til Middels

Omtale av  Gunnar A. H

Vanskelig å få logget seg inn på min profil. min konto osv.

Nyttig (0)

Ikke inngå fastavtale

Omtale av  Jan E. O

Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡

Svar fra AKRAFT
11.09.2018 13:47

Hei, Viser til avtalevilkårene på vår hjemmeside: Ved endring i offentlige avgifter/pålegg om endringer fra myndighetene og endring av pris/gebyr vil dette varsles på våre hjemmesider i tillegg til epost eller sms til kunde. Ønsker deg en fin dag!:) Mvh AKRAFT

Nyttig (4)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrere en forespeilet

Omtale av  Cecilie

Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft. Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet. Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere. Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette. Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.

Svar fra AKRAFT
20.08.2018 10:12

Hei Cecilie! Om du har inngått en prøvestrømavtale til innkjøpspris skal det ha stått informert om dette i en SMS. For å bli aktiv hos oss gjennom selger, må du ha bekreftet SMS-en ved å svare OK. Det skal også ha stått informert om innkjøpspris på våre hjemmesider, om du bestilte strømavtalen der. Om du ønsker at vi ser nærmere på saken, send oss gjerne en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT

Nyttig (0)

Oppsigelsesgebyr svindel

Omtale av  Ole J. K

Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull. Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig

Svar fra AKRAFT
07.08.2018 09:26

Hei Ole! Om du har inngått en bindende avtale, vil det være et oppsigelsesgebyr som blir trigget ved oppsigelse i den bindende perioden. Om du har spørsmål til dette eller ønsker at vi ser på saken din, send oss gjerne en epost til [email protected]. Mvh AKRAFT

Nyttig (2)
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til AKRAFT mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR