AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at jeg byttet til AKRAFT har jeg skjønt hvor viktig det er å være bevist på pris, tilgjengelighet og service. Som kunde i AKRAFT får jeg strøm til landets laveste pris, jeg sparer kilowatt timer hver dag gjennom deres bonusprogram, noe som ingen andre strømleverandører kan skilte med.
Veldig fornøyd med Akraft. Har variabel 16. Hatt billig strøm hele tiden. Anbefales på det sterkeste! Kan ikke skjønne noe av kritikken her inne..
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Att alltid ha ett lavt pris er greit og att jeg vet hva det er hele tiden er utmerket bra. Spot og variabel skifter ju opp og ned og er helt umuligt å veta hva en ska betal, liker att det er fast!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Ha en fin helg!
For meg er det helt ufattelig at et strømselskap som ønsker å lykkes på et privatmarkedet oppfører seg på denne måten, både ift å lure folk til å ufrivillig bli kunde (overivrig dørselger), men ikke minst det helvete de setter igang når man prøver å komme seg ut av deres feil og rot. Der er totalt avhengig av et godt rykte og en god service for å tiltrekke dere kunder på sikt, og jeg kan garantere dere at det har en større verdi en de kronene de prøver å skvise ut av meg nå.
Ble for 2 måneder siden kontaktet av en hyggelig dørselger som presenterte en avtale med fast månedspris. De ligger litt over min sommerpris men gud bedre som jeg sparer om vinteren!! Så får dere ett slikt tilbud, hiv dere på!
Byttet til Akraft. Etter under to uker fikk jeg beskjed om at de økte prisene. Bortkastet tid å blie kunde her, enten greier de lure deg eller så må man bytte igjen selv med en gang. Jeg går ut i fra de ikke kunne øke priser eller flytte abonnement i det skjulte siden jeg hadde lagt til både efaktura og avtalegiro så da var de pålagt å sende email. Jeg byttet kraftselskap med en gang og da begynte de å ringe med en gang for å prøve å få meg tilbake til noe annet som var myeee billigere og bedre. Billigere enn 0 kr som var det de fikk meg til å bli kunde pga? Ok....
Hei! Da har du nok vært ytterst uheldig og byttet til oss akkurat når vi endret pris. Nå har vi endret rutinene der, slik at du får en gitt kampanje, uansett om prisen på det ordinære produktet endrer seg i mellomtiden.
De byttet avtale navnet Akraft 15 til Akraft 16 har ikke fått varsel om ny avtale navn og fått 3x høyere strømregning fra dem.
Hei! Vi har aldri byttet navn fra Akraft 15 til Akraft 16. Men vi hadde et produkt som hette spot 15, så fikk vi en ny kampanje som fikk navnet spot 16. Ikke flyttet vi kunder over til et annet produkt enn det de selv hadde bestilt heller. Så det forstår jeg ikke helt. Samme gjelder Variabel 15 og variabel 16. Vi har endret litt på rutinene, slik at vi ikke gjør det slik lenger. Prisen økte pga høyere markedspriser, og vi hadde levert veldig billig strøm lenge og vært den billigste leverandøren utrolig lenge.