Meny

elKompis omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til elKompis
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
5
av 111 innen
strømselskap
85%
anbefaler
elKompis
Filtrer omtaler
52
8
2
2
4
Sorter omtaler etter
Viser av 68 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med elKompis?
Lundskråga
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Vurderer å bytte selskap
"Fremstår som et useriøst selskap"

Fryktelig rot i fakturering. App som ikke fungerer. Tilbakebetaling uteblir. Virker som selskapet styrer mot konkurs.

Svar fra elKompis
08.02.2023 12:46
Hei, Lundskråga!  Takk for din tilbakemelding!  Vi synes det er kjedelig å lese at du er misfornøyd med elKompis og appen vår, men vi ønsker å klargjøre enkelte punkter :)  Når det kommer til fakturering så faktureres våre kunder etterskuddsvis, ut i fra forbruksverdier vi mottar fra den respektive netteier. Det er netteier som er ansvarlig for å lese av kundens strømmåler og registrere forbruksdata, som vi så henter ut. Våre kunder faktureres så i henhold til strømavtalens vilkår, hvor kunden faktureres for det som er strømprisen time for time mot forbruket time for time.  Vi ønsker selvfølgelig at appen skal fungere feilfritt, men det er dessverre slik med teknologi at enkelte ganger kan det oppstå tekniske feil som må utbedres. Vi setter derfor stor pris på tilbakemelding fra kunder om en skulle oppleve problemer i appen, slik at dette kan feilmeldes til teknisk avdeling og feil kan utbedres.  Dersom en kunde har betalt inn mer enn fakturabeløpet, eller dersom vi skulle motta korrigering på forbruk fra netteier, så vil dette selvfølgelig bli tilbakebetalt. Dersom det er snakk om opptjent ververabatt som fører til tilgodebeløp på kundebildet, så kvalifiserer ikke ververabatt til utbetaling ettersom vervebonusen blir fratrukket kundens strømregning. Dersom beløpet kunden har vervet for overstiger strømregningen, fratrekkes øvrig verve-bonus på kommende strømfakturaer. Dersom kunden avslutter leveransen fra elKompis, bortfaller vervebonusen. Dette i henhold til vilkår for verving :) Mvh, Truls - elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurt av appen og elkompis"

Appen sa strømregning på vel 1400,- Fikk regning på over det dobbelte. Jeg lå vissnok i feil sone i appen. ElKompis nekter å stå for feilen de har gjort. Jeg skifter leverandør.

Svar fra elKompis
19.01.2023 08:48
Hei Frank! Det var utrolig leit at appen viste feil forbruk. Vi er derimot veldig glad for at du tok kontakt med oss, og at vi fikk løst denne saken :) Vi jobber kontinuerlig med appen vår, og håper du tar kontakt igjen dersom det er noe vi kan hjelpe deg med eller du lurer på vedrørende denne. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Både og"

Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.

Svar fra elKompis
13.01.2023 13:58
Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"God verveløsning, men appen ligger langt bak Tibber sin"

Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆

Svar fra elKompis
04.01.2023 14:58
Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fra Tibber til Vibb og så til ElKompis."

Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:40
Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super kundeservice"

Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:39
Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kanonbra!"

Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.

Svar fra elKompis
20.12.2022 08:19
Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis
Bentosaurus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk!"

Byttet til ElKompis fra annen leverandør. Kundereise kunne ikke vært bedre, fantastisk oppfølging og en faktura jeg kjenner meg igjen i. Vi er meget godt fornøyd. Her lytter dere til oss kunder.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:23
Hei Bentosaurus! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss i elKompis! Det jobber vi hver dag med å få kundene våre til å føle at de er :) Mvh Anna, elKompis
Henrik W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Følger ikke opp løfter om å ringe opp igjen!"

Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:32
Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis
Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"

Jeg byttet til elKompis for 3 måneder siden og er så fornøyd. Nå har jeg endelig full kontroll på forbruket og strømregningen. Digger appen!! I tillegg har elKompis et veldig hjelpsomt og serviceinnstilt kundesenter.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:23
Hei Benedicte! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Teamwork🤩"

Fantastisk imøtekommende og spiller på kundens lag🎉

Svar fra elKompis
06.12.2022 17:23
Hei Hilde H! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Dette er det vi jobber for hver eneste dag! :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oversiktlig"

Bra kundeservice og oversiktlig app. Muligens andre som er billigere.

Svar fra elKompis
06.12.2022 09:26
Hei Roy M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Eivind N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Team ElKompis leverer"

Fremoverlent selskap i vinden!! Utmerket support. Sømløs, innovativ applikasjon som gir full oversikt og forutsigbarhet. Fleksibilitet og muligheter!! Blant de billigste! Well done, ElKompis 👍👍

Svar fra elKompis
22.11.2022 16:50
Hei Eivind N! Så hyggelig tilbakemelding å få, tusen takk for det! Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har ønsker for appen vår, vi tar i mot alle tilbakemeldinger :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"På trynet..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor velge å betale 34kr mnd og 1 øre påslag per kWt, når en kan velge 0kr mnd og 1 øre påslag per kWh, slik som Elekt? Noen tilbyr jo 0kr mnd og minuspåslag per kWh for nye kunder. Godt jeg har undersøkt litt og er blitt "sjef" over min strømregning

Svar fra elKompis
21.11.2022 09:50
Hei Glenn! Det stemmer at noen leverandører tilbyr gratis fastbeløp, gratis påslag og til og med negativt påslag i en gitt periode som en kampanje for nye kunder. Vi har valgt å sette et fastbeløp på kr 34/mnd for å kunne utvikle og ha en så god app som mulig. Påslaget vårt går til å dekke innkjøpskostnader på strømmen, samt det lovpålagte elsertifikatet. Vi har troa på at appen vår hjelper kundene våre med å bruke strømmen smartere og dermed at besparelsen blir høyere enn kr 34/mnd. Vi tilbyr også vervekampanje hvor både den som verver og har vervet får kr 500,- i rabatt, noe som dekker inn fastbeløpet på kr 34/mnd i 14 måneder. Dersom du har tilbakemeldinger vedrørende appen vår er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på epost: [email protected] Mvh Anna, elKompis
Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Torbjørn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"fantastisk selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig lettvint selskap, og utmerket webside for info ang avtalen og strømpriser.

Svar fra elKompis
18.11.2022 10:14
Hei Torbjørn E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar om oss, det setter vi stor pris på! :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd!"

Vi byttet fra Tibber til elKompis og er så fornøyd. Appen gir oss utrolig god innsikt som gjør at vi får planlagt alle gjøremål når strømmen er billigst. De har også elbil og smartlading funksjonalitet som fungerer veldig bra. Kundeservicen er også veldig bra. Raskt svar og god oppfølging i forbindelse med overgangen.

Svar fra elKompis
17.11.2022 11:47
Hei, Wilhelm! Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding til oss - det setter vi stor pris på. Utrolig gøy å høre du er fornøyd med byttet til elKompis! :) Det er også veldig gøy at du bruker appen vår til det vi ønsker, nemlig å bruke mindre strøm :) Mvh, Truls - elKompis
Iselin L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt, oversiktlig og kundevennlig."

Med appen til elkompis er det enkelt å følge med på strømpriser og strømforbruk. Er stort pluss at man kan se estimert pris på faktura.

Svar fra elKompis
11.11.2022 13:37
Hei, Iselin L! Så fint å høre at du er fornøyd med appen vår, det betyr utrolig mye for oss! Virkelig gøy at opplevelsen din med oss er positiv! :) Mvh, Truls - elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd."

Har ikke hatt en eneste regning under 2000 kr det siste året hos min tidligere leverandør og hadde mnd før jeg byttet 2500 i regning og da hadde jeg ikke varmepumpen på,min første mnd hos ElKompis fikk jeg 899 i regning og denne mnd har varmepumpen gått hele tiden så jeg er veldig fornøyd med min nye avtale og leverandør,veldig grei app som gir meg full kontroll over alt jeg trenger å vite og opplysningene der stemmer 100%

Svar fra elKompis
11.11.2022 13:26
Hei, Svenn R! Så utrolig gøy at du er godt fornøyd med oss som strømleverandør, det setter vi stor pris på! :) Mvh, Truls - elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"En veldig fornøyd kunde!"

Anbefales! Byttet fra elekt til elkompis for en liten stund siden, og jeg angrer ikke et sekund! Appen er helt super og de jeg har snakket med på kundeservice er så hyggelige. Jeg har anbefalt elkompis til alle jeg kjenner 😊

Svar fra elKompis
11.11.2022 13:18
Hei Mette! Så fint å høre at du er fornøyd med appen vår, og ikke minst kundeservicen! Det betyr utrolig mye for oss :) At du anbefaler elKompis til alle du kjenner setter vi stor pris på! Husk at du kan benytte deg av vervekampanjen når du anbefaler oss til bekjente :) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Truls, elKompis
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Heldig bytte"

Byttet til elKompis fra NorgesEnergi, da jeg dessverre benyttet meg av deres fastpristilbud for september og oktober. Merket at det var en dårlig deal, og ble tipset om elKompis av en kollega. Jeg er utrolig fornøyd med byttet, og appen deres hjelper meg med å ha god kontroll på forbruket vårt. Anbefales!

Svar fra elKompis
11.11.2022 13:21
Hei, Linda! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Det er også veldig gøy at du bruker appen vår til det vi ønsker, nemlig å bruke mindre strøm :) Vi jobber hver dag for at alle våre kunder skal være så fornøyde som mulig, og håper selvsagt dette er noe vi får godt til :) Mvh, Truls - elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd!"

Det var enkelt å bytte strømleverandør til Elkompis! Brukervennlig app med enkle funksjoner! Vi er kjempefornøyd med bytte til Elkompis!

Svar fra elKompis
08.11.2022 11:06
Hei, Erlend! Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding til oss - det setter vi stor pris på. Utrolig gøy å høre du er fornøyd med byttet til elKompis! :) Mvh, Truls - elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Brukervennlig"

Lett og bytte til denne strømleverandøren og mye god informasjon på appen. Bra at kunden kan spare penger på og verve andre og i tillegg får 500kr i avdrag på strømregningen når man blir strømkunde. Anbefaler og bytte til denne strømleverandøren.

Svar fra elKompis
07.11.2022 10:09
Hei Ingrid! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris. Gøy å høre at du benytter deg av vår vervekampanje også! :) Mvh Anna, elKompis
Tine E. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt, billig og valuta for pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med elkompis. Appen gjør det enkelt å ha kontroll på når strømmen er billigst. Det gjør at vi får ned strømforbruk og dermed utgiftene. Kan også se historisk forbruk, selv fra tiden hos forrige strømleverandør.

Svar fra elKompis
07.11.2022 09:39
Hei Tine! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og oversiktlig!"

Fin app som gjøre det enkelt å følge med, og planlegge.

Svar fra elKompis
17.10.2022 10:10
Hei Sidney! Gøy å høre at du syns appen vår er enkel og at du bruker den til å planlegge forbruket ditt! Det er akkurat det vi vil den skal brukes til :) Mvh Anna, elKompis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God oversikt"

Elkompis appen er veldig brukervenlig og man får full oversikt over strømforbruket. sammen med god kundeservice er dette veldig bra strømleverandør.

Svar fra elKompis
12.10.2022 07:35
Hei Eirik N! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss! Det setter vi stor pris på! :) Mvh Anna, elKompis
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR