Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
elKompis
4.1
70 verifiserte omtaler
elKompis tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder
elKompis har avviklet sin virksomhet og tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder.

elKompis omtaler og erfaringer

Ingen trend

elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
70 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
elKompis trenger minimum 10 omtaler.
86%
Utmerket
86% anbefaler elKompis
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 70 omtaler om elKompis

FILTRER OMTALER
54
8
2
2
4
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om elKompis
elKompis har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fremstår som et useriøst selskap

Omtale av  Lundskråga

Fryktelig rot i fakturering. App som ikke fungerer. Tilbakebetaling uteblir. Virker som selskapet styrer mot konkurs.

Svar fra elKompis
08.02.2023 12:46

Hei, Lundskråga!  Takk for din tilbakemelding!  Vi synes det er kjedelig å lese at du er misfornøyd med elKompis og appen vår, men vi ønsker å klargjøre enkelte punkter :)  Når det kommer til fakturering så faktureres våre kunder etterskuddsvis, ut i fra forbruksverdier vi mottar fra den respektive netteier. Det er netteier som er ansvarlig for å lese av kundens strømmåler og registrere forbruksdata, som vi så henter ut. Våre kunder faktureres så i henhold til strømavtalens vilkår, hvor kunden faktureres for det som er strømprisen time for time mot forbruket time for time.  Vi ønsker selvfølgelig at appen skal fungere feilfritt, men det er dessverre slik med teknologi at enkelte ganger kan det oppstå tekniske feil som må utbedres. Vi setter derfor stor pris på tilbakemelding fra kunder om en skulle oppleve problemer i appen, slik at dette kan feilmeldes til teknisk avdeling og feil kan utbedres.  Dersom en kunde har betalt inn mer enn fakturabeløpet, eller dersom vi skulle motta korrigering på forbruk fra netteier, så vil dette selvfølgelig bli tilbakebetalt. Dersom det er snakk om opptjent ververabatt som fører til tilgodebeløp på kundebildet, så kvalifiserer ikke ververabatt til utbetaling ettersom vervebonusen blir fratrukket kundens strømregning. Dersom beløpet kunden har vervet for overstiger strømregningen, fratrekkes øvrig verve-bonus på kommende strømfakturaer. Dersom kunden avslutter leveransen fra elKompis, bortfaller vervebonusen. Dette i henhold til vilkår for verving :) Mvh, Truls - elKompis

Nyttig (0)

Lurt av appen og elkompis

Omtale av  Frank

Appen sa strømregning på vel 1400,- Fikk regning på over det dobbelte. Jeg lå vissnok i feil sone i appen. ElKompis nekter å stå for feilen de har gjort. Jeg skifter leverandør.

Svar fra elKompis
19.01.2023 08:48

Hei Frank! Det var utrolig leit at appen viste feil forbruk. Vi er derimot veldig glad for at du tok kontakt med oss, og at vi fikk løst denne saken :) Vi jobber kontinuerlig med appen vår, og håper du tar kontakt igjen dersom det er noe vi kan hjelpe deg med eller du lurer på vedrørende denne. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Både og

Omtale av  Eline O

Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.

Svar fra elKompis
13.01.2023 13:58

Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

God verveløsning, men appen ligger langt bak Tibber sin

Omtale av  Morris

Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆

Svar fra elKompis
04.01.2023 14:58

Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Fra Tibber til Vibb og så til ElKompis.

Omtale av  Marius

Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:40

Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Super kundeservice

Omtale av  Kari

Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:39

Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Kanonbra!

Omtale av  Tore

Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.

Svar fra elKompis
20.12.2022 08:19

Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis

Nyttig (0)
elKompis har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til elKompis mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR