Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Via sms varsel om høyere avgifter på fastpris og påslag 100% per kWh time
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ved prisendringer sendes det varsling på min side og på valgt varslingsmetode (epost eller sms). Vi får ikke opp kundebilde eller din sak her inn, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se spesifikt på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
.Snakket med selger, men han nevnte ingenting om at de kun opererer med 1 mnd prisgaranti. Og jeg glemte helt å spørre. Det er jo min feil. Synes de kan informere om det. Svipp, så bytter vi strømleverandør igjen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Selvom det ikke er prisgaranti i mer enn 1 mnd, så betyr det ikke at prisene endres etter 1 mnd. Vi følger fremdeles vanlige vilkår med at vi må informere 30 dager i forkant før en avtale endrer priser. Det er ikke normalt at en spotpris avtale endrer priser ofte, skulle det skje skal kunde informeres i god tid. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Skrevet til dem mange ganger ang appen deres og ikke hørt noe fra dem, har ikke fungert på 1 mnd nå så må vel gå over til et annet selskap som man kan få hjelp til problemet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, men anbefaler at du tar kontakt med oss igjen så vi får sjekket saken din. Vi jobber stadig med forbedringer av appen, men den skal så klart fungere i mellomtiden. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
God billig avtale for oss som er medlem av LOfavør, litt dumt med bare en mnd prisgaranti men ellers er det lett å følge med på forbruk og regninger
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med LO favør spotpris så er du godt ivaretatt med gode priser. Kjekt å lese at du synes det er lett å følge med for forbruk og regninger. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Fra kr1.60 til 2.99 pr. Kw Fra 10 kr til 15 kr .......
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at LO avtalen vår endret pris fra 1,6 øre/kWh i påslag til 2,99 øre/kWh og fastbeløpet økte med 5 kr. Dette er fremdeles en svært god avtale og den ligger konkurranse dyktig lavt i pris samtidig som du får alle fordeler både app og fordelsprogram uten ekstra kostnader. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bor i en ca. 75 kvm leilighet, alene og jeg er ikke engang der de fleste dagene og når jeg er hjemme ser jeg vanligvis på tv eller sover for det meste, siden jeg jobber nattevakter. Jeg dusjer hver dag, og lager middager for hel uke eller mer i forhånd. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går kanskje en gang i uken. Lysene er kun på når jeg er i det respektive rommet og bare når jeg gjør noe (for eksempel når jeg ser på tv liker jeg å gjøre det i mørket). Den eneste konstante bruken er praktisk talt kjøleskapet, internett og 1 panelovn (som jeg også holder i en ganske lav temp.). På veldig kalde vinterdager bruker jeg en ekstra varmeovn til å varme opp hovedstuen, men jeg trenger egentlig ikke så mye, siden jeg trives i kulde. Så alt i alt tror jeg at jeg ikke bruker mye daglig, men jeg betalte mer enn en familie på 3, som bor i et dobbelt så stort hus. Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan redusere for å få kostnadene til å gå ned! Og jeg føler at jeg har betalt for mye de siste månedene til å leve i et minimum, når familier som lyser opp huset sitt hver dag og bruker mer betalte bare litt over beløpet jeg var! Det som tippet meg til å bytte leverandør i dag, det var at jeg gikk inn i appen for å sjekke spotpris og jeg ser at bare 8 dager inn i mai, regningen min allerede er over 550,- … det er galskap, jeg var ikke hjemme engang, siden jeg jobbet 5 av disse 8 dagene.
Rimelig, trygt og forutsigbar avtale. Jeg er veldig fornøyd. Og har aldri følt meg lurt av Fjorkraft. Ble tilbudt en billigere avtale når tok kontakt på chat. Ingen bindingstid. Full oversikt i appen også.
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) Er å anbefale at en tar kontakt med oss 1-2 ganger i året å sjekker om det er kommet en ny avtale, slik som du har gjort :D Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Har brukt Fjordkraft i flere år, både spotavtale og spot med forvaltning, ingen problemer. Anbefales!
Hei! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg hadde en avtale med kun tillegg av månedspris på spott avtalen min. Så så jeg plutselig at de tar ca 6øre pr kwt i tillegg, det synes jeg er frekt.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Endringer i avtaler varsles 30 dager før endringen trer i kraft. Denne varslingen sendes i innboksen din på min side og valgt forsendelesmåte på min side (epost eller SMS). Det anbefales alltid å ta kontakt med din strømleverandør 1-2 ganger i året da det er mye endringer i markedet. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft lurer kunder ved å kalle avtalen forutsigbar. For min del ente dette med ekstra strømkostnader på over 20 000 på et halvt år. Skal jeg ut av avtalen må jeg betale for estimert forbruk for 3 mnd. Nå har imidlertid Fjordkraft innrømmet elendigheten og satt med over på spottavtale. Så styr unna slike avtaler.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom det er mye svigninger i markedet anbefales det å kontakte strømleverandøren sin 1-2 ganger i året. Da den avtalen som var lønnsom i fjor ikke nødvendigvis er den mest lønnsomme akkurat nå. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Det fungerer. Det er faktisk ikke så mye å si. Vi får strøm i kontakten.
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Ha en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Oversiktlige faktura,holder det de lover,helt ok,hjelpsom kundeservice
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Was contacted by phone by one of their sellers. I normally ignore calls like that, but I thought Fjordkraft would be more serious. As it turned out I changed all my companies to the agreement Forutsigbar 70, and I've been paying double the electricity price since January 2023. A loss of about 200.000kr. The person that was supposed to be my contact disappeared, and any attempt to contact them is very frustrating. I'll probably have to pay a lot of money to get out of this deal, but at least I'll NEVER want to have anything to do with Fjordkraft anymore.
Vi har blitt lurt inn i en såkalt agrol-70 avtale. Først nylig har vi fått en melding om at dette har vært ugunstig for oss, men fortsatt betaler vi i dyre dommer mens vi skal vente på en telefon fra dere. Det er meget provoserende at dere lar slikt skure å gå, mens det er vi som betaler regningen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, dersom du tar kontakt med oss kan vi se på din sak. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Har bet 20 hver mnd for da kommer pengene inn. Så skulle de ha 59kr for fast trekkdato. Jeg sa det opp og så får jeg to regninger som skal bet 20.og 24. april. Og nå vet jeg ikke hvilken dato de trekker de framover, for det kunne de ikke si når jeg ringte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dersom du ikke har fastforfall, vil faktura ha forfall 10 dager etter produksjonsdato. Produksjondato vil være forskjellig fra kunde til kunde ettersom vi må motta alle tallene vi trenger for å lage faktura. Så snart vi har de tallene vi trenger for å lage faktura vil faktura bli produsert. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Billig mnd.gebyr lite påslag sparer trumf Skulle hatt times spot
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom det ikke er mulig å se ditt kundeforhold her kan vi dessverre ikke å inn på din enkelt sak. Dersom du ikke har AMS måler, vil du har gjennomsnittsprisen fra ditt område som pris, denne prisen settes av Elhub/netteier. Dersom du har AMS måler vil du se gjennomsnittspris på din faktura og denne inneholder forbruk ganget med timespris hver time igjennom måneden. Dette gjelder da så lenge du har en spotpris avtale hos oss. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft