Jeg opplever Fjordkraft som en ryddig og seriøs aktør. Har kjøpt strøm derfra i flere år nå, etter å ha funnet ut at det jeg eventuelt kan spare på bytte av leverandør i de fleste tilfelle er både lite og kortvarig i mitt tilfelle (relativt lavt forbruk). Her er alt oversiktlig og greit (det kan det sikkert være hos andre også), enkelt å se hva man faktisk betaler for. Meget hyggelig og effektiv kundeservice. Dette er nok til at jeg er fornøyd. Tror vel at mange misfornøyde kunder, både hos Fjordkraft og andre leverandører, gjør seg selv en tjeneste med å sette seg nok inn i avtalen før den inngås til å unngå misforståelser og overraskelser.

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Rune og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fjordkraft spotpris og prisgaranti 6mnd har gjort att kun har jeg nesten kun betalt nettleie de siste 6 måneder Som fjordkraft kunde har jeg en billig mobilavtale .Skiftet fra Telenor 2 abonnmenter til fjordkraft Besparelsen er firesifret Fikk senket prisen på alarm jeg har hos en konkurrent av fjordkraft Besparelse nesten firesifret. Er veldig fornøyd med Fjordkraft Sett dere inn i avtalen dere inngår og bruk systemet til og konkurrere medvandrere selskaper så kan penger spares som kunde av Fjordkraft

Lurte oss med dette trippelgaranti og hevder vi gjennom konkludent atferd, vi leste ikke en sms som vi fikk, hadde godtatt dette etter en telefonsamtale hvor dette ikke var nevnt. Vi har også en "garantert fornøyd" avtale hvor det er prisgaranti. Dette er også på kanten av bedrageri ettersom man må inn og fornye denne hver 6 måned. Dersom man ikke gjør sette taper man.

Dette selskapet holder jeg meg langt unna! Byttet til Fjordkraft fordi at de klarte å overbevise meg om å være den billigste leverandøren i markedet, noe som kun varte i noen måneder før de begynte å skru opp prisene til dyrere enn konkurrentene. Jeg ringte inn slik at prisen ble satt ned igjen. Et halvt år senere så var prisen skrudd opp igjen. Da skiftet jeg tilbake til min opprinelige strømlevarandør Lyse som jeg alltid har kunnet stole på. Dette må jo være ulovlig, og gå under noen form for svindel?

Selger på døra opplyser lavere pris enn det vi hadde hos eksisterende selskap. Etter å ha lest meg opp på nettet angående selskapet velger jeg å benytte meg av angrefristen samme dag. Eposten sendes og ringer dagen derpå for å bekrefte at de ikke vil ta meg som kunde og at alt er ok. En måned etterpå får jeg en fin regning fra selveste Fjordkraft. Ringer Fjordkraft får forklart at de har drevet å oppdatert systemene sine og min angreskjema må ha da falt ut. Sitter da med en regning også som er høyere enn egentlig selgeren oppga. Vedkommende forteller om at prisene steg kort tid etter at jeg hadde skrevet kontrakten.