Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig spotpris i dagens marked. Vil bytte

Omtale av  Peder C

De setter opp prisene med alt for mange prosent. Servicen med kunde mottak er god.

Svar fra Fjordkraft
02.05.2024 14:54

Hei Peder C, Takk for din tilbakemelding! Spotprisen kjøpes på strømbørsen NordPool, og vi skulle gjerne ønsket at den var billigere også. Dersom du ønsker at vi ser på priselementene av avtalen med deg, så er det bare til å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg så godt vi kan :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig

Omtale av  Hc

Er ikke fornøyd setter opp pris annen vær mnd og dårlig service

Svar fra Fjordkraft
14.02.2024 13:48

Hei, Takk for din tilbakemelding! Nå kan vi dessverre ikke se hvilken avtale du har hatt hos oss, men som følger av økte kostnader også for Fjordkraft som strømleverandør er vi nødt til å øke prisene på blant annet påslag og fastbeløp på enkelte avtaler. Man skal derimot få et varsel om dette minst 30 dager før endringen inntreffer på mine sider på fjordkraft.no. Du må gjerne sende oss en epost på [email protected] eller ringe oss på 23006100 om du ønsker råd og veiledning om hvordan du kan få en billigere strømregning. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Dårlig avtale med lang bindingstid og vanskelig oppsigelse

Omtale av  Finn B

Avtalen Spotpris med forvaltning har vært dårlige enn spotpris i hele perioden. Appen har bra funksjonalitet, men det er ikke mulig si opp avtalen via appen. Vær obs på 3 mnd bindingstid. Masse ubrukelige medlemsfordeler og tydeligvis mange organisasjoner og lag som får bedre tilbud enn «vanlige» folk

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 13:11

Hei Finn. Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du liker appen vår! Angående oppsigelse av avtalen "Spotpris med Forvaltning", så er det et godt innspill at det skulle vært mulig å melde oppsigelse via app! Tar det videre internt. Tross gode forvaltningsresultater i 12 av 12 måneder i 2022, ble år 2023 dessverre preget av noe dårligere resultater. Det ser derimot ut å ta seg opp fra januar av i år, så vi håper det er trenden fremover. Gjerne kontakt oss på tlf.23006100, så skal vi være behjelpelig med å starte oppsigelsestiden, samt se på andre strømavtaler som kan være aktuelle for deg. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Lureri

Omtale av  Rolf

Snakka med selger. Gikk for annet selskap fikk allikevel regning på 29,12 Hva skjer?

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 13:06

Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke har mulighet til å se kundeforholdet ditt her, er det litt vanskelig å si hva som er fakturert. Du kan gjerne ta kontakt med oss på telefon 23006100, slik vi kan undersøke fakturaen du har mottatt fra oss. Vennlig hilsen Line, Fjordkraft

Strøm og mobil

Omtale av  Jan K

Har vært kunde hos dere siden år 2011. Stor sett fornøyd, men er blevet dyre og dårlig service. Pluss deres mobil også er blevet dårlig etter dere byttet til Telia. Har nå kun halv dekning på mobilen i Sandefjord hvor tidligere i hadde avtale med Telenor hadde jeg full dekning. Og det verste man fikk ingen informasjon om dette. Så jeg har besluttet for og bytte leverandør på begge strøm og mobil.

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 16:04

Hei, Jan K! Takk for tilbakemelding. Vi beklager at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på avtalen din med deg! Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En tid for alt

Omtale av  Ter G

helt grei avtale da jeg haddemobil avtale med de også men no har de ikke fulgt med i timen så det er andre selskap som er billigere

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 10:57

Hei Ter, Takk for din tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se litt på avtalen din, om du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft

Sjekk heller selv!

Omtale av  Knuterik

Det er bedre å sjekke strømpriser selv. Får bedre avtaler av å gjøre egne undersøkelser. Fjordkraft ringte meg 14 ganger (Jeg overdriver ikle dessverre..) etter at jeg sa jeg ikke var interessert.

Svar fra Fjordkraft
05.02.2024 16:00

Hei, Knut Erik Jeg beklager så mye for for dette. Jeg skal ta dette videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på 230 06 100, slik at vi kan ordne dette for deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR