Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Slettes ikke fornøyd.

Omtale av  Evaanita S

Har pristak, ut desember.. Fikk nytt tak fra 01/01... Nå nytt brev, med nytt pristak fra 04/01.. Syns det står skrevet at prisen gjelder for 14.dager minst, da skal vel ikke det siste pristaket tre i kraft før 15/1.. Høy pris for at vindmøllene står, og betaler 1,-kr dagen for vannkraft..??? Bare lureri alt sammen.. Å gavekort på *gratis* strøm.. Trodde det gjaldt ant forbruk kwh, ikke alle avgifter og påslag.. Føler meg lurt trill rundt..

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Virvar av avtaler!

Omtale av  Per S

Garantikraft fungerte godt i 4. kvartal 2021. Men, hva nå?

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:26

Hei Per. VI har flere ulike avtaler som kan passe for ulike behov. Om du ønsker en mer forutsigbar pris kan vi anbefale variabel strømpris. Om du ønsker å følge strømprisen time for time, vil vi anbefale en spotpris-avtale. Ønsker den en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ugjennomtrengelig og lite forutsigbar

Omtale av  Arne

Vært kunde hos Fjordkraft i "alle" år. Er strømkunde der fortsatt utelukkende pga rimelig mobilabonnement. Skal gjøre alt for å finne en bedre strømleverandør. I hele høst (2021) har jeg slitt med å nå fram på telefon. Går mellom en halv og en time for å nå fram. Avtale ingått i går (20.12.) ble opphevet av selskapet i dag (21.12.)! Jeg spurte i går om det ville komme endringer i avtalen med det første. Kundeservice "visste ikke noe om det". Bransjen som sådann er i øyeblikket utspekulert ved ikke å vise nødvendig avtaleinformasjon på "lokkematsidene". Først når man har klikket seg fram i evighet, finner man ut viktige forhold ved avtalene. Håpløst!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:26

Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har vært fornøyd. Det er veldig mange som ønsker å kontakte oss om dagen grunnet høye strømpriser og strømstøtte fra staten. Vi jobber på spreng for å redusere ventetiden. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Løgnaktige mailer fra Fjordkraft.

Omtale av  Ron

Disse løgnaktige mailene fra dette selskapet om hvorfor strømmen blir dyrere er jo en tragedie ...tror selskapet virkelig på dette selv ? At strømmen blir dyrere pga at det 1. er for lite vind 2. Blir kaldere 3. For lite vann.....Strømprisene går opp pga av at bla dette selskapet har brukt 100 talls millioner av kroner på storstillt utbygging av høyspentnettet til fjells (ved hjelp av billigere utenlandsk arbeidskraft) , så man kunne være klar til eksport av kraft til utlandet gjennom ACER kablene ...Nå tappes anleggene ned uansett mengde av vann som kommer ned i bla Stølsheimen, så Fjordkraft kan håve inn penger på eksport..Vindmøller har ingenting har heller ingenting på gjøre med priser på strøm i Norge . Vi har mere enn nok vannkraft til å forsyne Norge med . grådighetskulturen er problemet...SLUTT med løgnene. Si det som det er ,dette blir for dumt.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Ron. Takk for din tilbakemelding. Vi i Fjordkraft har ikke utført noe utbygging av nett og vi eksporterer ikke strøm. Som strømleverandør, handler vi strøm på børsen Nordpool og selger til forbrukere. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft

God info

Omtale av  Terje H. E

Regelmessig info om endringer - gir godt grunnlag for å vurdere eventuelt bytte av leverandør / avtale

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Terje. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med vår info vedrørende prisvarsling. Husk at du også kan logge deg inn på Min Side og huke av på hvor du ønsker å motta disse varslingene. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

mo0biol abonement

Omtale av  Hallgeir W

Fjordkraft overtok Sky mobil,det vises verken i forbruk,eller mnd pris noen plass!,men alikevel betaler jeg fast månedspris

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Hallgeir. Takk for din tilbakemelding. Ved at du laster ned Fjordkraft-appen, så vil du se det du beskriver. Om dette fortsatt er et problem, ville jeg anbefalt å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dyrt men greit.

Omtale av  Stig

Helt greit. Er ikke billigst eller dyrest. Synes de bør ha tilgjengelige og oppdaterte strømpriser pr time for time til sine kunder. Nå oppdateres strømprisene ikke i helgene, dette er for dårlig.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Stig. Takk for din tilbakemelding. Som Fjordkraft-kunde kan du laste ned vår app og se spotprisen time for time. Vi har nå også en funksjon som gjør at du kan se estimert kostnad for måneden. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR