Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting er transparent her og de gjør sine egne beregninger uten å vise til beregninger,
Hei, Ragn Vi kjenner oss ikke igjen i det du skriver her. Vi skjuler ikke prisen på din strømavtale, og vi gjør ingen beregninger av ditt strømforbruk når vi skal lage en strømfaktura. Vi fakturerer alltid etter det strømforbruket som er registrert på din strømmåler. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft
Kundeservice er ikke tilstede, besvarelser er kun nye spørsmål, uten realitet til opprinnelig. Men dette er jo kjent problemstilling.
Hei Ole, Takk for tilbakemelding! Forstår at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Dette beklager jeg på det sterkeste! Ettersom jeg ikke kan se historikken på kundeforholdet ditt, så vil jeg anbefale at du tar kontakt med oss slik at vi kan løse opp i problemet. Ønsker deg en super dag :) mvh. Trond Fjordkraft Kundeservice
God kundeservice og oversiktlig app, men litt dyrt
Takk for hyggelig tilbakemelding, Malin :-) Vi håper du får brukt noen av strømsparefunksjonene i appen også. Med disse funksjonene hjelper vi deg å spare inn på strømkostnadene. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft
Litt dyrere spotpris en de billigste på markedet pga påslag og dyrere abonnementspris, men appen er oversiktlig og brukervennlig
Hei Richard, Takk for tilbakemelding. Vi setter pris på at du liker appen vår! Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning :) mvh. Trond Fjordkraft Kundeservice
Veldig bra vervekampanje med tusen kroner i fratrekk på fakturaen, bra avtale (LO favør), bra app og oppfølging da jeg byttet leverandør og de ville ha meg tilbake
Hei, Toril Takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder oss at du er fornøyd med vervekampanjen og strømavtalen din. mvh Marcus Fjordkraft
Anbefaler alle å kutte ut hele fjordkraft. De lover å se på en sak, da jeg ble lurt inn på bedrift selvom jeg sa flere ganger att jeg skal være privat kunde. Feil adresse. Feil måler id og faktura kom kun på inkasso pga feil adresse. Er bare å ta kontakt for å finne en løsning…. For noe tull. Over ett år og fortsatt ingen løsning. Kunde i 1mnd og 10 dager kostet meg borti 20.000 pga den selgeren satt meg på bedrift og solgte strøm i bulk for ett år
Hei Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig lei oss for at du sitter med denne opplevelsen etter at du har vært kunde hos oss og ønsker så klart å forsøke å hjelpe deg. I litt mer omfattende saker er vi nødt til å sjekke opp litt nærmere og ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan forsøke å finne en løsning sammen og ta en ny vurdering av saken. Vårt telefonnummer er 23 00 61 00 eller så kan du ta kontakt med oss på e-post [email protected]. Vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft
Fjordkraft er for dyr! Påslaget på spotprisene synes å være for dyr!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Spotprisen vi operer med er hentet fra samme sted som de andre leverandørene, det vil si at vi har samme spotpris. Når det kommer til påslaget er dette noe vi kan se på nærmere med deg dersom du tar kontakt :) Ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fortsatt fin dag og god jul! :)