Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trippelgarantien er svindel, sjekk hele avtalen din

Omtale av  Camilla S

Du må være sykmeldt i mer enn 30 dager. Du betaler dessuten 1,50 kr per dag etter 30 dager. Sjekk også om du har "Norsk vann" til 1 kr til pr dag. Jeg skal bytte umiddelbart bare bindingen er over. Jeg kommer ikke til å benytte meg av dette selskapet i fremtiden da jeg mener det er villendende hva de tilbyr og hva du får.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Camilla. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kvalitet i alle ledd.

Omtale av  Egil D

Fjordkraft har god kundeservice. Fjordkraft har gode priser. Fjordkraft har ryddig faktura.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Egil og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Bra Service

Omtale av  Lidia

Super God service og det er ikke lang ventetid nå men ringer Og man blir her alltid løse problemer

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Lidia og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Fornøyd med Spottpris Spesial.

Omtale av  Solbjørg

Vi har Spotpris Spesial. Det viser seg at 20 andre leverandører ville blitt noe rimeligere. Men vi er to med mobilabonnement som er utrolig rimelig i og med strøm og mobilabonnement fra Fjordkraft. Appen er også lett forståelig. Det er ikke betaling på forskudd.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Solbjørg og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Svindel og bedrag

Omtale av  Anonym

Bare problem med dette selskapet. De bryter avtalen du har selv. Sender ut dyre bruddgebyrer når de selv har brutt avtalen og ikke jeg. Så ringer de deg opp igjen og informerer pent at avtalen er brutt pg om du ikke vil fortsette som kunde til dagens pris...som er det dobbelte minst. Bare svindel og besrageri...ikke svarer de på spørsmålene dine heller.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Blir lurt

Omtale av  Kjell

Har hatt strm fra de i 3 år, 'stabil kraft sør-norge'. Jeg fikk ingen spørsmål om alternativer / om denne var gunstig for meg! Denne viser seg å i snitt ligge på ca 3 kroner mer pr kwt enn spotpris i periden august/september 2022. Sa opp og skiftet leverandør, Da kom det mange telefoner om rabatter / tilrettelegge for bedre avtale???. Da jeg fikk sluttfaktura var ikke strømstøtte tatt med, og etter at jeg hadde kontaktet de om dette, blokkerte de tilgangen til min side! Arrogante / styr unna!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Kjell. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Det kan ikke bli verre av dem

Omtale av  Aleksandar R

Jeg er kunde hos dere flere år og jeg er en idiot fordi jeg ikke bytte strømm selskap tidligere. De har svindlet meg et par ganger i løpet av siste 7 år men det som de har gjort nå er over alle grenser. De ikke informere kunder om konsekvensene av forskjellige avtaler som de har. Eksempel jeg brukte 615 kWh i avgust og pris for det var 935 kroner etter støtte fra staten. Har brukt 675 kWh i september og må betale 2369 kroner etter støtte fra staten. Det betyr at 60 kwh i min ,, kjempe god,, avtale koster 1434 kroner. I appen stor pris fra nord poll som er ikke tilgjengelig hos dem. Når jeg tatt meg kontakt med dem de sa at je har valgt det. Det skjedde for lenge siden og jeg tror at en kunde må bli informert hva er best for ham hvis det kommer forandring men det gjør de ikke. De tenkte bare på penger og ikke på kunder. Gå vekk fra dem med engang og snakke med alle andre hva de gjøre med oss.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Aleksandar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR