Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 306 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 306 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
723
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei faktura

Omtale av  Gabriella

Fint å få kun 1 regning hvor alt er ordnet.flinke til å informere ved forandringer

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Gabriella og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Udugelige ansatte..

Omtale av  Torskerogn

Blitt lurt opptil flere ganger.. Og lurte på meg Garantistrøm som nu koster 5.79 kr.kwh.. Jeg sover utrolig nok hele natten men blir påstått jeg bruker nærmere 2 kwh mellom 05/06 kl.hver morgen. Har ei vask/tørk ei oppvaskmaskin. Ikke på kabler ei ovn. Kun kjøleskap og tv noen timer døgnet og dusjer ikke daglig ei vasker opp, men pastaretter jeg jan bruke oppimot 25 kwh.døgnet... De nekter komme sjekke måler for noe er fale. Ufine frekke ansatte..Og APP. er upålitelig. Kan ikke trekke kunde for kwh når en ikke bruker

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Etterrettelig og serviceorientert

Omtale av  Arild

Jeg opplever Fjordkraft som både pålitelig, tilgjengelig ved behov og pris-relevant, sammenliknet med andre aktører i markedet.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Arild og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Dagens desidert beste strømavtale

Omtale av  Bård K

Har de siste måneder hatt markedets desidert beste strømavtale, Spot med forvaltning fra Fjordkraft. Forrige måned endte med 80 øre per kWh i fradrag på faktura, og denne måned med 50 øre per kWh i fradrag. Hvem slår dette? Takk til Fjordkrafts forvaltere for godt gjennomførte resultat!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Bård og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

useriøst!

Omtale av  Randi

Jeg byttet til Fjordkraft i slutten av September 2022. Jeg fikk aldri mail som bekrefter kundeforholdet eller angreskjema på mail. Jeg kommer ikke inn på mine side, eller når jeg logger meg inn så står det at det ikke er registrert er kundeforhold på meg, og at jeg derfor ikke kan logge meg inn. Jeg ringte kundeservice, men fikk ikke særlig hjelp. Jeg ba dem sende angrerettskjema på mail, dette nekter de og kundeservicen bare la på telefonen!!! Før dette sa han at jeg kommer til å bli kontaktet av klageansvarlig, men han vet ikke når. Dette er absolutt ikke bra nok! Saken kommer jeg til å ta videre, slik kundebehandling er ikke greit! De påstår at jeg ikke har angrerett, noe alle har ved kjøp over internett.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Randi. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

APP som er veldig bra. Kontroll hele tiden.

Omtale av  Ove T. G

App som man kan lese av strøm hele tiden. Man kan kjøpe ting i utvalgte butikkerog få rabatter på strømmen.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Ove og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Fjordkraft

Omtale av  Johan M

Savner info/tips fra Fjordkraft om å bytte til en gunstigere avtale når de ser at man kan spare penger ved å bytte avtale. Telenor kommer med slike tips for mobil og Internett. Har vært kunde hos Fjordkraft siden tidens morgen ( da hele konsernet het Skiensfjorden Kommunale Kraftselskap)

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Johan og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Er du påmeldt nyhetsbrevet vårt? Her sender vi ut en del informasjon rundt strømpriser, sparetips og ulike strømavtaler. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke undersøke om du har aktivert nyhetsbrev og hvilken strømavtale du har. Her kan jeg anbefale deg å undersøke dette og eventuelt gi oss en lyd om du skulle ønske gjøre noen endringer. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR