Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Slenger med tilleggsprodukter du ikke har bedt om. Aksepterer ikke oppsigelse av disse. Uhøflige og lie kunnskapsrike kundekonsulenter. Får ikke svar på løsning av problemer med avtalen.
Hei Beate, tilleggstjenester blir ikke lagt til uten din aksept. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De gir beskjed når strømmen faller ut. Dessuten jobber de intens for å rette årsaken.
Hei Øivind, det gleder oss å høre du er fornøyd. Ta kontakt om du har noen spørsmål- vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye bra, forståelig faktura men ikke forklart meg hvorfor jeg betaler mer hos fortum en tilbud fått,
Hei Svein, tusen takk for omtalen. Jeg oppfordrer deg til å kontakte oss direkte hvis du har spørsmål knyttet til din strømavtale og/eller faktura. Våre dyktige kunderågivere er klare for å hjelpe. Du kan kontakte oss på [email protected] eller 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk svar på alt en svært god og vennlig kundebehandler
Hei Ola, det gleder oss å høre fikk svar på det du lurte på av en dyktig rådgiver. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Oversiktlig og Spotpris fungerer for meg.Har Fortum både på hytta og hjemme.
Hei Øivind, vårt mål er å gi våre kunder god oversikt over eget strømforbruk. Det er derfor veldig hyggelig å høre du opplever appen/ Min Side som oversiktlig. Hvis du har noen spørsmål- ikke nøl med å ta direkte kontakt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Som sakt veldig fornøyd. Synes at jeg betaler for det jeg bruker
Hei Finn, tusen takk for fin omtale! Vi setter pris på din positive tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hei! I går fikk jeg en telefon fra en selger hos dere som sikkert ønska at jeg skulle komme tilbake til dere. Men da jeg begynte å spørre han om noe ang. strøm kulde og magasiner la han bare på telefon røret. Synes det er uforskammet frekt og gir meg et signal på at ungdommen bare er ute etter å tjene penger. Kanskje dere i Fortum presser dem ved å betale bonuser. Ikke vet jeg. Men jeg skulle ønske han fortalte hvor høy regninga blir fra dere, og når den kommer. La oss gå tilbake til tider da det fantes fornuft!
Hei Anita, Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vi tar din tilbakemelding på alvorlig. Vårt mål er alltid å tilby den beste servicen og veiledning, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi ønsker å følge opp internt for å sikre at alle våre selgere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected] slik at vi kan følge opp saken. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm