Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye bra, forståelig faktura men ikke forklart meg hvorfor jeg betaler mer hos fortum en tilbud fått,
Hei Svein, tusen takk for omtalen. Jeg oppfordrer deg til å kontakte oss direkte hvis du har spørsmål knyttet til din strømavtale og/eller faktura. Våre dyktige kunderågivere er klare for å hjelpe. Du kan kontakte oss på [email protected] eller 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk svar på alt en svært god og vennlig kundebehandler
Hei Ola, det gleder oss å høre fikk svar på det du lurte på av en dyktig rådgiver. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Oversiktlig og Spotpris fungerer for meg.Har Fortum både på hytta og hjemme.
Hei Øivind, vårt mål er å gi våre kunder god oversikt over eget strømforbruk. Det er derfor veldig hyggelig å høre du opplever appen/ Min Side som oversiktlig. Hvis du har noen spørsmål- ikke nøl med å ta direkte kontakt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Som sakt veldig fornøyd. Synes at jeg betaler for det jeg bruker
Hei Finn, tusen takk for fin omtale! Vi setter pris på din positive tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hei! I går fikk jeg en telefon fra en selger hos dere som sikkert ønska at jeg skulle komme tilbake til dere. Men da jeg begynte å spørre han om noe ang. strøm kulde og magasiner la han bare på telefon røret. Synes det er uforskammet frekt og gir meg et signal på at ungdommen bare er ute etter å tjene penger. Kanskje dere i Fortum presser dem ved å betale bonuser. Ikke vet jeg. Men jeg skulle ønske han fortalte hvor høy regninga blir fra dere, og når den kommer. La oss gå tilbake til tider da det fantes fornuft!
Hei Anita, Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vi tar din tilbakemelding på alvorlig. Vårt mål er alltid å tilby den beste servicen og veiledning, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi ønsker å følge opp internt for å sikre at alle våre selgere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected] slik at vi kan følge opp saken. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å følge med. Men, det kunne blitt bedre med billige nettleie. Totalt sett, er jeg veldig fornøyd med fortum.
Hei Maria:) Prisen på nettleie er dessverre ikke noe vi bestemmer, men det er flott å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble automatisk kunde hos Fortum da de slo seg sammen med NorgesEnergi, uten at jeg aktivt valgte det. Nå krever Fortum et bruddgebyr på hele 3000 kr, noe jeg aldri har blitt informert om. Dette gebyret er ikke bare uforholdsmessig høyt, men heller ikke tydelig kommunisert. Dette oppleves som et klart brudd på mine forbrukerrettigheter. Jeg forventer som kunde å bli informert på en klar og rettferdig måte om viktige vilkår og gebyrer. Dessverre virker Fortum og NorgesEnergi sin praksis både uetisk og lite kundevennlig. Med mindre dette håndteres på en profesjonell måte som respekterer kundens rettigheter, vil jeg sterkt advare alle jeg kjenner mot å inngå avtaler med disse selskapene. Forbrukere fortjener bedre! Velg en annen strømleverandør som setter kundene først.
Hei Ole, ved sammenslåingen av Norgesenergi og Fortum Strøm, ble alle tidligere Norgesenergi kunder automatisk Fortum kunder. Det ble ikke gjort noen endringer i avtalen ved sammenslåingen. Du skal med andre ord være registrert med akkurat samme avtale som du hadde med Norgesenergi. Gjerne kontakt [email protected] slik at vi se på saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm