Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God service og relativt kort ventetid på telefon. Flink kundeservice
Hei Sverre, tusen takk for omtalen:) Det er flott å høre du kom raskt igjennom på telefon og fikk hjelpen du trengte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum
Jeg har vært kunde i mange år hos Norges Energi, og savner mye av den info. og oppfølging jeg fikk der.
Hei Paul, tusen takk for tilbakemeldingen. Gjerne send en epost til [email protected] med informasjonen du savner å motta:) Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester og setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er langsiktig og leverer god oversikt i app, som er oppdatert inntil dagen før (uten å bruke HAN-porten på måleren). Påslag sånn "midt på treet".
Hei Odd, tusen takk for omtalen. Det er kjekt å høre du er fornøyd med oversikten over eget forbruk i appen. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Prismessig ligger dere pr i dag på dårlige 132 plass i bolig og ufattelige 152 plass på hytta.
Hei Ronald, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er ulikt fra person til person hva som verdsettes i et kundeforhold. Vi leverer flere tjenester som er verdsatt av våre kunder. Noen eksempler er tilgjengelig kundesenter i flere kanaler, gjennomfakturering som gjør at du slipper å legge ut for strømstøtten, strøm-app inkludert i avtalen, fleksible betalingsløsninger ved behov og tjenesteutvikling av løsninger for smart strømstyring. Om du har forbedringsforslag- gjerne kontakt oss direkte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt for dyrt Man får ikke advarsel om ubetalte faktura på riktig måte, man for heller tilslutt en faktura fra Liwell med skikkelig uretferdig ekstra pålegg
Hei Selvinaz, Ved sen betaling sender vi først en SMS-påminnelse noen dager etter forfall. Dette medfører ingen ekstra kostnader, kun en vennlig påminnelse. Etter 14 dager sendes et inkassovarsel. Hvis fakturaen ikke betales innen 28 dager etter forfall, vil den bli sendt til inkasso, og gebyrer vil pålegges av inkassoselskapet. Vennligst kontakt oss direkte slik at vi kan undersøke om vi har riktig informasjon om deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Spørreskjemaet er for statisk. Jeg får ikke anledning til å kommentere det jeg er mest misfornøyd med. Bl.a. kontakten fra strømselgeren som vill ha meg tilbake. Han var belærende, spydig og lite opplysende. Til slutt la han bare på. Dette er ikke «beskyldninger» men en gjengivelse av telefonsamtalen.
Hei Steinar, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre om din opplevelse. Vi ønsker alltid tilbakemeldinger hvis du har hatt en dårlig erfaring med en selger. Gjerne send en henvendelse til [email protected] slik at vi kan følge opp saken videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Valgmuligheter med god forklaring gir grunnlag for sunn vurdering
Hei Harald, tusen takk for omtalen. Vi ønsker alltid å gi våre kunder tilstrekkelig informasjon om tjenestene vi tilbyr, slik at alle kan ta informerte valg. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding angående dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm