Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fortum
3.3
802 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
802 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#18
Utmerket
Fortum er rangert
#18 av 88 strømselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 802 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
220
102
52
50
378
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 802 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget godt fornøyd

Omtale av  Paul N. D

Storfornøyd med dere som strøm levangdør dokker leverer varene gang på gang

Svar fra Fortum
04.12.2023 11:06

Hei! Takk for din fantastiske anmeldelse! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har hatt slike gode opplevelser. Det synes vi er veldig flott, og vi setter pris på tilbakemeldinger som dette for å forbedre og utvikle våre tjenester og muligheter. Tusen takk igjen, og ikke nøl med å kontakte oss direkte om du opplever noen utfordringer el. Vi bistår gjerne! Mvh Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd kunde

Omtale av  Helge F

Fortum har en meget oversiktlig informasjon og er blandt de rimeligste på markedet. Jerg er meget fornøyd med Fortun.

Svar fra Fortum
04.12.2023 13:31

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og har hatt en positiv opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum

min mening.

Omtale av  Ansgar

Det er i perioder for dyr strøm. Må få ned prisen på spottpris.

Svar fra Fortum
04.12.2023 15:10

Hei Ansgar, Det er ikke Fortum Strøm som setter spotprisen. Alle kunder med en spotprisavtale har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det er Nordpool som setter prisene time for time.De fleste i Norge har spotprisavtaler. Det betyr at du som kunde betaler det samme for strømmen som det strømselskapene kjøper den inn for. Vennlig hilsen Fortum

God avtale.

Omtale av  Strømmenmin

Fornøyd med Fortum og appen hvor jeg kan følge strømprisen fra time til time👍

Svar fra Fortum
01.12.2023 08:48

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med appen og har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum Strøm

Luringer

Omtale av  Eyvind

Øker priser og sukrer pillen med billigere papirfaktura. Glemmer å nevne at forbrukerrådet er inne i bildet mht gebyrer på nettopp dette

Svar fra Fortum
06.12.2023 09:59

Hei Eyvind, Dessverre er årsaken til at vi økte prisene den generelle prisveksten i samfunnet. De økte prisene gjør at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Prisøkningen gjelder hele strømbransjen og ikke kun Fortum. Vedrørende papirgebyret har vi redusert prisen slik som flere av våre konkurrenter. Vennlig hilsen, Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fortums app er ikke god

Omtale av  Fredrik

Appen er ikke god - viser ikke daglig forbruk, bare time for time. Vil du vite totalforbruket en dag, må du legge sammen de 24 timene. Ved henvendelser til selskapet, har jeg aldri fått svar på hva jeg spør om. F eks om hvor jeg kan finne daglig forbruk. Svaret jeg fikk gjaldt forbruk per måned! Påpekning av dette fikk jeg ikke svar på.

Lureri og dyrt

Omtale av  Jon I

Opplyser ikke om at du er låst i 1 år, opplyser heller ikke at målepunkt Id blir flyttet fra deg som person til bedrift. Selgerene prøver i tillegg å lure inn produkter du ikke trenger uten å opplyse om det. Og de er langt unna rimeligere strøm enn andre. Her er det lureri hele veien og du er låst i minst 12 mnd.

Svar fra Fortum
29.11.2023 08:25

Hei, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt gjerne bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm

Fortum har 802 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR