Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lover alle gull og grønne skoger. Sier alt skal bli billigere, og lover å spare en urealistisk sum. Legger også på masse tilleggstjenester til flere 100kr. Useriøst selskap.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Våre kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten n skriftlig bekreftelse/samtykke. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken.
Byttet strømleverandør fra Fortum som jeg har hatt siden januar 2023 og fikk gebyr på 3000kr for brudd hos dem. Anbefaler ingen å gå inn i agrol avtale hos dem da den ikke er noe billigere en hva andre selskap leverer og andre tar eller ikke slike blodpris gebyrer når man sier opp avtalen. Siste gang Fortum har levert noe til meg.
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Legger til 4 Tilleggstjenester til 192kr måneden som man selv må si opp etter en gratis 1mnd. Feks Smartlading til elbil, har ikke engang elbil. Og Forsikring?! Hvorfor legger et strømselskap på forsikringer? Svindel! Sykt at det er lov å drive på sånn. Når man bestiller strøm burde man kun få det man bestiller og ikke masse annet piss
Hei Ola, Tusen takk for din tilbakemelding. Vår kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten at de selv har bekreftet dette skriftlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken. Mvh, Fortum Strøm
Dette møkkafirmaet klarer ikke å vedlikeholde database over telefonnummer, selv om de gang på gang får beskjed om at de har ringt en normalt ansatt og spør hver eneste gang etter daglig leder. Det var greit første og kanskje andre gang, men når de ringer flere ganger SAMME DAG når man er opptatt med arbeidsoppgaver er det ikke greit!
Hei, Det er veldig leit at du opplever uønsket kontakt fra oss. Dersom dere ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan dere reservere telefonnummeret deres via denne linken; https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper dere ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss. Om du ønsker å reservere deg mot telefonsalg generelt kan du gjøre dette gjennom denne linken i https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/ Med vennlig hilsen Fortum Strøm
løgn alt som ble sagt i telefon. snakket om hvor mye billigere det var i måneden osv, når det ble nesten dobbelt så dyrt. I tillegg funket ikke appen deres.
Hei, Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Så leit at appen ikke sto til forventning og vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 slik at vi kan undersøke saken nærmere. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Rot med 2 faktura hver måned som leveres på ulike måter og ofte havner i inkasso.
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere.
Selger inn produktet som noe helt annet enn hva det er, opplyser om oppsigelsestid, men ikke om at det er 3000kr i bruddgebyr om du flytter eller bytter! Ikke er di behjelpelig med kundeservice heller! Alt i alt en bedrift son kun er flink og selge abonoment, alt etter er elendig og miserabelt
Hei, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm