Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Du må ikke finne på å velge Fortum. Du blir lurt inn på avtale med 12 mnd oppsigelse og kommer ikke ut av denne! Ingen andre strømleverandører har slike avtaler.
Hei Øyvind, Vi beklager at du føler deg lurt, det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Ved inngåelse av avtale skal informasjon om oppsigelsestid være tydelig kommunisert. Vennligst kontakt vår bedriftsavdeling på [email protected], da det er de som håndterer avtaler med bindingstid. De kan undersøke om riktig informasjon har blitt sendt ut. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ikke noe å klage på, hyggelig kundeservice. Appen er enkel og god oversikt. Anbefales!
Hei Tom, Tusen takk for den hyggelige omtalen! Det er flott å høre at du er fornøyd med appen, vår kundeservice og oversikten du får hos oss. Det er et stort kompliment at du ønsker å anbefale oss videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og oversiktlig, veldig greit bytte uten masse dikkedarer.
Hei Knut, det gleder oss å høre du er fornøyd! Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Raskt svar ..ingen ventetid og du blir lyttet til.
Hei Unni, tusen takk omtalen. Våre kunderådgivere ønsker alltid å lytte på våre kunder slik at vi kan hjelpe på best mulig måte. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er bra ,prisen er litt høy, jeg fikk et Tibud fra telemark kraft som litt lavere.
Hei Svein, godt å høre du var fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg sitter med et veldig positivt inntrykk. Jeg avsluttet gjeldende avtale fordi jeg snart skal flytte sammen med venner. Men vi fortsetter hos Fortum, for her treffer vi vennlige, imøtekommende, informative og løsningsorienterte mennesker.
Hei Rikke, tusen takk for fine ord. At dere velger å fortsette med oss som strømleverandør på grunn av vår kundeservice, er det beste komplimentet vi kunne fått. Tusen takk igjen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Greit med alt på en og samme faktura, men synes prisen har gått veldig mye opp sammenlignet med samme periode i fjor.
Hei Karin, Om du ønsker en gjennomgang av faktura, kan du kontakte vårt kundesenter direkte på [email protected]. Da kan vi se på forbruket i år sammenlignet med i fjor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm