Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Virker bra økonomisk. Bare fortsett med det ! Jeg har stor nytte av all informasjonen dere gir meg
Hei Svein, tusen takk for flott tilbakemelding. Det er alltid kjekt å høre at våre kunder er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er for mye tillegg på fakturaen. Er jeg / andre nødt til å ha "Påslag på strømavtale2 og "Trygg hverdag"?
Hei Hugo, tusen takk for din tilbakemelding. Trygg Hverdag er en tilleggstjeneste som er helt frivillig å være registrert med. Gjerne kontakt oss direke så kan vi gå igjennom avtalen med deg. Da kan vi finne avtalen som passer best for ditt forbuksmønster. Du kan kontakte oss på 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundeservice kombinerte kunnskap om strømleverandør/strøm med omsorg av meg som menneske. Han var rett og slett hyggelig.
Hei Inger, Det er viktig for oss å ta godt vare på våre kunder. Det er derfor veldig hyggelig å høre om din positive opplevelse med vår kunderådgiver. Tusen takk for at du delte din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Eg har prøvd mange andre. Så eg svært fornøyd Fortuna så eg trur eg blir det en god stund. Det koster ingen ting å prøve.
Hei Tor, vi setter pris på at du ønsker å være kunde hos oss, og gleder oss til å betjene deg på best mulig måte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God seriøs forklaring og endring av avtale slik at jeg fortsetter som kunde hos Fortum
Hei Svein, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Det er hyggelig å høre du fortsetter ditt kundeforhold hos oss. Takk igjen for omtalen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Løgn og fanteri fra starten. Alltid direkte til inkasso ved forsinkelse og dobbeltbetalt strømregning som resultat. Inkassoselskap og Fortum har begge fått oppgjøret måned etter måned og ikke ei krone tilbake. Ved telefonkontakt følte jeg meg behandlet som en idiot og null interesse for å komme til noen enighet
Hei Svein. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Når vi mottar dobbelbetaling blir siste beløp automatisk returnert tilbake til kontoen vi mottok betaling fra. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på [email protected] med kvittering av betalingene. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Beste strømselskapet jeg har hatt til nå og kommer ikke til å bytte strømselskap , anbefaler Fortum .
Hei Marianne, det betyr utrolig mye for oss å høre at du vil anbefale oss videre. Det er det største komplimentet vi kan få. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm