Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
703 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Negativ trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
703 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#5
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#5 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 703 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
406
110
43
33
111
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pristakavtale uten pristak?!

Omtale av  Thomas P

Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:05

Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Ikke helt fornøyd

Omtale av  Atlel

Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:18

Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

God avtale

Omtale av  Beth

Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:07

Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Gudbrandsdalen energi.

Omtale av  Elisabeth F

Billig,ryddig og oversiktlig. Oppdatering av forbruk hver morgen etter kl.8.00 . God oversikt over dagens pris time for time.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 14:58

Hei, Elisabeth F. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Oversiktlig

Omtale av  Wenche S. N

Grei å fin info på hjemme siden deres. Å god kunde servise :) flinke tell å legge ut varsler om neste dag ang strøm pris. Å hva regningen for forrige mnd blir på.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 10:53

Hei, Wenche S. N! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Enkle og gode avtaler, super kundeservice

Omtale av  Zanta C

Jeg har hatt GE som strømleverandør i noen år. Sjekker regelmessig priser, og GE er alltid blant de beste. Meget bra nettsider, super app med bl.a. smartlading av elbil. Raske svar fra kundeservice. Meget fornøyd. Og bonus til de som har mobil fra GE i tillegg.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.09.2022 09:16

Hei Zanta C, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk den fine omtalen, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Kjempebra strømleverandør

Omtale av  Jorunn

Meget bra!Grei strømleverandør, aldri noen problemer der, hvis du trenger hjelp

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 14:26

Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Vet ikke enda!

Omtale av  John A. P

kundevennlig het, her ikke noen faringer med selskapet en siden jeg byttet nylig

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 14:29

Hei John A. P, Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og skulle det være noe er det bare å ta kontakt med oss på e-post [email protected], eller på telefon 612 94 700 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

God service og god hjelp når jeg lurer på noe.

Omtale av  Jorunn

Jeg er kjempe fornøyd med forklaring på mye jeg ikke skjønner.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 13:08

Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??

Omtale av  Simen R

tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.08.2022 11:39

Hei Simen R, Det er for tiden mange som ønsker å snakke med oss og det medfører beklageligvis lengre svartid på telefonen. Når det gjelder prisen du refererer til kan det tyde på at du sammenligner prisen hos oss (som er inkl. mva) med sider hvor spotpris oppgis uten mva. Våre strømavtaler har lavt påslag og oppdaterte priser finner du til enhver tid på våre nettsider. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Mener jeg har en bra avtale

Omtale av  Jostein F

Spotavtale uten påslag Tror ikke GE endrer avtalen uten at jeg får beskjed

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.08.2022 11:42

Hei Jostein F, Takk for god omtale, det setter vi stor pris på. Vi endrer selvsagt ikke avtalen din uten å gi deg beskjed om det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.

Meget tilfreds

Omtale av  Kirsten

God web side med opdateringer af strømprisen time for time døgnet 24 timer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 08:58

Hei Kirsten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Holder eksisterende kunder igjen på gamle, dyre avtaler.

Omtale av  Even

Selskapet holder eksisterende kunder på gamle, dyre avtaler som ikke kan bestilles lengre. Det sendes ingen informasjon om at avtalen er faset ut, det må man finne ut av selv ved å kryssjekke faktura mot de tilgjengelige tilbudene på nettsiden deres. I kontakt med kundeservice innrømmer de at avtalen er mye dyrere enn den som kan bestilles i dag, 6.9 øre/kW vs. 1 øre/kWh i påslag. Videre selger de opprinnelsesgaranti til 33 kr/mnd for de som bestilte for lenge siden, men 19 kr/mnd for de bestiller garantert vannkraft nå. I vilkårene står det at de må varsle prisendringer på eksisterende strømavtaler 14 dager før endringen trår i kraft. Dette punktet sniker de seg altså unna ved å opprette nye strømavtaler i stedet for å endre pris på eksisterende avtaler. Her må man følge nøye selv med for å ikke bli lurt på pris!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.08.2022 13:51

Hei Even, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. I forbindelse med de høye strømprisene i vinter og opprydding i gamle, utgåtte avtaler, sendte vi deg en e-post i januar med tilbud om en ny spotprisavtale med et lavere påslag enn du hadde. Men for å bytte avtale trenger vi ditt samtykke. Derfor flytter vi deg ikke over på en annen avtale uten at du har bedt oss om å gjøre det. Vårt mål er å kun tilby en spotprisavtale fremover og gjøre det mer oversiktlig for våre kunder. På våre nettsider finnes det til enhver tid oppdaterte priser og avtaler, i tillegg til i appen og på Min side. Her kan du også enkelt bytte strømavtale dersom du ønsker det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Valgvinner

Omtale av  Gunvor E. L

God kundeveiledning for mitt behov og hyggelige konsulenter🌞

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:01

Hei Gunor E. L, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Super kundeservice

Omtale av  Harald

Superbra kundeservice og en oversikt app inkl. El-bil lading! Anbefales😊

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:05

Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meget førnøyd

Omtale av  Ludvig

Meget førnøyd med app, pris og kundeservice! Anbefales sterkt :)

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:05

Hei Ludvig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR